2026-01-13, 21:02
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Men snälla lilla du, jag har gett dig en länk till filmen. som visar det. Använd dina ögon!

Plutteliten kan inte redogöra för sina hallucinationer.

Så han blev träffad påstår du men det syns inte, du upplever det så för du är neurotisk.
Citera
2026-01-13, 21:06
Medlem
Afro-Gregers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Nej, ratten är aldrig vinklad framåt när hon gasar, eftersom man tydligt ser på hans video att hon lägger om ratten. Det enda ni hänvisar till är MAGA-vinkeln bakifrån och till och med den debunkar allt efterblivet ni säger, men där ser det ändå ut som att han blir träffad av sidan av bilen.

https://www.youtube.com/watch?v=bDda-L_ZOE8

Kolla noga klockan 7:10. Det är tydligt och pedagogiskt förklarat och ganska obestridligt. Innan ratten läggs om gasar hon rakt mot honom och slirar på isen.

Ta tid på dig. Jag vill att även sådana som du skall förstå.

Alla ska med.
Citera
2026-01-13, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geyto
Och när det är så här extremt så kommer svaret från law enforcement bli därefter. De här nätverken som stör kommer snart vara ett minne blott, det är vad jag tror. Vi har en falsk idol att tacka för det.

Ja ett samhälle kan inte ge efter mot terrorister.
Det blir ett massivt stöd för den mängd våld som krävs oavsett hur mycket det är.
Citera
2026-01-13, 21:07
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Han ser tydligt att hon lägger om ratten och han står aldrig framför bilen när hon gasar. Och vad tycker du är en lämplig reaktion om man tror att man kommer bli överkörd? Luta sig in över motorhuven eller hoppa åt sidan?

Du missförstod nog mitt inlägg som var ironiskt.
Citera
2026-01-13, 21:09
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Du missförstod nog mitt inlägg som var ironiskt.

Läste igen och såg det nu. Antog då bara att du var en av dom där kretinerna och svarade i farten.
Citera
2026-01-13, 21:11
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afro-Greger

Kolla noga klockan 7:10. Det är tydligt och pedagogiskt förklarat och ganska obestridligt. Innan ratten läggs om gasar hon rakt mot honom och slirar på isen.

Alla ska med.

MAGA-vinkel som vanligt. Kolla på hans video, då ser man att både han är utanför bilens bana och att hon lägger om ratten. Är det för svårt för MAGA att kolla från flera vinklar och lägga ihop händelseförloppet? Ni hänvisar endast till vinkeln bakifrån. Synka videon framifrån, hans egen video och den bakifrån så kanske, kanske även ni förstår till slut.
Citera
2026-01-13, 21:12
Medlem
Citat:

Alla ska med.

Kolla på skyttena egen film framifrån bilen. Hon vrider ratten åt höger så mycket det går innan hon kör.
Citera
2026-01-13, 21:14
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Han ser tydligt att hon lägger om ratten och han står aldrig framför bilen när hon gasar. Och vad tycker du är en lämplig reaktion om man tror att man kommer bli överkörd? Luta sig in över motorhuven eller hoppa åt sidan?

Vad fick ni rätt om? Och varför pratar ni om att hon var vänsteraktivist mm, som att det rättfärdigar avrättningen? Vad hade reaktionen varit om det var en vardaglig situation med en vanlig polis som avrättar en obeväpnad svart man på samma sätt?

Snälla. En svagbegåvad vänsterflata som med vilje stör federala agenter i sitt utövande är inte direkt Dindonuffin som ni muppar försöker få det att framstå som.

Noll sympati när man gör något sådant idiotiskt.
Citera
2026-01-13, 21:14
Medlem
geytos avatar
Citat:

Alla ska med.

Det är skrämmande att detta uppenbara fortfarande behöver förklaras och diskuteras.

Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Ja ett samhälle kan inte ge efter mot terrorister.
Det blir ett massivt stöd för den mängd våld som krävs oavsett hur mycket det är.

Ja. Och om inte stöd så i alla fall "lagstöd". Det räcker ju.
Citera
2026-01-13, 21:15
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Snälla. En svagbegåvad vänsterflata som med vilje stör federala agenter i sitt utövande är inte direkt Dindonuffin som ni muppar försöker få det att framstå som.

Noll sympati när man gör något sådant idiotiskt.

Att störa ICE rättfärdigar avrättning på öppen gata. Bra, då vet vi att det är det ni tycker.
Citera
2026-01-13, 21:18
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Att störa ICE rättfärdigar avrättning på öppen gata. Bra, då vet vi att det är det ni tycker.

LOL. Börjar bli lite väl mycket KARENS med känsloyttringar nu. Men om ni vill framstå så, varsågoda.

Bråkar man med polis eller federala agenter så kan man få sig en näsbränna. Hoppas folk lär sig.
Citera
2026-01-13, 21:18
Medlem
Afro-Gregers avatar
Citat:
MAGA-vinkel som vanligt. Kolla på hans video, då ser man att både han är utanför bilens bana och att hon lägger om ratten. Är det för svårt för MAGA att kolla från flera vinklar och lägga ihop händelseförloppet? Ni hänvisar endast till vinkeln bakifrån. Synka videon framifrån, hans egen video och den bakifrån så kanske, kanske även ni förstår till slut.

Citat:
Ursprungligen postat av D213
Kolla på skyttena egen film framifrån bilen. Hon vrider ratten åt höger så mycket det går innan hon kör.

Kolla långsamt 7:10 https://www.youtube.com/watch?v=bDda-L_ZOE8

Däcken pekar framåt rakt mot honom och slirar på isen. Nu börjar jag tröttna på att visa samma sak flera gånger. Rattvridning höger kommer efter detta moment.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in