Citat:
Ursprungligen postat av
Logique88
Det verkar tyvärr vara så kvinnor fungerar. Trots civilingenjörsexamen så väger känslor tyngre än logik i deras sinnen. A zebra doesn't change its stripes, så att säga.
Så länge du inte kan läsa en kvinnas tankar så kommer hon alltid att vara mer eller mindre oberäknelig. Jag kan inte nämna en mer dekadent kvinnlig artist än Zara Larsson.
Inte bara tjejer, utan mer eller mindre alla människor fungerar så.
Lite OT men....
Känner en snubbe som utstrålar den här semesterkänslan, problemfriheten och bekymmer verkar han skratta bort. Snubbar omkring honom väljer att springa dit han är och skiter i tex mig, fastän jag är den som ordnar upp allt.
Jag vet, jag har inte samma utstrålning, men den där snubben är en jävla narcissist vars liv suger rätt hårt, men det syns inte utåt. Snubbar som varit rövslickare på honom brukar sedan komma krypandes till mig för att få en avhyvling och uppmaning att dra åt helvete.
Den här snubben är egentligen inget annat än en manlig version av Zara Larsson. Om man lär känna honom och förstår varför andra hetrosnubbar kysser han i arslet, så förstår man varför Zara Larsson är den artisten hon är.
- Ser bra ut.
- Utstrålar självförtroende.
- Gör lite vad hon vill = säljer in bekymmerslöshet.
- Påstår sig kämpa för något som publiken identifierar sig med.