2026-01-13, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
Ja i alla fall en del av dom.

Grundidén bakom Demokraterna verkar vara att man inte behöver följa lagen och att de är för diverse diktaturer och antidemokratiska organisationer. Och med media "klippa och klistra" ihop klipp och "tillverka nyheter" och genom åtal försöka "ställa in" val.

Många stödjer nu till och med öppet Hamas.

Den enda taktiken verkar vara att ljuga öppet likt barn och hoppas att man ska komma undan med det.

Det är inte en person, eller en stat utan de "vrickade" är i en stor överväldigande majoritet.

Deras "mainstream" är typ att jämföra med en ännu mer vrickad Alex Jones.
Citera
2026-01-13, 13:31
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Hon körde rakt emot honom och träffade honom.
Det är fakta, se video i min signatur.

Hon ville ha bråk och det fick hon, mission accomplished.

Nej det gjorde hon inte och du är helt efterbliven
Citera
2026-01-13, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Nej det gjorde hon inte och du är helt efterbliven

Finns länk till film i min signatur, han blev träffad.
Citera
2026-01-13, 13:39
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Förmodligen exemplariskt som man alltid gör och har gjort under de andra presidenterna.
Jan 6?
Citera
2026-01-13, 13:40
Medlem
Fruktansvärt att en trebarnsmamma ska bli skjuten på öppen gata av statlig tjänsteman, i ett demokratiskt land. Sedan tror jag att det finns många parametrar till orsaken.

ICE-agenterna har nog ett väldigt stressat och pressat uppdrag med att riva itu familjer och förstöra människors liv, med allt vad det innebär. De har förmodligen en hög adrenalinnivå och är på helspänn redan innan de genomför sina uppdrag, med ständig risk att bli angripa.

Det I kombination med aktivister som samtidigt försöker göra allt för att störa och provocera agenterna i deras uppdrag, kan få ett sådant tragiskt resultat som vi nu ser. Att agenten som sköt hade varit på militärt uppdrag i Irak och där kanske varit involverad i skjutning tidigare, kan ha gjort att spärren i pressat läge var borta.

Sorgligt!
Citera
2026-01-13, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradamian
Fruktansvärt att en trebarnsmamma ska bli skjuten på öppen gata av statlig tjänsteman, i ett demokratiskt land. Sedan tror jag att det finns många parametrar till orsaken.

ICE-agenterna har nog ett väldigt stressat och pressat uppdrag med att riva itu familjer och förstöra människors liv, med allt vad det innebär. De har förmodligen en hög adrenalinnivå och är på helspänn redan innan de genomför sina uppdrag, med ständig risk att bli angripa.

Det I kombination med aktivister som samtidigt försöker göra allt för att störa och provocera agenterna i deras uppdrag, kan få ett sådant tragiskt resultat som vi nu ser. Att agenten som sköt hade varit på militärt uppdrag i Irak och där kanske varit involverad i skjutning tidigare, kan ha gjort att spärren i pressat läge var borta.

Sorgligt!

Och inte vilken trebarnsmamma som helst heller!! En trebarnsmamma som förlorat vårdnanden av två av sina barn, till följd av att hon och hennes lesbiska fru ägnat sig åt tortyr av barnen, bland annat bränt dem med cigaretter.

Verkligen tragiskt att denna stackars trebarnsmamma drabbats av bli ihjälskjuten.
Citera
2026-01-13, 13:57
Avstängd
dude2ks avatar
Fruktansvärt att en trebarnsmamma ägnade sig åt att försöka köra över poliser. Hon valde suicide by cop (ICE) över sina barn.
Citera
2026-01-13, 14:01
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:

Var?
Citera
2026-01-13, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Fruktansvärt att en trebarnsmamma ägnade sig åt att försöka köra över poliser. Hon valde suicide by cop (ICE) över sina barn.

Barnen hade hon ju redan valt bort genom att inte ta hand om dem, som en normal förälder. Hon såg inga problem med att barnen torterades med cigaretter...

Att kalla henne för "trebarnsmamman" är vänstern sätt att styra narativet så att man skall tycka synd om henne som är så snäll och blivit offer för polisen som är dummidum-dum.

Hon var ett aktivist-whacko och hennes barn kommer knappast sakna henne.
Citera
2026-01-13, 14:04
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k

"Philly Sheriff Rebukes ‘Fake Law Enforcement’ ICE After Horrific Minneapolis Shooting" https://www.youtube.com/watch?v=lXmk8kEi-6g
Citera
2026-01-13, 14:11
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Var?

i min signatur
Citera
2026-01-13, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrespratt24
Har FBI jurisdiktion för att göra den lokala polisens arbete?
ICE är federalt därmed FBI uppdrag att skydda. Det är olika uppdrag. I detta fall skulle en FBI agent gått fram till dörren inte ICE.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in