2026-01-12, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Organisationsnummer: 559383-1356
Spännande att se vem/vilka som ligger bakom!?
Citera
2026-01-12, 19:14
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Fängelse, ja. Men det innebär inte per automatik straffskärpning.

Oftast gör det. Men de återstår och se
Citera
2026-01-12, 19:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Ryktet om sekten dog ut. Sen började storasyrran sälja porr. Allra först misshandlade hon ett barn, varav det finns bevis på psykisk misshandel 🤷🏻‍♀️

Pga av sektenryktet startade förföljelsen av familjen i Malmö.

Både Anjo och Jocke var väl medvetna om vilka konsekvenser rykten på sociala medier kan få.
De har båda stor erfarenhet av vad följare kan ta sig till. Ändå valde man att utsätta familjen för det.
Senast redigerad av AbsAbs 2026-01-12 kl. 19:16.
Citera
2026-01-12, 19:16
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Torde vara detta med andra ord :-) https://www.allabolag.se/foretag/movida-gruppen-ab/genarp/finansbolag-finansiella-tj%C3%A4nster/2K2YJM0I5YE9Q
Dom som sålde kepsar eller?
Citera
2026-01-12, 19:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Dom som sålde kepsar eller?

Ja
Citera
2026-01-12, 19:23
Medlem
Lemonade.347s avatar
Jacke är tyst iallafall...

Det är nog bäst så, brukar inte sluta så bra när han ska ut och veva
Citera
2026-01-12, 19:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lemonade.347

Så länge han inte trakasseras så har han ingen orsak att "veva".
Citera
2026-01-12, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemonade.347

Han har väl varit tyst sen nyår?
Citera
2026-01-12, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Tänkte bara säga såhär.. Hej nu alla Kräftan hundar och älskare. Ni kanske ska ta det jag säger på allvar då jag har en kunskap och ett nätverk som är bredare än vad ni får i grundskolan. Nu ser ni att det jag skriver ännu engång blev exakt med det utfallet jag förklarade. Då kan jag nu berätta att det som detta innebär med all trolighet att Kräftans straff kommer öka och hamna runt 4 år sedan vad som det blir med rabatt osv när 2025 är klart så får vi se men troligt kommer han få sitta mellna 32-40 månader faktiskt bakom lås. Jo fru kräfta kommer oxå på sikt få skaka galler detta hade hon nog missat att det skulle kunna hända. Men hon kommer klara sig med faktiska effektivt bakom lås 6 månader. Så tack för mig om ni behöver veta vad som kommer ske kan ni fråga så kan jag svara på riktigt inte nån gymnasie gissning i pojkrummet

Du sitter och gissar vilt och avslutar med att man inte ska komma med gissningar.
Citera
2026-01-12, 19:27
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Pga av sektenryktet startade förföljelsen av familjen i Malmö.

Både Anjo och Jocke var väl medvetna om vilka konsekvenser rykten på sociala medier kan få.
De har båda stor erfarenhet av vad följare kan ta sig till. Ändå valde man att utsätta familjen för det.

ALLT som läggs ut på nätet får konsekvenser. Om man klär sv sig och beslutar sig för att sälja porr så får det konsekvenser lika långa som livet självt och det drabbar inte bara de avklädda, det drabbar föräldrar, syskon, barn, släkt, vänner. Det drabbar även ryktet. Det hoppas vi Linnea har kalkylerat med om hon någon gång kanske behöver söka sig ett ordinärt jobb eller -gud förbjude-den dagen hon får egna barn.

Om man blir nedsmutsad av någon annan på nätet kan ju vara hemskt men om man smutsar ner sig själv? Vad blir det då?
Citera
2026-01-12, 19:28
Medlem
RumpTrollets avatar
Hur mycket har de tjänat på OF (eller vad sigten de använt sig av heter) där nakenbilderna kommer ifrån? Borde inte det gå att kolla upp?

Jag trodde absolut inte att de skulle vara så grova.. Förstår inte hur man vågar riskera något så privat. Jag trodde det mer handlade om att det var privat/exclusivt kontent på ett annat sätt..
Citera
2026-01-12, 19:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag har förstått att du och din kompis här avskyr Julia så djupt och nu ska hon krossas på alla sätt det går. Du och din vän här försöker skapa drev mot henne.
Jag tror att det är ert gemensamma hat mot Jocke som är problemet.
Visst, är det ett brott som begås när Jocke hjälper henne så får vi se vad anmälan till soc leder till.

Men ni vill verkligen krossa henne. Krossa Jocke. Flickan ska omhändertas skrev någon av er innan i dag.

Julia har gjort fel. Tyst tagit sitt straff.

Chrippa och Linnéa verkar trott att det är en lekstuga.
Jag undrar vilka det är som inte klarat av att få de att sluta med att leka med rättsväsendet. För de har ju blivit så försvarade hela tiden av ett fåtal personer. Sedan ett gäng barn som inte begriper bättre. Kliande och klappande på ryggen är lätt när man själv inte är den som får ta konsekvenserna.
Nu sitter han där. Linnéa och Thomas väntar på dom. Grattis till er som hjälpte honom att inte förstå.

Jag kan bara hoppas på att han tar denna tid till att utveckla sig till den bästa versionen av sig själv. Lära sig att klara sig utan andra.

Det var ta mig fan det bästa jag hört sen jag konfirmerade mig ;-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in