2026-01-14, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostubaf.A.Rapp
Vem har påstått att det är en ”luktpåse”? Hittar inte vad du refererar till. Vänligen klargör är du snäll.

Det är definitivt en luktpåse. Den funkar som så att du kör ner din nyckel i påsen, och sedan luktar du på nyckeln väldigt ordentligt...
Citera
2026-01-14, 12:49
Medlem
Ha ha ha....resultatet kommer alltså inte i denna veckan heller.....Ett sådant schabbel, det är skandalöst.

Detta test, är det detta som är "TROLLTESTET".....?
Citera
2026-01-14, 12:52
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
det konstiga är ju att hon inte ens delgivits misstanke om brott. något känns jävligt konstigt här.

Hon har tydligen inte heller ens förhörts varken vid besöket på polisstationen eller efteråt. Inte heller som jag skrev igår har hon åkt på husis.

Så jag är enig med dig att något är jävligt konstigt här.
Citera
2026-01-14, 12:59
Medlem
MyJustices avatar
Så ska proven ligga tills de blir förstörd
Och att Katja har bluvit så ren att nytt prov blir negativt .
De kanske testar henne till hon är negativ och då säger provet är förstörd
Citera
2026-01-14, 13:00
Medlem
Undrar om Katja Nyberg håller med om att hårda straff ska gälla henne själv jag tror inte det 😉
Citera
2026-01-14, 13:02
Medlem
Så först hade hon minst 1 promille alkohol i blodet, sen var blåsinstrumentet som testar alkohol trasigt och nu finns det ingenting som tyder på att Katja var alkoholpåverkad.

Skulle inte förvåna mig om de snart går ut med att det inte finns något som tyder på narkotikabrott heller.
Citera
2026-01-14, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskback
Du får inget fuktabsorberande pulver med dina väskor eller kläder eller liknande. Du får små kulor gjorda av en fuktabsorberande gel. Du behöver inte ens öppna påsen för att känna skillnaden medan detta och den sorts pulver som kan vara narkotika.

Jag är ingen expert på fuktabsorberande gel. När jag googlar får jag fram att granulat i mindre utrymmen i handväskor är så smått som 0,3 mm. Vi får se nästa vecka. Jag litar på min källa.
Citera
2026-01-14, 13:03
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jösses!!! Finns det ingen som jobbar? Är det inte viktigt att få fram bevis fort? Har Sverige blivit ett skitland, jag kan inte tänka mig att FBI hade dragit ut på detta.

Ja det är faktiskt så här illa i Sverige.
Sedan går de och säger till svenska folket vara beredda om kriget kommer. Ifall ryssen kommer så behöver han ju bara komma på en röd dag eller kläm dag så är hela samhället stängt ändå och ingen personal finns.

De helgerna när det sker mest skit som mord och annat så är det också de dagarna då man som mest behöver både poliser advokater kriminalvårdare psykologer med mera med mera
Men i Sverige så stänger dessa yrkesgrupper ner och går på ledighet??
Sverige är verkligen så uselt som man får det att låta.

Man skall helst inte bryta benet för det är helt och behöver man akut hjälp på psyk så räkna med de har stängt eller begränsade öppettider

När en riksdag kvinna och fd polis kör rattfull så är det ju ett under det till att börja med ens finns polisen ute aktuella kvällen. Men nu får man vänta i veckor och månader på ett test som jag är säker på inte tar 24 timmar att genomföra.

Men Kola-kajsa har väl kanske någon bekant där som skjuter lite extra på det så det kan rinna ut i sanden. Så hinner hon med att få några extra löner under tiden.

Skandal men detta är Sverige och saker å ting fungerar faktiskt så uselt som det verkar.
Citera
2026-01-14, 13:05
Medlem
Syrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskback
Du får inget fuktabsorberande pulver med dina väskor eller kläder eller liknande. Du får små kulor gjorda av en fuktabsorberande gel. Du behöver inte ens öppna påsen för att känna skillnaden medan detta och den sorts pulver som kan vara narkotika.

Exakt. Blev omedelbart fundersam så snart den andra som postade sa det, för det enda jag sett i egna kläder etc har varit kulorna.
Citera
2026-01-14, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MemphisPhonk
Jag är ingen expert på fuktabsorberande gel. När jag googlar får jag fram att granulat i mindre utrymmen i handväskor är så smått som 0,3 mm. Vi får se nästa vecka. Jag litar på min källa.

Ja precis. 0,3 millimeter är långt mycket grövre än kokain, och så grovt att det knappt kan kallas för pulver överhuvudtaget. Rätt ord är just "granulat", vilket med andra ord inte är ett pulver.

Men visst, förbli lättlurad om det är det du vill...
Senast redigerad av Flaskback 2026-01-14 kl. 13:12.
Citera
2026-01-14, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syron
Exakt. Blev omedelbart fundersam så snart den andra som postade sa det, för det enda jag sett i egna kläder etc har varit kulorna.

Klart att det var ett fuktabsorberande pulver. På futtiga 2 gram dessutom. Finns inget att se här. Vänligen rotera.
Citera
2026-01-14, 13:09
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyJustice
Så ska proven ligga tills de blir förstörd
Och att Katja har bluvit så ren att nytt prov blir negativt .
De kanske testar henne till hon är negativ och då säger provet är förstörd

Inte omöjligt. Hon lär ha en hel del polare hos polisen som hjälper henne här.

Skulle bli väldigt förvånad om det blir något av detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in