Citat:
Ursprungligen postat av
Paris24
Det är kanske skillnad på "en stressad privatperson" och en "traumatiserad statlig tjänsteman med draget vapen" vad säger du.
Jag kan helt bjuda på analysen av henne. Hon var en glad nöjd något övermodig demonstrant som hatar Trump och ICE, hennes sambo var mer rabiat och hånade en ICE-agent och det är inte rimligt, men sedan blev Good stressad när det kom fram människor med vapen och de bad henne stiga ur bilen och ångrade nog att hon gjort som hon gjorde och tänkte Nu kör jag hem. Inte helt lyckat men inte värt att dö för heller.
Så jag föreslår ett fortsatt fokus på hur ICE-man mådde. Han mående och insaTS är helt avgörande, inte hennes. Hon har rätt att uppträda stressat,. Inte han.
Tänk om svenska poliser var lika stressade som de som de talar med t.ex demonstranter. Det hade inte fungerat.
Bara för att man råka ut för tjänstemän ger inge rätt o hänvisa jag blev stressad, därför bröt jag mot lagen, i princip alla tjänstemän har vapen i Usa, nästan det samma i Sverige, polis, tull inte blir du stressad för dom stoppa dig för körkort eller blås bra för dom har vapen i hölstret o genom det även rätt att använda den. eller tullen vill titta i din bil, du har ingen rätt o köra över en tull tjänsteman bara för dom kommer fram eller står framför dig med vapen i hölstret.
Nej analysen av psykologen är riktad enbart för att smutskasta ICE agenten o inget annat.