Wow, vilket par. Är det månne den blivande barnafadern som skymtar vid sidan om den kraftiga blondinen?
Han ser väl mer ut som 14-15 år.
Kvinnan ser ut som en WT-matrona.
Enligt FUP har killen ingen inkomst. Undrar vad han lever på, då han nekar till drogförsäljning och även säger sig ha 50,000:- i skuld till någon? Ne**an har väl inga pengar hon heller, lever ju på bidrag (sjukpension) men kan tänka mig att hon betalar notan när de ska ut och käka, såsom hon beskrev i FUP. Samt hyrbil och bensin förstås. Hoppas barnet blir normalt funtat med tanke på mammans ålder. Hoppas även att det tas omhand av en trevlig familj som kan ge barnet det som behövs i livet.
I FUP:en står det att killen inte hade presenterat henne för sin familj, vilket jag kan förstå. Kvinnan kanske är äldre än hans egen mamma. Sedan verkar hon pinsamt svartsjuk på eventuella andra flickvänner, vilka killen kanske redan har presenterat för sin familj. Antagligen har familjen trott att han hänger med en mer jämnårig tjej. Måste vara en chock för dem att få reda på omständigheterna. Bara det att de redan ska bli farfar och farmor samt få en svärdotter i samma ålder som de själva.
En annan sak från FUP:en är att killen verkar ha ljugit för kvinnan om sitt namn, ålder och annat.
"Pålitlig" fadersgestalt, eller hur?
Alltså tror verkligen att hon visste att han inte var 27 år gammal.
Roande att se hur A ljög om sin bakgrund, det var väl inte så roligt att berätta sanningen dvs att han växte upp i ett hem där hans mamma tog hand om en hel flock med ungar och gick på bidrag och att hans brorsa satte på en 11 åring flicka
Hon var ju riktigt snygg.
Synd om hon förstör sig med droger.
Grejen med brudar/kvinnor är att de tar bilder med massa filter, det märks tydligt när man jämför hennes bilder på fb och med de i fup samt daktnings-bilder
Hon var snygg… bilden är säkert 20 år gammal, eller med filter. Bilden i FUP är nog mer rättvis.
Kollar man hennes Facebook så finns det bilder och klipp från 2024. Jag hade helt klart.. I alla fall som hon såg ut 2024. Nåja, det hör inte riktigt hit.