2026-01-13, 12:03
Medlem
Gick in på:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Zara_Larsson

Hon är ju en föredetting. Ingen som ens uppdaterar hennes sida och inget om hennes nyaste skiva ens.

Går man in och tittar på spottify, så är den mest spelade låten från det senaste albumet spelad 10 gånger så lite som den populäraste från den tidigare plattan.

Och vad skall hon göra nu som får hennes popularitet att öka? Jo lite uppmärksamhet.

Och då ger man sig in politiskt och gapar om ICE. Fast det stora problemet för stackars zara, är att i USA så har de unga kvinnorna börjat gå konservativt den sista tiden. Det är inte så inne att vara 3 barns mamma och istället för att ta hand om sina barn, så gapar man på polisen.
Citera
2026-01-13, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KNARKAREN85
Jag HATAR bortskämda vita woke HOROR som Zara och Greta.

Dem är en sådan skam för vita västvärlden.🤢🤮

Aha, så om man är vit och privilegierad så får man inte ha åsikter?
Låter ju rimligt.
Kan inte vara lätt att vara så lättkränkt.
Citera
2026-01-13, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arcane
Var skrev jag att ingen får reagera på Zara Larssons inlägg? Jag bara påpekade att just att inläggen får så stor spridning och att så många här, och till och med Trump själv, känner ett behov av att reagerar på dem är ett bevis på hur viktig hon är. Det kan man tycka vad man vill om, men det ändrar inte faktum.
Hon är ju en loser, påväg bort. Hon är inte viktig alls. Hennes senaste platta bästa låt, spelades flera gånger mindre än taylor swifts sämsta låt på sin senaste platta.

Hon håller på att bli nobody. Att gapa som greta, fungerar bara på x antal personer. Sedan ger det ingen skjuts längre.
Citera
2026-01-13, 12:08
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logique88
Det verkar tyvärr vara så kvinnor fungerar. Trots civilingenjörsexamen så väger känslor tyngre än logik i deras sinnen. A zebra doesn't change its stripes, så att säga.

Så länge du inte kan läsa en kvinnas tankar så kommer hon alltid att vara mer eller mindre oberäknelig. Jag kan inte nämna en mer dekadent kvinnlig artist än Zara Larsson.

Inte bara tjejer, utan mer eller mindre alla människor fungerar så.

Lite OT men....
Känner en snubbe som utstrålar den här semesterkänslan, problemfriheten och bekymmer verkar han skratta bort. Snubbar omkring honom väljer att springa dit han är och skiter i tex mig, fastän jag är den som ordnar upp allt.
Jag vet, jag har inte samma utstrålning, men den där snubben är en jävla narcissist vars liv suger rätt hårt, men det syns inte utåt. Snubbar som varit rövslickare på honom brukar sedan komma krypandes till mig för att få en avhyvling och uppmaning att dra åt helvete.

Den här snubben är egentligen inget annat än en manlig version av Zara Larsson. Om man lär känna honom och förstår varför andra hetrosnubbar kysser han i arslet, så förstår man varför Zara Larsson är den artisten hon är.
  • Ser bra ut.
  • Utstrålar självförtroende.
  • Gör lite vad hon vill = säljer in bekymmerslöshet.
  • Påstår sig kämpa för något som publiken identifierar sig med.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfucked
Aha, så om man är vit och privilegierad så får man inte ha åsikter?
Låter ju rimligt.
Kan inte vara lätt att vara så lättkränkt.
De hade aldrig varit i den positionen om de hade haft en annan hudfärg. Nu är de vita, och de rider de på. Bortskämda vita psykfall . De kan gå till sjukvården och arbeta, så får de visa vad de går för. De hade nog inte fixat en dag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Det kan man ju tycka men det är fortfarande inget konstigt att en ung popartist som gillar att provocera går ut med en sån här grej.

Det konstiga är att världens mäktigaste man har tid med sånt här trams.
¨
Varför gör sådana här personer sånt här ?

Varför är folk öppna med sin antisemitism ?

För att de fega egoistiska kräken inte får mothugg.

Så det är väldigt viktigt att de goda säger ifrån.
Citera
2026-01-13, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
¨
Varför gör sådana här personer sånt här ?

Varför är folk öppna med sin antisemitism ?

För att de fega egoistiska kräken inte får mothugg.

Så det är väldigt viktigt att de goda säger ifrån.
Men vi säger ju ifrån. Vi ogillar gretas och zaras attacker på israel.
Citera
2026-01-13, 12:12
Medlem
skogsmarans avatar
"I love criminals"

Allt annat på listan kan man ha olika åsikter om, men detta? Vem f-n "loves criminals" om man inte driver ett privat fängelse möjligen.
Citera
2026-01-13, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Du håller med i vad hon skriver? Iofs kan jag tycka att om någon rökt på en gång knappast borde portas men jag vet inte om det är hela sanningen…

Har redan glömt bort vad hon skrev i detalj men det är inte konstigt om man hatar en organisation som avrättat en demonstrant.
Citera
2026-01-13, 12:17
Medlem
Tok-Franss avatar
"I love abortions"

Är också väldigt svårsmält.
Är det något Zara ofta ägnar sig åt, och vad får hon i så fall ut av det?
Citera
2026-01-13, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Neheru, jag hatar Trump och MAGA-mongon, men jag hatar också Zara Larsson och hennes motbjudande förkärlek för kriminella babbar och negerkukar.

Att du är en rasistjävel är inte Zaras problem
Citera
2026-01-13, 12:21
Medlem
Wajis avatar
Zara Larsson är väl en de saker som gör att man skäms som Svensk. Hon stöttar kaosbabbar, fri invandring samt är en klassisk PK-hora som säger vad hon tror svensken vill höra.

Hon och Greta är på samma låga nivå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in