2026-01-17, 20:23
Medlem
goseigens avatar
Negerkort?

I första halvlek tog Arsenal längre tid på sig för ett inkast, men det blev inget kort.

Varför då ge Aina ett?
2026-01-17, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Ska mycket till om Arsenal inte vinner ligan.

Inte sett kvällens match, men de har ju imponerat tidigare även om deras fotboll inte alltid vart den roligaste.

Enig. Och när Arsenal spelade som mest ”roligt” (05-10 ca) gav det noll titlar. Forest dock klart bättre än vad tabellen visar.
2026-01-17, 20:25
Medlem
jontepsgs avatar
Det är så satans blek insats ikväll, riktigt jävla dåligt av alla. Vad är det för pissig insats.
2026-01-17, 20:26
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Det är så satans blek insats ikväll, riktigt jävla dåligt av alla. Vad är det för pissig insats.

Fruktansvärd prestation, fyfan…
2026-01-17, 20:27
Medlem
Blytung pinne för Arsenal, grattis!
2026-01-17, 20:28
Medlem
srsbizs avatar
Citat:
Attityden på plan känns också väldigt trött, ingen verkar ju vilja ge det där lilla extra för att vinna ikväll.
Samma som senast när City tappa dagen innan och man har chans att rycka lite. Ingen vinnarskalle varken på plan eller bänken.

Får hoppas på tillfällig dipp i form men fortsätter det såhär kan det bli tufft. Kan ju inte räkna med att City fortsätter tappa som man gjort.
2026-01-17, 20:28
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso2
Blytung pinne för Arsenal, grattis!
Verkligen.
2026-01-17, 20:29
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Jag har hört henne i ett par matcher, utan tvekan den sämsta kommentatoren jag hört på länge.
Fler gånger hon sagt något liknande, när det inte ens varit nära på vara straff

Hon säger ju dock enligt regelboken så är det straff, vilket också ett antal domare säkert hade dömt. Hade det skett ut mot vilken annan linje som helst så hade dom blåst straff, så jävla anal har sporten blivit med VAR.

Obs, jag tycker inte att det är straff med tanke på var bollen är på väg. Orkar inte gå in på reddit ikväll, det kommer vara ett jävla liv bland arsenalfansen pga handsen samt resultatet för oss och City
2026-01-17, 20:30
Medlem
goseigens avatar
Citat:

Var ok till en början tyckte jag, men totalt sett var det inte en så rolig match.
2026-01-17, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Haha kvinnliga kommentatorn tyckte det var straff, vilken sopa….

Kolla du på TNT Sports eller finns det fler sopiga kvinnliga kommentatorer?
2026-01-17, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Var ok till en början tyckte jag, men totalt sett var det inte en så rolig match.

Vem fan bryr sig om roligt? Vinn ligan bara.
2026-01-17, 20:38
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen

Ja, det såg lovande ut men sen var det som all luft gick ur hela laget efter Martinellis grova miss. Dom kan inte fortsätta sumpa chanserna dom får när City tappar oväntade poäng, men 7p före är fortfarande ett väldigt bra läge. Två tuffa matcher nu, jag ser gärna att dom nedprioriterat CL och ser till att vara pigga mot United på söndag. Dom kommer ändå ta sig direkt vidare i CL.

Hoppas Hincapie eller Calafiori är tillbaka asap, Timber saknas på högerkanten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in