2026-01-14, 23:28
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tillyttermeravisso
Hon lider av Sjögrens syndrom, har hon ju berättat om. På 1177 kan man läsa att den drabbade då får problem med slemhinnorna, även de som finns i fittan. Kan vara därför hon inte vågar gifta sig. Enklare för henne att leva i förnekelse och att söka sig till VIP-rummen.

När och var berättade hon att hon led av det ?
Citera
2026-01-14, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braless
När och var berättade hon att hon led av det ?

I Malin Norlanders YouTubevideo med Bianca.
Citera
2026-01-15, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Vilken advokat har han ?

Samma som försvarar den s k Eskilstuna spionen.
Citera
2026-01-15, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Kikade lite på biancas Instagram, vem fan följer sånt där skit? det är ju samma inlägg om och om igen

Ja hon är så tom.
Det finns ingenting utom smink, utseende, outfits. Dessutom ser hon blasé ut, uttryckslöst ansikte och död blick. Jag tycker synd om henne.
Citera
2026-01-15, 15:16
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Ja hon är så tom.
Det finns ingenting utom smink, utseende, outfits. Dessutom ser hon blasé ut, uttryckslöst ansikte och död blick. Jag tycker synd om henne.
Verkligen
Hon lever ett liv som hon säkert inte vill leva, men känner ett måste att leva så pga sina följare.
Citera
2026-01-15, 15:25
Medlem
Citat:
Verkligen
Hon lever ett liv som hon säkert inte vill leva, men känner ett måste att leva så pga sina följare.

Jag önskar att hon gjorde en helomvändning. Brydde sig om andra istället för att nära sitt ego och sin utseendefixering. Men det kanske kommer längre fram i tiden, förhoppningsvis? Eller så är hon tillfredsställd med sitt tomma, ytliga liv. Har svårt att tro att man är det i längden. Hon hade kunnat göra skillnad med sina pengar men väljer att köpa en taklampa för en miljon.
Citera
2026-01-15, 15:29
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Jag önskar att hon gjorde en helomvändning. Brydde sig om andra istället för att nära sitt ego och sin utseendefixering. Men det kanske kommer längre fram i tiden, förhoppningsvis? Eller så är hon tillfredsställd med sitt tomma, ytliga liv. Har svårt att tro att man är det i längden. Hon hade kunnat göra skillnad med sina pengar men väljer att köpa en taklampa för en miljon.
Tror inte hon kommer växa ifrån det, det är hennes varumärke och utan det skulle hon va fattig. Nog därför ingen kille vill ha ett seriöst förhållande med henne samt skaffa familj med henne. Inte ens jag som vanlig knegare skulle vilja ha ett förhållande med henne, hon är som ett frimärke: slicka,sätta på och sen skicka iväg
Citera
2026-01-15, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Han har väl slutat stalka Bianca, vad jag kan förstå.

Bra! Jag tror han kanske inbillade sig att Bianca ville träffa honom, var det inte någon som låtsades vara Bianca och som skrev till honom?
Citera
2026-01-17, 18:02
Medlem
Så äckligt vidrig och plastig hon är.
Det är lika lätt för en kamel att komma genom ett nålsöga som en rik att komma in i himlen.

https://www.expressen.se/noje/biancas-lyxresa-till-thailand-for-30-800-kronor-natten/
Citera
2026-01-17, 18:22
Medlem
Det inte hon som betalar. Det hennes ny partner från Swiss
Citera
2026-01-17, 18:35
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Men det är inte bara lugnt på hotellområdet.

– Alla är nattugglor så vi kommer till liv på natten, det spelas musik, och då jäklar, till sent, säger Ingrosso.

Det är väl då kokainet kommer fram
Citera
2026-01-17, 22:08
Medlem
Citat:
Tror inte hon kommer växa ifrån det, det är hennes varumärke och utan det skulle hon va fattig. Nog därför ingen kille vill ha ett seriöst förhållande med henne samt skaffa familj med henne. Inte ens jag som vanlig knegare skulle vilja ha ett förhållande med henne, hon är som ett frimärke: slicka,sätta på och sen skicka iväg
Jo, män som INTE är ifrån Sverige och ej vet om hennes erfarenheter, liv och hur många plastikoperationer hon gjort kan nog ta henne seriöst. Tror knappast de flesta orkar ta in en tolk för att veta vad hon sagt i alla poddar, intervjuer, program osv när hon pratar om suga kuk och sina knull osv...
Senast redigerad av Mjonjoka 2026-01-17 kl. 22:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in