2026-01-13, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Vi får se vad det leder till som sagt var.

Hade det varit relevant hade det redan spelat roll. Domstolen jobbar inte med ”vi får se”.
Citera
2026-01-13, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xaiphod
Hade det varit relevant hade det redan spelat roll. Domstolen jobbar inte med ”vi får se”.

Stämmer bra det men vi i tråden får som sagt var vänta och se.
Citera
2026-01-13, 16:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Tsssss...

(Även min dåvarande kille fick sova på samma plast och han satt längre än mig)
Nåja.. Vi får fråga Chrippa när han kommer ut sedan.
Jaha så ni var kriminella båda två, där ser man - och så sitter du här och moraliserar över Chrippa och Linnea.

Plast?
Han kommer inte att sova på Galon

Madrasserna på KVV har ett överdrag polyestertyg som med en gummiyta. Allt brandsäkert, och uppfyller säkerhet på andra sätt.
Galon andas inte och blir snabbt obehagligt, dessa madrassöverdrag "andas".
Inte Galon, och ser inte ut som det plastmonster du länkade till.
Citera
2026-01-13, 16:27
Medlem
Sjukt att Linnea är den som satte dit chrippa och drog igång strålkastarljuset mot Tjackballe på allvar.

Hade hinken förstått konsekvenser had hon mått åtminstone lite dåligt över det nu.

Hoppas dock Chrippa mår lite dåligt där han sitter över valen han gjort som gör att han inte får träffa sin dotter alls. Även ifall han tidigare knappt brytt sig ändå som det verkar. Jag menar är man frist så blir man inte kriminell, än mindre med ett barn och eller familj.
Citera
2026-01-13, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jaha så ni var kriminella båda två, där ser man - och så sitter du här och moraliserar över Chrippa och Linnea.

Du vet att man kan sitta häktad utan att vara kriminell, va?

Att någon suttit häktad säger inget om skuld. Att använda det som karaktärsangrepp säger däremot en del om argumentationsnivån.
Senast redigerad av Xaiphod 2026-01-13 kl. 16:37. Anledning: För långt citat, samt att det bara var en del av citatet jag syfta på
Citera
2026-01-13, 16:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Personskydd brukar bestå av larm. Finns det behov av starkare skydd så flyttas man till något undanskymt motell eller liknande.

Om man blir hotad och trakasserad av någon man har kontaktförbud mot så brukar polisen ingripa och ta personen i förvar - om det är så allvarligt som Jocke påstår.

Man kan visst få kontaktförbud utan att det är på allvar. Se bara på hur snabbt kontaktförbudet hävdes när utredningen om stämpling lades ned.
Lögnar-Jocke försöker slå i folk att han har poliser som skyddar honom .... och det var givetvis därför han hade med sina kompisar som sköld till rättegången...

Muttan är ju alltid informerad serru .. hon har sett låtsaspoliserna med egna ögon samtidigt som hon höll koll på buset i Gottsunda.
Citera
2026-01-13, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det gäller bara irl. Här på Flashback är det okej att slakta folk på rykten, eller för all del att starta dessa rykten för att slakta någon och sen är allting sant.

Jag håller med - det säger något om argumentationsnivån .. så nu kan du vända dig till Jocke, Anjo, Julia och hundarna här på Flashback och på YT och berätta det.
DE behöver höra det - inte jag. Jag adopterar bara den retorik som använts mot Chrippa och Linnea .. bland annat av Tarmis.

Chrippa är dömd, det är en juridisk realitet.
Citera
2026-01-13, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Dom flesta förstår ju att detta inte är nu utan tidigare bara kolla naglarna.
Det skulle ju spelas in någon mer tv serie om paret och jag antar att vi där kommer få se att L har fått 2 missfall pga dramat och hur utsatta dom varit men är oskyldiga själva.
Hur kan du skylla att L har fått missfall på grund av förföljelsen av Anjo, Rask och Jocke på Linnea?
Citera
2026-01-13, 16:47
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Du vet att man kan sitta häktad utan att vara kriminell, va?

Att någon suttit häktad säger inget om skuld. Att använda det som karaktärsangrepp säger däremot en del om argumentationsnivån.

Tack. Du skrev det jag tänkte in och editera.
Tant Micro som jobbat på häktet borde veta att inte alla som häktas är kriminella.
Eller typ skyldiga. Finns även oskyldiga.
Citera
2026-01-13, 16:49
Medlem
Linnea har bett om att få vara ifred. Kan ni respektera hennes önskan och börja tänka på vad ni skriver?

Ni är lika sugna på blodbad som Jocke och Anjo framstod i Hatets synkar.
Citera
2026-01-13, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Förstår tur man inte stött sig men han då skulle han kunna göra som han gjorde med dessa 2. för om jag uppfatttar alla kräftan lovers rätt så här jocke enligt dom gjort fölrjande.

* via nån kraft fått en oskyldig tjej gripa tag i kräftan
* Få dessa 2 att bråka med varandra
* Anmäla krfätan för misshandel för sen inte blivit misshandlad
* Vid förhöret om detta berätta Kräftan skattefuskar dvs begår ekobrott
* Få dessa 2 bete sig som svin och visa upp en skyldig familj
* Deras egna handlingar får andra bli upprörda och detta går ut över tjejens släkt
* Kräftan hamnar i häkte för han fortsätter begå brott som han är delgiven och dömd för

allt detta har Jocke styrt från sidan ?

Inte kul att bli utsatt för det

Hur skriver du människa?

Nej - Jocke har inte den makten. Han önskar däremot att han hade det.
Citera
2026-01-13, 16:50
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Chrippa är dömd, det är en juridisk realitet.
Han blev inte dömd för 2 år sedan .. och han blev inte dömd för allt skit han anklagats för i den här tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in