Citat:
Ursprungligen postat av
Styrkelyftare
Goda nyheter. Borde ha skett för flera dagar sedan.
Ja faktiskt.
Det är klart jag förstår också att de vill vänta på testresultaten men det finns ju så mycket annat man kan hitta hos den här kvinnan.
Det var därför jag tyckte också det var jättekonstigt med all denna tystnad från regeringen och Sverigedemokraterna och herr Åkesson.
Nu är jag inte heller någon jätte vän av Sverigedemokraterna men att denna kvinnan även suttit med och haft insyn i SÄPO s grejer ( enligt TV4 artikeln) så börjar jag bli mörkrädd för hur fruktansvärt sårbara Sverige verkligen är när vi befinner oss i en rikgt konstig tid fylld av konflikter och krig samt hot mot landet och ändå har inte Säpo bättre koll än de släpper in Katja med sin detektivbyrå och låter henne vara med på Säpo s hemlis grejer.
Det här är ju för tusan hårresande och jag tycker bara hela den här historien med denna Katja blir värre dag för dag. Helt befängt ingen kollat upp denna kvinnans bristande vandel. Hur kunde hon till exempel klara säkerhetsklassningen med sitt register och förflutna med körkortsinddragningar med mera?
Om man nu tvunget ska säga något positivt om Sverigedemokraterna så är det i varje fall att de vågar göra sig av med det här drägget Katja.
Själv kommer hon säkert med sin advokat sitta kvar så länge det går.
Får hoppas det finns tillräckliga skäl för att kunna kasta ut henne helt och hållet från partiet och även avsked från polisen ser jag som en självklarhet vid detta laget.