2026-01-15, 21:19
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Lite väl jävla tyst gällande vår blivande chefstränare. Hoppas fortfarande på Mellberg och det är väl inte alltför orealistiskt.
Eller är det Alfred Johansson man försöker köpa loss och att det går trögt pga förhandlingar med RBK?
Citera
2026-01-15, 21:20
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Rätt ljummet fönster för Solna.

Kanske spricker det upp senare? 🤔
Ja, Djurgården däremot har ju bombat in nyförvärv och ersättare till Danielson och Tokmac.
Citera
2026-01-15, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Ja, Djurgården däremot har ju bombat in nyförvärv och ersättare till Danielson och Tokmac.
Vill inte ens veta hur mycket tid Bosse har lagt på att försöka förlänga Tokmac och Danielson i förhållande till att scouta nya spelare som inte är på sina sista år i karriären.
Citera
2026-01-15, 21:32
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Priske är ligans mest övervärderade spelare. Detta har redan slagits fast.
Citera
2026-01-15, 21:34
Medlem
Citat:
(Om Aik)
Sen är väl det ekonomiska ett hinder för er.

Om vi ska vara helt ärliga.
En av fotbollspoddarna sa att det inte är så dåligt, att de har kapital att handla för,
så jag kollades Q3.
I slutet av september hade Aik 149 miljoner i KORTfristiga skulder d v s de ska betala det snart. (De har iofs även kortfristiga fordringar på 70 millar, men totalen är värre än hela egna kapitalet där speltruppen är inräknad.)
Antar att en stor del av skulden är att de har sålt spelare CASH och köpt på KREDIT...
Senast redigerad av Lunkan531 2026-01-15 kl. 21:39.
Citera
Medlem
Citat:
Eller är det Alfred Johansson man försöker köpa loss och att det går trögt pga förhandlingar med RBK?
Pågår parallella förhandlingar med Svarta Massan om ett fjärde lån för att få loss deg till Affe.
Senast redigerad av Zorrkan 2026-01-15 kl. 21:37.
Citera
Medlem
cokehyenas avatar
https://www.fotbollskanalen.se/artiklar/premier-league/parker-kryptisk-om-ekdal-kan-finnas-ett-alternativ

Ekdal Jr ryktas till Nice!

Här snackar vi EK.
Citera
2026-01-15, 21:36
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zorrkan
Pågår parallella förhandlingar med Svarta Massan om ett fjärde lån för att få loss Affe.
Du skämtar?
Citera
2026-01-15, 21:40
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Vill inte ens veta hur mycket tid Bosse har lagt på att försöka förlänga Tokmac och Danielson i förhållande till att scouta nya spelare som inte är på sina sista år i karriären.
Blir spännande att se vad ni plockar in istället. Jag tror Danielson förlänger till slut men Tokmac lämnar.

Det är bara tröttsamt med det småländska trollet som ska förpesta tråden med dravel. Att börja prata om svaga fönster och värvningar den 15 januari visar bara att man inte har någon koll. Dåligt av mig att överhuvudtaget bemöta det kanske.
Citera
2026-01-15, 21:43
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
https://www.fotbollskanalen.se/artiklar/premier-league/parker-kryptisk-om-ekdal-kan-finnas-ett-alternativ

Ekdal Jr ryktas till Nice!

Här snackar vi EK.

Bajaren är PLs sämsta mittback. Vad menar du med EK?
Citera
2026-01-15, 21:47
Medlem
Citat:
Blir spännande att se vad ni plockar in istället. Jag tror Danielson förlänger till slut men Tokmac lämnar.

Det är bara tröttsamt med det småländska trollet som ska förpesta tråden med dravel. Att börja prata om svaga fönster och värvningar den 15 januari visar bara att man inte har någon koll. Dåligt av mig att överhuvudtaget bemöta det kanske.
Känner jag min Bosse rätt så har han inget parallellt spår om det inte blir Danielson så kommer det något dåligt scoutat lagom till Allsvenskan eller ingenting alls. Som när han räknade med att Hümmet skulle bli kvar fram till mars och sen plockade in Sawo dagen innan premiären. Åååååhej

Jag hoppas vi går vidare från Danielson men tror som dig. De mittbackar som har kontrakt behöver alla kompletteras med någon som kan spela bollen bättre, framförallt om serbiske Isaksson ska vakta kassen.
Citera
2026-01-15, 21:49
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Känner jag min Bosse rätt så har han inget parallellt spår om det inte blir Danielson så kommer det något dåligt scoutat lagom till Allsvenskan eller ingenting alls. Som när han räknade med att Hümmet skulle bli kvar fram till mars och sen plockade in Sawo dagen innan premiären. Åååååhej

Jag hoppas vi går vidare från Danielson men tror som dig. De mittbackar som har kontrakt behöver alla kompletteras med någon som kan spela bollen bättre, framförallt om serbiske Isaksson ska vakta kassen.
Blir både juggen och Rinne kvar? Ni kan ju inte ha en andremålvakt med topp 5 lön i serien..

Lämnar Tokmac behöver ni få in någon spets på yttern också. Okkels är bra men Fallenius är inte allsvensk klass.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in