2026-01-12, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Länka fakta.

Seriöst, prova åtminstone att ställa frågan till AI innan du gapar och assistans.
När AI inte hittar något kan du fråga, som t.ex. alla dina lögner om polisernas reglemente. Du har inte citerat en enda paragraf därifrån som styrker dina fantasier.
Citera
2026-01-12, 18:22
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Mer än hälften av amerikanska befolkningen håller inte med dig.

Gjort bra saker, ja men grejen är att det hade de kunnat göra ändå. Och de riktar t ex inte in sig på kriminella illegala invandrare i första hand, utan tar dem som är lättast.

Jag tror att många amerikaner håller med. I städer där demokraterna har makt (framför allt där) så är det en del demonstrationer, visst, men det är en bråkdel av människorna som opponerar sig.

Kanske är det som i Sverige för några år sedan - jag kände int en enda Sverigedemokrat och det var sällan media stötte på någon medborgare på gatan som var sverigedemokrat. Ändå fick de 20% i valet.

Folk knyter handen i fickan. Så är det i delar av USA också, folk har fått nog.
Citera
2026-01-12, 18:23
Avstängd
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
har du selektivt minne eller nått? Varenda klipp med ice över hela internet så skriker cpbarnen lungorna ur sig. Jag har inte sakt nånstans att nån inte får kalla nån nånting men det är roligt att ni har så lite argument att greppa efter så ni måste angrippa att han sa fuvknig bitch efter nån försökt mosa han.
Min kommentar gällde att soccer mom hånas oavbrutet i tråden.

Den döda hånade ingenting, hon var helt vänlig och det visse ICE-man som filmade henne. Den mer aggressiva kvinnan betedde sig illa men ICE ska vara tränade att klara glåpord på gatan. Jag tror inte den träningen fungerade med Jonathan Ross.
Citera
Avstängd
p.s

Margot Wallström hemligstämplade sin inblandning för att få Sverige in i säkerhetstådet

Så vad är din poäng att Sverige är en diktatur?

Citat:
Så var är Epsteinfilerna?

Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Ja, det är stora problem i samhället.

Hela det här inlägget är bara känslor. Jag hänvisade till specifika problembilder i samhället som kostar oss alla i västvärlden enorma summor och avsevärt fler människoliv än diverse polisskjutningar.
Nej, du hänvisar till några ytterligheter som du läst om på obskyra konspirationssidor (för du har inte upplevt dem själv), och du har definitivt ingen som helst fakta som stödjer ditt nonsens.
Citera
2026-01-12, 18:24
Medlem
Afro-Gregers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wisconsin-Nights
Är det någon som ropar stop eller stanna eller du är arresterad?
Det enda jag hör är kliv ur bilen, fast på engelska såklart.

Är det någon som presenterar sig som federal agent?

Är det klarlagt att de federala agenterna har giltig orsak och därmed laglig rätt att kvarhålla henne?

Skadades agenten?

Är det rimligt att bli livrädd för en bil som accelererar 0->7 km/h?

Ja en bil med blåljus och två agenter som hon övertydligt ser. Även agenten framför bilen.

Citat:
Ursprungligen postat av Wisconsin-Nights
Är det rimligt att bli livrädd för en bil som accelererar 0->7 km/h?

Ja bara tack vare ishalkan kommer hon inte upp i hög fart när bilen är riktad mot agenten.

Du är kanske en sån där skrivbordshjälte som sitter och har åsikter om agenten medans du själv aldrig utsätter dig för någon fara öht?

En fet och feg liten besserwisser kanske?

Det är absolut rimligt när hon accelerar rakt emot honom på isen.
Citera
Avstängd
Kungenshoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Hmm...this page doesn’t exist. Try searching for something else...
Ok försök denna!

https://x.com/DHSgov/status/2010074554258075966?s=20

Konstigt att DHS klippt bort skottögonblicket!?
Senast redigerad av Kungenshora 2026-01-12 kl. 18:27.
Citera
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Amerikaner överlag är INTE emot hårdare straff, tvärtom. Det finns en anledning till att du får livstid utan frigivning någonsin. Eller dödsstraff.
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten16
Precis tvärtom det är dessa förövare som är emot högre straff o fler lagar, man är mot ålder på vad man får ligga med osv, man är emot att polisen får ha vapen, att polisen får använda vilseledande sätt osv. vänster vi ska högre bidrag, högre a-kassa osv

Medan vi lag lydiga förespråkar mer omfattande lagar. stammare regelverk.
Citera
2026-01-12, 18:25
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Jag tror att många amerikaner håller med. I städer där demokraterna har makt (framför allt där) så är det en del demonstrationer, visst, men det är en bråkdel av människorna som opponerar sig.

Kanske är det som i Sverige för några år sedan - jag kände int en enda Sverigedemokrat och det var sällan media stötte på någon medborgare på gatan som var sverigedemokrat. Ändå fick de 20% i valet.

Folk knyter handen i fickan. Så är det i delar av USA också, folk har fått nog.

Opinionsmätningar visar det i alla fall. Och missnöjet med ICE växer hela tiden.
Citera
2026-01-12, 18:25
Avstängd
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Seriöst, prova åtminstone att ställa frågan till AI innan du gapar och assistans.
När AI inte hittar något kan du fråga, som t.ex. alla dina lögner om polisernas reglemente. Du har inte citerat en enda paragraf därifrån som styrker dina fantasier.
Så du har inga fakta. OK.

Du har själv bett mig länka fakta 10 gånger. Seriöst, prova åtminstone att ställa frågan till AI innan du gapar om assistans?
Citera
2026-01-12, 18:26
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
p.s

Margot Wallström hemligstämplade sin inblandning för att få Sverige in i säkerhetstådet

Så vad är din poäng att Sverige är en diktatur?

Kolla igen vad jag svarade på.
Citera
2026-01-12, 18:27
Avstängd
Är Epstein under utredning ? nej han är död

Men oroa dig inte , de kommer snart ut ska du se...

och även om Trump inte skulle vara med där så skulle ni ändå gnälla....

Citat:
Ja, du har missat något. De hade inte rätt att offentliggöra materialet. Det var dock inte därför jag nämnde det. Du skrev att de inte kan dölja sådant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in