2025-12-28, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Då slänger jag in den galna bruttan som gjorde en film som examensarbete på konstfack där hon fick ett psykbryt och skulle hoppa från någon bro i Stockholm. Sedan blev hon skit arg när det kom ett ungt par som försökte stoppa henne på riktigt för de trodde att det var på riktigt och inte ett "performens".
HON - den tok-stollan, hon har galna ögon.
Har förtträngt vad hon heter.

Anna Odell var det visst, läste jag tidigare i tråden.
Citera
2025-12-28, 08:05
Medlem
Amanda Romare i intervju hos Carina Bergfeldt.
Hon verkar vara en usel flickvän - tvingar sin sambo att banta och träna.
Citera
2025-12-28, 09:40
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Du tycker texten du länkar till för någon slags argumentation för att hon själv tycker att hon är superunik och verkligen förtjänar att gå på nobelmiddagen, eller?

Jag tycker den är plågsamt fylld med påklistrade grepp som tyder det faktiskt. Så ja, jag tror nog att hon tycker att hon förtjänar att gå på nobelmmiddagen.
Senast redigerad av Brmc 2025-12-28 kl. 09:42.
Citera
2025-12-28, 21:58
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:

Det är väl därför halva Malmö dumpat henne
Citera
2025-12-29, 02:28
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmarterThanYou
Nu är du lite väl uppspelt, jag skulle fixa henne, jag kan göra underverk med min tunga. Oroa dig inte.

Nä men hon ser ut som ett roligt knull om man är sugen på rodeo. Jag är off the market men du verkar ung och rask, bara kör.
Nej tack, jag är vare sig ung, rask eller fortfarande så dum att jag doppar dicken i crazy.

Citat:
Då slänger jag in den galna bruttan som gjorde en film som examensarbete på konstfack där hon fick ett psykbryt och skulle hoppa från någon bro i Stockholm. Sedan blev hon skit arg när det kom ett ungt par som försökte stoppa henne på riktigt för de trodde att det var på riktigt och inte ett "performens".
HON - den tok-stollan, hon har galna ögon.
Har förtträngt vad hon heter.
Anna Odell ja. Jo, hon är helt klart också med på den listan.
Citera
2026-01-04, 19:02
Medlem
Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Hon touchar 40 år utan barn och man nöjd över att vara Malmö madrass?! Vad är fel på dagens tjejer?

Ja tänk om man kan ha andra önskningar i livet än att skaffa man och barn, som kvinna? Så oförskämt mot alla män som både vill ha barn och gratis hushållerska
Citera
2026-01-04, 19:08
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antoinette
Ja tänk om man kan ha andra önskningar i livet än att skaffa man och barn, som kvinna? Så oförskämt mot alla män som både vill ha barn och gratis hushållerska

Släkten måste vara stolta.
Citera
2026-01-05, 06:34
Avslutad
Bilden när hon poserar med ett krucifix och en lufttrycksvibrator är så väldigt madonna-hora.

Hon har bra game.

Jag tänker nog bestämma mig för att gilla henne.
Citera
2026-01-11, 07:12
Medlem
Rikskrim08s avatar
Hon går igenom rutan, oförställd. Fortsätter hennes utveckling kan hon säkert bli en kulturpersonlighet av rang. Men framtiden får utvisa. Kulturvärlden är mycket positionering och inte säkert hon är intresserad av det.
Citera
2026-01-11, 22:25
Medlem
picapicans avatar
Citat:

Hon verkar inte riktigt klok. Det måste vara en riktig toffel till karl. Hon berättade i Nyhetsmorgon att han gillar missionären i sängen, men hon vill köra gimpmask.

Är hon BDMS-utövare?
Citera
2026-01-12, 02:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hon verkar inte riktigt klok. Det måste vara en riktig toffel till karl. Hon berättade i Nyhetsmorgon att han gillar missionären i sängen, men hon vill köra gimpmask.

Är hon BDMS-utövare?

Bussig tjej, ni är levande dildos killar.

Nu vet jag att en del killar gillar den rollen men mäns internaliserade manshat är ett så outvecklat kapitel i svensk kultur att jag återkommer till det om kanske 10-15 år.

Nej, hon verkar inte gilla killar på det där sättet att hon kan få en karl att känna sig speciell.

Jag tror hon kanske ska fundera på den sapfiska kärleken lite. Iaf rent emotionellt. DIldos går alltid sönder och får slut på batterier.
Citera
2026-01-14, 09:32
Medlem
Navelskåderiet når verkligen sin kulmen men böcker som Judas. Att förhärliga småaktigt nedsättande kommentarer och kontrollerande beteende mot sin kille på det här sättet blir lite skönt att läsa. Bekräftande på något sätt då man stött på så många kvinnor som verkat ha detta kontrollbehov gentemot männen i deras liv.

Återigen, hade en man skrivit om samma sak hade det varit ramaskri. Ni kan tänka er.

Bekräftar bara att vi defakto lever i kärringväldet. En kvinna kan bli höjd till skyarna för de enklaste betraktelserna.

Inte fan hade en man kunnat gå på Nobelmiddagen med samma meriter.
Senast redigerad av Rattus13 2026-01-14 kl. 09:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in