2026-01-13, 19:45
Medlem
GeneralRuskendruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Hon gillar lakritsstång, så visst hon har rätt åsikter enligt medierna.
Jag struntar i hennes sexuella preferenser, men hon är en sån där som skriker om Hamas, kallar kritik mot okontrollerad massinvandring för rasism osv osv. Vänsterextremist.
Citera
2026-01-13, 19:45
Medlem
Hatar Trump av hela mitt hjärta och önskar allt hemskt åt ICE. Jag har inga planer på att resa till USA så jag skiter i om mina sociala medier blir granskade. Hennes inlägg bör väl stoppa henne från inresa enligt diktator Trump-fittan om jag förstått det rätt?
Citera
2026-01-13, 19:48
Avstängd
Helge.Palmcrantzs avatar
Är man så blåst så förtjänar man inreseförbud. Skulle skämmas livet ur mig om hon var min idiotiska dotter.
Citera
2026-01-13, 19:54
Medlem
JoakimBalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumant
Trumpeten själv snortar kola och dricker sin Bourben Whiskey. > Vad är skillnaden <

och han dansar polka och har världrekordet på Rubrikskub. (han är en sån dära trist straight edge:are. tyvärr)
Citera
2026-01-13, 19:59
Medlem
Lustigt att rabiate fettot Trump är så lättkränkt att han bryr sig om vad en svensk popstjärna tycker. Patetiskt
Citera
2026-01-13, 20:07
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Att en ung popartist lägger upp ett lite provocerande, politiskt inlägg på sociala medier för att få uppmärksamhet är inget konstigt alls.

Att världens mäktigaste man provoceras av detta och lägger ner tid på att bemöta det är bara tragiskt.

Alla som inte slickar Trumps röv, anser Trump är terrorister och liknande, han har ett synnerligen bräckligt ego och verkar inte vuxit upp. Det skulle varit extremt pinsamt om en svensk politiker betett sig så. Trump har ju sagt att medias uppgift bara är att säga snälla saker till honom. En fri press hotar honom. En liten svensk tjej hotar honom. Han är nog rädd för hundvalpar med.
Citera
2026-01-13, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Zara är väl Trumpens ideal utseendemässigt.
Du menar ett utvidgad anus och se ut som 40 när man är 30? Hmm, Trump är en snuskgubbe
Citera
2026-01-13, 20:25
Medlem
Citat:
Allt hat i den här tråden handlar om en sak och det är att den här fina svenska blondinen valt en svart kuk före vit. Hon vill bli till fredställd vilket hon inte kan få från annat håll. >Vakna svenska pojkar< allt handlar inte om er
Fast då borde ju inversen gälla. Att alla vi skulle hylla den filippinska som tog en vit kuk?

Nej lille vän. Denna kvinna gör allt för att provocera. Att skapa illvilja och få människor att må dåligt. Att hylla aborter och kriminella. Är det din väg att gå i livet? Jag känner ren ondska här.
Citera
2026-01-13, 20:26
Medlem
Vilken bortskämd skitunge som växt upp med guldsked långt bort från skiten annars hade hon aldrig skrivit något sådant... Hon passar verkligen in i den naiva dumma vita vänsterkvinnan
Citera
2026-01-13, 20:28
Medlem
Citat:
Tycker Zara har rätt, varför får man inte resa till US of A bara för man torskat på en fattig ringa narkotika dom för många år sen som hennes black boy åkt för hemma i Svea rike. Sen gäller det cannabis vilket är lika nyttigt som frukt & grönt för man blir snygg och intelligent av det. Vi pratar inte om Meth, heroin och fentanyl som Amerikanerna älskar att ta om dagarna. Trumpeten själv snortar kola och dricker sin Bourben Whiskey. > Vad är skillnaden <
Nu är ju Trump nykterist. Fast som den vänsterbajsspridare du är, så spelar det väl ingen roll?
Citera
2026-01-13, 20:29
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storgalten
Du menar ett utvidgad anus och se ut som 40 när man är 30? Hmm, Trump är en snuskgubbe

Och du har knäppa tankegångar.
Citera
2026-01-13, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Och du har knäppa tankegångar.
Eller så har jag sett bilder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto