2026-01-13, 19:59
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Du är inte den vassaste kniven i lådan dirtekt.
Jag talar om hennes uppsåt, inte hur snabbt hon lyckades starta eller hur skicklig hon var, du blandar ihop dessa saker. Försök andas, tänka efter, innan du skriver.

Komedi när du säger att någon annan inte är den vassaste kniven. Hennes uppsåt är att åka därifrån. Att du inte förstår det bevisar att du är helt efterbliven.

Citat:
Ursprungligen postat av Afro-Greger
Mycket smileys och temprament här.

Du vet att vid första dråpförsöket är ratten inte lagd åt höger utan hon accelerar på isen rakt mot honom?

"första"? Hon lägger om ratten hela tiden, vilket syns på hans video. Alltså försöker hon svänga och åka därifrån. Ni är pinsamt korkade som inte förstår det, men ni är ju MAGA så det är ju inte konstigt.
Citera
2026-01-13, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D213
Varför fortsatte inte bilen rakt fram över honom efter att hon blivit skjuten?

Har du inte sett filmerna, varför frågar du om sådant som syns där?
Han rör sig men blir ändå delvis träffad och han fortsätter till sidan av bilen.
Börjar bli för mycket trams nu.
Citera
2026-01-13, 20:01
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afro-Greger
Han känner inte mig men jag har en beundran för hans agerande allt han varit med om. Irak-veteran och har gått igenom trauma när en pedofil släpade honom med bil och skadade honom i tjänst. Han har gått igenom mycket men kämpar på ändå. Han borde få någon slags medalj för allt han varit med om.

Brukar poliser krossa rutor och köra in händerna i bilar så de riskerar att fastna? Jag försvarar inte föraren, men det visar tydligt att de beter sig amatörmässigt. Ett vanligt tillvägagångssätt hos agenterna verkar vara just så: "Get out of the fucking car!". Sedan krossa rutan och in med armarna och klänga. Detta för att personen i bilen inte visar PAPIEREN!!!
Citera
2026-01-13, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Ingen blev överkörd.

Fan ta en paus och gå ut och lek i snön, din hjärna har fått punka.

Jag skulle fan kräva betalt om jag skulle försvara en dödsskjutning av en obeväpnad kvinna så energiskt som de här lirarna gör
Citera
2026-01-13, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Komedi när du säger att någon annan inte är den vassaste kniven. Hennes uppsåt är att åka därifrån. Att du inte förstår det bevisar att du är helt efterbliven.

Det är du som är så trög att du inte har förstått att det är vad jag sagt också. Hon vill smita och hon var likgiltig till om hon körde på polismannen i flykten. Kanske ville hon t.o.m. döda honom.
Citera
2026-01-13, 20:02
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Han rör sig men blir ändå delvis träffad och han fortsätter till sidan av bilen.

Så det är han som flyttar sig, och inte bilen som svänger? Måste vara en konstig modell som åker rakt fram trots att hjulen och ratten är lagda till höger.

Citat:
Det är du som är så trög att du inte har förstått att det är vad jag sagt också. Hon vill smita och hon var likgiltig till om hon körde på polismannen i flykten. Kanske ville hon t.o.m. döda honom.

Hon försöker aktivt undvika honom eftersom hon lägger om ratten. "kanske ville döda" så hon gick från att argumentera och att hennes fru skulle hoppa in i bilen och åka därifrån, med hunden i bilen, till att potentiellt vilja döda personen som står framför bilen, och det här skedde på typ 0,2 sekunder?

Exakt allt ni säger är extremt dumt.
Senast redigerad av DrOutlaw 2026-01-13 kl. 20:04.
Citera
2026-01-13, 20:03
Medlem
Citat:

Åker bilen rakt fram mot platsen där han stod, eller till höger på gatan? Var stannar bilen till sist?
Citera
2026-01-13, 20:04
Medlem
Citat:
Så det är han som flyttar sig, och inte bilen som svänger? Måste vara en konstig modell som åker rakt fram trots att hjulen och ratten är lagda till höger.

Tror du att båda sakerna samtidigt är omöjligt?
Går det inte att träffas av en bil som svänger tror du?
Känns som du är 5 år.
Citera
2026-01-13, 20:05
Medlem
Citat:

Förmodligen en vänsterextrem ratt som installerades under Biden-administrationen, Alex Jones kommer säkert med en video om det snart.
Citera
2026-01-13, 20:05
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Tror du att båda sakerna samtidigt är omöjligt?
Går det inte att träffas av en bil som svänger tror du?
Känns som du är 5 år.

Går det att bli träffad av en bil som åker minst 50 cm bredvid dig som dessutom svänger bort från dig?
Citera
2026-01-13, 20:07
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Varför inte skicka alla amerikaner som inte uppför sig till koncentrationsläger?

Det vore så klart det bästa att sätta galna vänsterliberaler i koncentrationsläger. Där kan de sitta och fundera på varför de inte vill att mördare och våldtäktsmän ska bli utvisade.
Citera
2026-01-13, 20:08
Medlem
Citat:
Går det att bli träffad av en bil som åker minst 50 cm bredvid dig som dessutom svänger bort från dig?

Kolla själv istället för att leka efterbliven
https://youtu.be/WcE-0zWM_50?t=411
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in