2026-01-18, 13:05
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Nedtagen med hot? Vad för hot har han uttalat? När det gäller anmälan så står det honom fritt att anmäla. Han vet ju själv vilka papper han lämnat ut till Jacke. Har han inte lämnat ut alla och BGB fått tillgång till sånt som är sekretessbelagt, då gör han rätt i att anmäla. Jag har ingen aning om vad Jocke lämnat ut till Jacke. Har du det? Vet du att BGB inte fått tillgång till andra papper?
När det gäller "folk som ser sanningen" etc etc så får väl tiden utvisa vad som händer, eller hur?
Dokumentären föll kanske inte platt för ALLA, (dom som hatar honom) men för den större mängden.... jo.
BGB har inte fått papperna ifrån Jacke.
Jacke fick inte tillgång till alla Jockes journaler.
BGB har tillgång till alla journalerna.

Enda sättet för BGB att få tillgång till alla journaler är att Jocke delat dessa med någon, som sen i sin tur delat dessa med BGB.
Flera personer under inspelningen av TV4 "dokumentären" hade tillgång till alla Jockes papper, så mest troligen därifrån det spreds. Om inte Jocke delat dessa journaler med andra. Tex spökskrivarna av boken kanske hade journalerna? Jocke sa ju att hans journaler var påväg att bli en film, kanske någon där fick journalerna för att skriva manus?

Det är snarare tvärt om, majoriteten ser sanningen om Jocke. En liten grupp manipulerade fans är de som inte förstår dokumentären.
Citera
2026-01-18, 13:06
Medlem
GiveMeHeads avatar
Jockoboi är samma äckliga, manipulativa horunge han var för tjugo år sedan. Han har diagnoser och är sjuk. Och hur fan ser han ut efter ögonoperation och vita håret?
Citera
2026-01-18, 13:07
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Gå igenom mina inlägg så ser du, orkar inte leta upp det men det gick ut för 1 vecka sedan tror jag så ja det finns 2 kontaktförbud som utfärdats.
Vet du varför Jocke fick det andra kontaktförbudet? Han försökte ju få det första förlängt pga att Jocke påstod att Chrippa hotade honom, men han fick det inte förlängt. Så nyfiken på vad som hände så att Jocke fick ett andra kontaktförbud?
Citera
2026-01-18, 13:27
Medlem
Citat:
Nedtagen med hot? Vad för hot har han uttalat? När det gäller anmälan så står det honom fritt att anmäla. Han vet ju själv vilka papper han lämnat ut till Jacke. Har han inte lämnat ut alla och BGB fått tillgång till sånt som är sekretessbelagt, då gör han rätt i att anmäla. Jag har ingen aning om vad Jocke lämnat ut till Jacke. Har du det? Vet du att BGB inte fått tillgång till andra papper?
När det gäller "folk som ser sanningen" etc etc så får väl tiden utvisa vad som händer, eller hur?
Dokumentären föll kanske inte platt för ALLA, (dom som hatar honom) men för den större mängden.... jo.
Jocke har lämnat ut alla i Varje sida räknas. Det har han åtminstone sagt ett tjugotal gånger. Vad gråter han om?

Joakim bröt den juridiska sekretessen på uppgifterna i innehållet när han gick ut med det.
Senast redigerad av Pallal 2026-01-18 kl. 13:30.
Citera
2026-01-18, 13:36
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
BGB har inte fått papperna ifrån Jacke.
Jacke fick inte tillgång till alla Jockes journaler.
BGB har tillgång till alla journalerna.

Enda sättet för BGB att få tillgång till alla journaler är att Jocke delat dessa med någon, som sen i sin tur delat dessa med BGB.
Flera personer under inspelningen av TV4 "dokumentären" hade tillgång till alla Jockes papper, så mest troligen därifrån det spreds. Om inte Jocke delat dessa journaler med andra. Tex spökskrivarna av boken kanske hade journalerna? Jocke sa ju att hans journaler var påväg att bli en film, kanske någon där fick journalerna för att skriva manus?

Det är snarare tvärt om, majoriteten ser sanningen om Jocke. En liten grupp manipulerade fans är de som inte förstår dokumentären.
Sjukt hur alla Jockebois idiotföljare upprepar hur BGB spridit hans journaler.

Ingenstans i dokumentären så visas jourbalerna upp, dom är verkligen helt tappade och upprepar bara hans lögner det är skrämmande.
Citera
2026-01-18, 14:13
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Sjukt hur alla Jockebois idiotföljare upprepar hur BGB spridit hans journaler.

Ingenstans i dokumentären så visas jourbalerna upp, dom är verkligen helt tappade och upprepar bara hans lögner det är skrämmande.
De förstår inte vad de säger. De bara upprepar det Jocke säger.
De vet inte vad ord som bevis och sprida betyder.
Citera
2026-01-18, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Exakt så. Jag är intresserad av just den biten.

Det jag också märker är att några personer utgår från att deras sätt att hantera sina trauman och erfarenheter är det rätta för alla.
Jag fungerar så här och därför ljuger Jocke om sina trauman.

Då handlar det inte om Jockes trauma utan om sig själv och sitt eget trauma.

Och ändå väljer du Jockes fantasier/lögner framför vetenskapen.
Citera
2026-01-18, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Länka då.
Som vanligt ljuger du och är manisk.
Det finns i Anjos första video om stämplingen. Dit hittar du. *kämpa*

Är det jag eller du som är manisk? Du har tillägnat hela ditt existensberättigande här till mig. *pallal aer cp*

Försöker du lugna hussen din som är nära ett psykiskt sammanbrott för att han inte lyckats hänga ut mig trots att han skickat ut en lista med alias och direktiv om att söka upp oss?
Citera
2026-01-18, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Efter gårdagen så känner jag mig väldigt trygg med att allt du skrivit om stämplingen här inne är falskt.
Varför har hoten mot Jocke & Jonna slutat komma nu?

Ja, varför?

Om det är Jocke själv så vore det dumt att fortsätta hota eftersom det är Chrippa han vill sätta dit.

Om det är någon sjuk följare som hotat som dessutom använt Chrippas namn så är det naturligt att sluta när Chrippa är häktad.

Och om det är Chrippa så vore det omöjligt att fortsätta hota när han är häktad.

Att det upphört betyder mao ingenting.
Citera
2026-01-18, 15:28
Medlem
Citat:

Naturligtvis står det Jocke fritt att anmäla men man undrar ju hur shady hans advokat Safaryan egentligen är?

Safaryan vet ju att SVT och BGB inte brutit mot någon tystnadsplikt/sekretess.

Han vet också hur starkt källskydd vi har så anmälan kommer inte att tvinga fram vem/vilka som lämnat ut dessa journaler.

Safaryan tjänar stora pengar på att göra ingenting i stort sett.

Jacke fick med sig max 150 sidor som Jocke tyckte att han skulle läsa. De journaler som BGB fått är på 6000 sidor.
Citera
2026-01-18, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jocke har lämnat ut alla i Varje sida räknas. Det har han åtminstone sagt ett tjugotal gånger. Vad gråter han om?

Joakim bröt den juridiska sekretessen på uppgifterna i innehållet när han gick ut med det.

Det är inte 6000 sidor med i Varje sida räknas.
Citera
2026-01-18, 16:40
Medlem
knark-kungens avatar
Vad är det senaste om Böliboy? Har han suttit och lipat i några tv-soffor på slutet?

Jag saknar Olof K, han kunde verkligen reta gallfeber på råttpojken, hoppas han kommer ut snart.

Freee Olof
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in