2026-01-13, 09:12
Medlem
Sjukt att Linnea är den som satte dit chrippa och drog igång strålkastarljuset mot Tjackballe på allvar.

Hade hinken förstått konsekvenser had hon mått åtminstone lite dåligt över det nu.

Hoppas dock Chrippa mår lite dåligt där han sitter över valen han gjort som gör att han inte får träffa sin dotter alls. Även ifall han tidigare knappt brytt sig ändå som det verkar. Jag menar är man frist så blir man inte kriminell, än mindre med ett barn och eller familj.
Citera
2026-01-13, 09:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Vad menar du var syftet med att publicera bilden då?
Att få er att spekulera .. Vilket är skilt från att hon påstått något.
Citera
2026-01-13, 09:15
Medlem
Connykrims avatar
Nu kommer chrippa säkert sitta där och tänka igenom sina livsval. Har han mer än 30 IQ så inser han att det är linnea som förstört hans liv inte hans bror, som försökte rädda honom.
Citera
2026-01-13, 09:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Innan Soc blev inblandad träffade han sin dotter. Det är senaste halvåret när Jocke förbjudit Julia att låta honom träffa henne han han inte har kunnat träffat sitt barn.
Han hade umgänge fram till bröllopet .. barnet skulle ha varit med ...
Bröllopet kunde inte Julia och Jocke hantera och då började umgängessabotaget igen.
Citera
2026-01-13, 09:17
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Det är en fråga. Vill du att Linnea ska ta sitt liv?

Du projicerar Anjos och Jockes omättliga bekräftelsebehov på Linnea. Eller är det en strategi för att ursäkta Pontus Björlunds sadistiska content? ”Han gör det för att dom vill”.

Anjo gör content för att han vill att Chrippa och Linnea tar livet av sig och för att husse ska klappa honom på huvudet och säga att han är duktig.

Anjo lär väl fortsätta göra content om Chrippa igen, hans företag sitter hos kronofogden.

Men läser du inte?
Jag vill att dom ska fortsätta vara ihop. Vill att dom ska skaffa egna barn. Inte slita och dra i ett barn som han ändå så inte vill ha eller bryr sig om. Och jag kan i korta stunder tycka synd om Chrippa så låtit sig utnyttjas av många. Bara för att han är.. dum i huvudet. Förståndshandikappad helt enkelt.
Men det jag ibland tycker .. Försvinner när jag ser hans äckliga sida som han har så det blir lite kluvet.
Så.. ja. Dom passar bra ihop. Linnea? Kaninkokerskan? Hon får väl göra vad hon vill. Hjälpa Chrippa med sina skulder kanske? Hon är ju duktig på det där med ekonomi.
Citera
2026-01-13, 09:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Nu kommer chrippa säkert sitta där och tänka igenom sina livsval. Har han mer än 30 IQ så inser han att det är linnea som förstört hans liv inte hans bror, som försökte rädda honom.
Fast varje gång han suttit häktad eller hindrats att träffa henne har han ju bara insett hur mycket han saknar och älskar henne - och säkert haft en hel del tid att tänka på vilket svin till storebror han har också.
Citera
2026-01-13, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Connyboi. Allt detta fanns i Chrippas liv innan Linnea.
Citera
2026-01-13, 09:18
Medlem
micke_mans avatar
Tänk sen när chrippa sitter inne och Linnea inte kan kontrollera allt han gör,Tex när Julia kommer och hälsar på och knullar lite,HaHa
Citera
2026-01-13, 09:20
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast varje gång han suttit häktad eller hindrats att träffa henne har han ju bara insett hur mycket han saknar och älskar henne - och säkert haft en hel del tid att tänka på vilket svin till storebror han har också.

Citat:
Connyboi. Allt detta fanns i Chrippas liv innan Linnea.

Senast han satt inne så blev han vänd mot linnea. Så snacka inte skit!
Citera
2026-01-13, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
Tänk sen när chrippa sitter inne och Linnea inte kan kontrollera allt han gör,Tex när Julia kommer och hälsar på och knullar lite,HaHa

Hinken kommer att bli galen över att Julia får träffa honom mer än henne.😂
Citera
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Jag skrollade hennes Instagram och hittade inte den röda nyansen på hennes naglar inte ens kring jul förens under hösten 2023..så ev över 2 år gammal bild då hon varit besatt av fransk manikyr väldigt länge nu.
Oavsett berättar jag fakta.
Man kan göra ultraljud på magen från tidigast v.8

Hon har varit duktig och tagit bort mycket från den tiden när jag letade. Hittade på hennes snap från oktober med röda naglar - samma månad som maken påstår att dom gjort abort i. Så jäkla äckligt och smaklöst att lägga upp en sådan bild för sympatier när dom i verkligheten genomförde en abort 🤮 (tillägger att jag är helt för aborter, men att använda dom som preventivmedel är sjukt).

https://imgur.com/a/TQWOFR9
Citera
Medlem
Silltunnas avatar
Det blir ingen Sälenresa alltså?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem