2026-01-12, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
......

Så Linus är ingen grundare eller VD som JAG uppfattar det. Han är en PT som är en enskild näringsidkare och finns att anlita på ett gym i Limham.
Citera
2026-01-12, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Ett smakprov på kommentarer på lilla fruns sista inlägg på TikTok:

”Ett rättshaveri detta. Domstolarna frikänner mördare men dömer Sveriges finaste par till det hårdaste tänkbara straffet. Kämpa Linnea, glöm aldrig Chrippa, vänta på honom, han kommer med tidens gång återfå sin frihet.”

”Ansök om nåd för Chrippa hos Regeringen. I särskilda fall kan de ge nåd, vilket innebär att Chrippa omedelbart friges.”

Sveriges finast par till hårdaste tänkbara straffet.. 😅

Jag tror medelåldern på hennes följare är 9-11 år. De fåtal som är äldre är nog bara resistenta mot kunskap. Att man ska benåda Chrippa var bland det roligaste jag läst, vad är det ”särskilda” med hans fall? Att han inte VILL sitta i fängelse och det är tråkigt är nog inte skäl nog 🤣
Citera
2026-01-12, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Ett smakprov på kommentarer på lilla fruns sista inlägg på TikTok:

”Ett rättshaveri detta. Domstolarna frikänner mördare men dömer Sveriges finaste par till det hårdaste tänkbara straffet. Kämpa Linnea, glöm aldrig Chrippa, vänta på honom, han kommer med tidens gång återfå sin frihet.”

”Ansök om nåd för Chrippa hos Regeringen. I särskilda fall kan de ge nåd, vilket innebär att Chrippa omedelbart friges.”

Sveriges finast par till hårdaste tänkbara straffet.. 😅
Visar bara vilka imbecilla följare de har.
Citera
2026-01-12, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taebban
Nej, hon är inte gravid. Vecka 18 görs första ultraljudet. Magen Linnea visade upp på bilden är ingen vecka-18-mage. Det är troligen en abort dom har utfört.

Sjukt att dumpa en bild på det och idag dessutom. Helt rubbat!
Citera
2026-01-12, 22:01
Avstängd
Citat:
Nej, hon är inte gravid. Vecka 18 görs första ultraljudet. Magen Linnea visade upp på bilden är ingen vecka-18-mage. Det är troligen en abort dom har utfört.

Samt häromdagen la hon ut bild från gymmet på sin superplatta mage med frågan ”visst börjar mina abs synas?”
Citera
2026-01-12, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Innerst inne tror jag faktiskt attt både familjen Berg och Lundström är ganska lättade nu. Jocke verkar lättad! Kan tänka mig att det pågått väldigt mkt bakom kulisserna! Ska Linnea flytta till Malmö nu, eller ska hon bo nära Jönköping så hon kan åka dit var 14e dag?

Det har pågått väldigt mycket bakom kulisserna som Jocke inte gått ut med, han kommer säkert berätta någon dag saker som aldrig borde komma nära en barnfamilj det finns anledningar till att Jocke haft kontaktförbud samt personskydd som varit med både han & Jonna.
Citera
2026-01-12, 22:04
Medlem
Citat:
Det beror på vilket landsting du bor i.....
Rutinultraljudet är vecka 18 - oavsett vart i landet du bor i.

Och skulle hon vara gravid nu, så är väl ett vaginalt ultraljud mer vanligt i ett tidigt skede?
Citera
2026-01-12, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteSomAllaAndra
Så Linus är ingen grundare eller VD som JAG uppfattar det. Han är en PT som är en enskild näringsidkare och finns att anlita på ett gym i Limham.
Då uppfattar vi nog det väldigt olika helt enkelt!
Citera
2026-01-12, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det har pågått väldigt mycket bakom kulisserna som Jocke inte gått ut med, han kommer säkert berätta någon dag saker som aldrig borde komma nära en barnfamilj det finns anledningar till att Jocke haft kontaktförbud samt personskydd som varit med både han & Jonna.

Hoppas han verkligen gör det när saker och ting känns säkert igen.
Citera
2026-01-12, 22:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Dem allra flesta landsting erbjuder 2 ultraljud och självklart vet jag att det är så där hon rör sig/bor: Skåne, Östergötland och Stockholm
Sen finns det nått som heter privat ultraljud Crocus kliniken i Linköping tex.
Sen kan man åka in för blödning/magsmärta till gynakuten i vilken vecka som helst för att kontrollera med ultraljud.
Så käften.

Fast hon har ju lagt ut en gammal bild så inget att käbbla om.
Citera
2026-01-12, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Och skulle hon vara gravid nu, så är väl ett vaginalt ultraljud mer vanligt i ett tidigt skede?

Dessutom syntes rödmålade naglar på ultraljudsbilden, något som inte förekom vid häktningen. Det framstår snarare som ett sätt att väcka sympati.
Citera
2026-01-12, 22:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DocHabilis
Fast hon har ju lagt ut en gammal bild så inget att käbbla om.
Precis, det räcker med det från Hinken. Enough.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in