2026-01-14, 15:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Tipsar om nya avsnittet av sanningen måste fram. Speciellt till er som säger att folk ska låta Linnea vara. Känner väl att kräftan samt hans fanbase borde ta åt sig av sina egna ord och låta folk vara, så jäkla vidrigt folk.

Kan du gå igenom vad som sägs?

Tänker inte lägga ett öre på något som gynnar Jocke.
Citera
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Nix man får inte ta emot pengar utifrån
Det stämmer, jag blandade ihop det med anstalt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Vad har du för belägg för det utöver vad Jocke påstår?

Även Jacke har ju berättat om detta sen ser man även på henne att det är långvarit missbruk bakom där. Samt att hennes man fortfarande handlar knark helt öppet det talar för att det är väldigt pågående troligen ännu för samtliga av dom 3 ev 4 om pappa kräfta oxå tar fortfarande.

Så inget av Jockes ord väger in i detta.
Citera
2026-01-14, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Skulle inte förvåna mig om Chrippa gav mobilen till Linnea medans dom satt I soffan och var SÅ ledsna innan häktesförhandlingen. Dom visste att den skulle beslagtas om Chrippa skulle häktas.
FU är redan klar, varför skulle den kunna tas i beslag ?
Den läggs i samma skåp som hans övriga persedlar
Citera
2026-01-14, 16:00
Medlem
Några dokument ang crirstophers uppfattning att näringsförbudet inte överträtts i och med försäljningen av kepsar och videohälsningar på chrippa.nu.

Göta HR B 66-26 - Svarsskrivelse, anställningsavtal och domänägare
https://pixeldrain.com/l/JUR3qEm8

Ritzer har misslyckats nästan helt i det här målet - inget går hans väg. Kommer crirstopher, som frugan redan gjort, vilja byta till "killen som försvarade Yassin, liksom"...?
Citera
2026-01-14, 16:12
Medlem
Citat:
Jag har inte fått min information från varken Chrippa eller någon användare här på Flashback. Så den fulingen fungerar inte.

Sluta upprepa Pallals uppenbart lögnaktiga skitsnack då. Inte ens crirstopher kan producera en entydig redogörelse utan historien har ändrats flera gånger. Varför ska vi tro på en variant framför en annan...? Allt vi vet är att han vill kasta misstankarna mot Jocke.

Vem av bröderna kände utföraren...? Det som inte föresvävat trådens största sladdertacka är att "tredje man" skulle kunna förklara uppgifterna om stämplingen, men ni är alla förblindade av ert onyanserade joakim-hat för att tänka fritt.
Citera
2026-01-14, 16:13
Avstängd
Citat:
Du vet väl att man kan med precision se vart en mobil befunnit/befinner sig?

Jo det var väl därför han åkte dit i Spanien.
Catch me if you cäääään.
Citera
2026-01-14, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Kan man lyssna som gäst? Mitt premium gick ut i början på Januari.

Ingen aning.
Vore ju guld om nån som t ex Hundpsykos kunde lägga ut klipp. Eller Swe Influencer....
Även fast det bara är ljud.
Men det kanske man inte får när det är betalvägg.
Citera
2026-01-14, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Eller så hjälps vi åt i tråden... Ingen kan ta del av allt som skapas.

Jo, jag håller med. Men satt på jobbet med mobilen bara och tog mig inte tid helt enkelt.
Får se om jag får till något senare idag.
Citera
2026-01-14, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Permastampe
FU är redan klar, varför skulle den kunna tas i beslag ?
Den läggs i samma skåp som hans övriga persedlar

Åklagaren har sagt att det pågår en utredning om brott begångna under 2025. Det skulle kunna vara p g a den som nya beslag gjorts (om nu den uppgiften stämmer).
Citera
2026-01-14, 16:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Hoppas det slutar nu, eller om det är så illa att ”någon” tar över stafettpinnen.

Känns ju som att några av fansen verkligen balanserar på kanten till psykos.
Märks på språkbruk, paniken och raljerandet om oväsentligheter.
Citera
2026-01-14, 16:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Sluta upprepa Pallals uppenbart lögnaktiga skitsnack då. Inte ens crirstopher kan producera en entydig redogörelse utan historien har ändrats flera gånger. Varför ska vi tro på en variant framför en annan...? Allt vi vet är att han vill kasta misstankarna mot Jocke.

Vem av bröderna kände utföraren...? Det som inte föresvävat trådens största sladdertacka är att "tredje man" skulle kunna förklara uppgifterna om stämplingen, men ni är alla förblindade av ert onyanserade joakim-hat för att tänka fritt.

Upprepar?

Jag får min information utanför flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in