2026-01-17, 08:55
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
vem av hennes söner hade drogproblem och dog av det då? Det stod ju en massa i media om det hon gick ju tom ut med det själv.

Det var samma grabb. Det kändes alltid som ett självmord som de skämdes över lite och körde extra hårt på drogförklaringen. Det är självklart rena spekulationer från min sida men det kändes alltid så
Citera
2026-01-17, 09:01
Medlem
densistasovjets avatar
Min teori är att han fått sin personlighet från sin Morfar som jag tyvärr råkat stöta på. En mycket obehaglig herre.
Citera
2026-01-17, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canonica
Jaha, så det fanns ingen pappa i detta fall då?
Halleluja!

Isaks pappa var kriminell, misshandlade Magdalena och begick senare självmord.
Lancelots och Tristans pappa är Magnus Hedman.
Sen har Magdalena två yngre söner till med Filip Larsson. De skilde sig för x antal år sen.
Citera
2026-01-17, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det känns som att dessa skulle ha större chanser, om de skulle få växa upp i en vettig fosterfamilj...

De har en pappa som jag antar att de bor växelvis hos. Tror han är relativt normal ändå, deras pappa. Men jag svär inte på det.
Citera
2026-01-17, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Helt i klass med Anna Book, vars son Antonio har nämnts tidigare i tråden.

Var det Tristan som hotade Antonio till livet tro?
Citera
2026-01-17, 09:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Gärningsmannen

Tristan From Avalon Hedman.

Bild: https://postimg.cc/d7FWWSB4

Det kan man kalla för ett gediget brott-cv.
Citera
2026-01-17, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Han får pengar av sin mamma plus att han är kriminell.
Fel. Han snor och säljer sin mors dyra väskor mm och han, liksom Lance, får pengar av sin fd pundare till far. När föräldrarna skildes hade dessa 2 grabbar ett helvete när de vistades hos sin far! Kolla gärna UR Play på nätet; beroendesjukdom. Där berättar Lance om sin fruktansvärda uppväxt och sitt självpåtagna vuxenansvar över sin far och dennes hem de veckor han vistades där. Mycket sorgligt. Aldrig ett ont ord om sin mor!
Citera
2026-01-17, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Är det? Tror alla droger har gjort sitt med hans lilla proppskåp till skalle, killen är helt kokt. Ser ut som blicken på ett psykfall den där bilden ifrån när han blev tagen av polisen. Det där kan man inte skylla på ADHD iaf.

Den där blicken får alla som haft en lång dag (eller natt eller vecka eller månad) med alkohol och ladd.
Citera
2026-01-17, 09:31
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Fel. Han snor och säljer sin mors dyra väskor mm och han, liksom Lance, får pengar av sin fd pundare till far. När föräldrarna skildes hade dessa 2 grabbar ett helvete när de vistades hos sin far! Kolla gärna UR Play på nätet; beroendesjukdom. Där berättar Lance om sin fruktansvärda uppväxt och sitt självpåtagna vuxenansvar över sin far och dennes hem de veckor han vistades där. Mycket sorgligt. Aldrig ett ont ord om sin mor!

Han får pengar av sin mamma. Hon har själv skrivit att hon är bankomat till sina äldre vuxna barn.
Citera
2026-01-17, 09:51
Medlem
Jobbar hon kvar på postkodmiljonären eller blandar jag ihop blondiner?
Citera
2026-01-17, 09:55
Medlem
fråga expressen? de vet tydligen.
Citera
2026-01-17, 09:56
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Jobbar hon kvar på postkodmiljonären eller blandar jag ihop blondiner?

Nej. Hon slutade 2018.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in