2026-01-07, 08:52
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evy666
Nån som har testat "Stada" 200mg. Röda piller?
Fick en karta av en polare
Dude.
Det är bara att kolla i tråden. 1 eller 2 sidor tillbaka.
Citera
2026-01-07, 08:55
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 38a
Slutade med att jag drog i mig en 200ing till kort efter inlägget. Blev jävligt seg på natten och ruset var väl typ som jag minns det (inge höjdare enl mig). Försökte käka dagen efter (igår) runt 13 tiden men var svårt att få i sig käk och efter det började jag må riktigt piss vet dock inte om det var trammet eller bara febern å influensan som fakkade mig. Tog en 200ing igår men slog inte nå bra. Blir å rida ut influensan nykter tror jag

Och yes var den boxen med polsk text
400 mg är ganska stor dos för opioid naiv.
200 mg (utan influensa) räckte för mig.
Citera
2026-01-07, 09:04
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unknownn111
Hej! Jag tog 800 mg tramadol santeria igår kväll utspritt mellan kl. 18-22. Nu morgonen efter kan jag inte kissa! Jag känner mig kissnödig men det går bara inte att kissa, och börjar bli lite orolig.. Hur lång tid kan det ta tills jag börjar kissa igen? Eftersom santeria är depot. Kommer jag ens kunna kissa igen? Vilka tips har ni för att kunna kissa efter ni tagit tramadol? Jag är tjej ifall det hjälper!
Hur går det med att pinka nu?

Santeria är inte någon medicinskt produkt. Det är alltså ingen äkta medicin. Santeria är tillverkad av kriminella någonstans i världen.
Du har noll garanti på att det är verkligen Tramadol. Det kan lika gärna vara RC.
Det fanns en batch inte så länge sedan som gjorde folk riktigt sjuka. Om du söker på 'Santeria' så hittar du nog kommentarer om just det.
Slutar vi köpa Santeria så slutar de hämta in skiten.
Senast redigerad av Kido-n 2026-01-07 kl. 09:06. Anledning: Missade ord
Citera
2026-01-08, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kido-n
Folk som säljer dessa borde börja fatta att de är inte lika bra som T3 Stada.
Jag har testat två kartor T3 Grünenthal och varit besviken.

Same det är ju retard så bäst att krossa men ändå inte så bra
Senast redigerad av nobodybeatsthebeat 2026-01-08 kl. 00:13. Anledning: Felaktigt
Citera
2026-01-08, 00:18
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Bara jag som blir bra påverkad av bara 100 mg? Tar det kanske 4-5 gånger i månaden, men 100 mg känns ganska rejält måste jag säga.

Sjukt att vissa stoppar i sig 500+. Vet att det kan ha med tolerans osv att göra, men ändå.

Eller är det så att vissa inte känner av Tram pga att den inte bryts ned på samma sätt hos oss alla? Därför vissa inte får samma effekt?

Märket Dollas är fina grejor. Bra kvalié.
Tramadol verkar ha helt olika effekt på olika personer. Jag tycker att 50 mg räcker och då blir jag speedad som av kokain.

Allt över 150 mg på en dag tycker jag tar bort allt det roliga knarkiga med Tramadol och man blir bara trög. Andra pratar om det som att man mår sjukt bra just av höga doser och att 150 mg är något sorts golv för att få effekt.
Citera
2026-01-08, 13:00
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nobodybeatsthebeat
Same det är ju retard så bäst att krossa men ändå inte så bra
Jag har mött många som försökte med att säga att Grünenthal är Stada. Töntar.
Citera
2026-01-08, 15:14
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Bara jag som blir bra påverkad av bara 100 mg? Tar det kanske 4-5 gånger i månaden, men 100 mg känns ganska rejält måste jag säga.

Sjukt att vissa stoppar i sig 500+. Vet att det kan ha med tolerans osv att göra, men ändå.

Eller är det så att vissa inte känner av Tram pga att den inte bryts ned på samma sätt hos oss alla? Därför vissa inte får samma effekt?

Märket Dollas är fina grejor. Bra kvalié.

Det är inte alls ovanligt att 100mg räcker, i början. När jag var 18år och fick problem med ryggen så fick jag tramadol. Då blev jag helt underbart påverkad av 100mg.
Men med tiden så tar man mer och mer. Även när man varit i från det i flera år så förstör man sin "grundtolerans". Idag behöver jag ta runt 1000mg för att bli lagom påverkad. Även om jag inte tagit på länge.
Var nöjd så länge 100mg räcker och försök håll dig till det.
Citera
2026-01-13, 21:31
Avstängd
Första gången jag tar tram.Började med 100g tog sen en till efter ca 1 timma,sen efter 2 timmar typ en till. Har legat i soffan och myst med musik några timmar nu men tycker ändå inte att jag kände jättemycket. Hur mycket kan ja ta på en gång och hur länge sitter det i? Tar även medicin på morgonen för depression och ångest
Citera
2026-01-13, 21:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Tramadol verkar ha helt olika effekt på olika personer. Jag tycker att 50 mg räcker och då blir jag speedad som av kokain.

Allt över 150 mg på en dag tycker jag tar bort allt det roliga knarkiga med Tramadol och man blir bara trög. Andra pratar om det som att man mår sjukt bra just av höga doser och att 150 mg är något sorts golv för att få effekt.
Jag har tagit 300 mg idag utspritt på några timmar. Första gången jag tar. Jag känner av det men inte euforiskt som andra skriver. Är det för jag inte tog alla på en gång? Äter även medicin för depression och ångest på morgonen
Citera
2026-01-14, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Igd
Jag har tagit 300 mg idag utspritt på några timmar. Första gången jag tar. Jag känner av det men inte euforiskt som andra skriver. Är det för jag inte tog alla på en gång? Äter även medicin för depression och ångest på morgonen

Beroende på vad det är för medicin du tar så är det inte bra att blanda.
Citera
2026-01-14, 08:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten
Beroende på vad det är för medicin du tar så är det inte bra att blanda.
Jag tar venlafaxin på morgonen 75mg.
Trodde inte jag kände så mycket på dom tramen ja tog igår men det gjorde jag,har inte kunnat sova nått inatt och är fortfarande pigg
Citera
2026-01-15, 03:53
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igd
Första gången jag tar tram.Började med 100g tog sen en till efter ca 1 timma,sen efter 2 timmar typ en till. Har legat i soffan och myst med musik några timmar nu men tycker ändå inte att jag kände jättemycket. Hur mycket kan ja ta på en gång och hur länge sitter det i? Tar även medicin på morgonen för depression och ångest
Vilken tram tog du? Vad hette den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in