2026-01-11, 10:13
Medlem
lundaelevs avatar
Vet inte vad som har hänt exakt, det gör ingen, det enda man ser på klippet är att hon blir skjuten. Jag kommer dock alltid som grundinställning stötta polisen, som alla bör. Till motsattsen har bevisats kommer jag tro att hon gjort något som man inte ser i klippet vilket skapade reaktionen att de sköt henne. Har jag fel ska polisen förstås ställas till rätta.
Citera
2026-01-11, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
De trodde kanske inte att en vit kvinna skulle agera så. Verkar som att partnern (hen ?) hetsade henne till det hela. Det verkar ha varit partnerns bästa dag i livet men dåligt för den döda kvinnan.

Är ju oftare svarta män och liknande med ett par kg droger i kroppen som agerar så, men hon har kanske "integrerats" i andra subkulturer.

Ja denna hets från frun har nog pågått en längre tid. Hennes exman dog under mystiska omständigheter och nu pushade hon denna kvinna till detta. Omedelbart därefter startar hon en GoFundMe och får in 1,5 miljoner USD bara ett par dagar senare.

Detta är en scam som hon säkert planerat sedan länge.
Citera
2026-01-11, 10:16
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
ICE har inte respekt för medborgarna, så sluta gnäll över en tjej som retar dem och dansar.

En ICE-agent var nära att mördas av en kriminell bilförare häromdagen. Denna kvinna dansar till stöd för den kriminella bilföraren. Otroligt smaklöst.
Citera
2026-01-11, 10:17
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Smart uttalande. Uppfattar det som att hon älskar alla kriminella, d.v.s mördare, pedofiler, våldtäktsmän etc...

Bra, då vet vi!

”Det är för att de är så jävla rädda. De är såååååå rädda och riktigt, riktig dumma PLUS korkade. Det är en farlig kombination.”

Try hard
Citera
2026-01-11, 10:17
Medlem
Zopencos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Äckligt att höra J.D. Vance snedvridna och lögnaktiga tolkning av situationen. Han väljer helt enkelt att tolka till fördel för ICE av politiska skäl. ICE-snubben gjorde också valet att luta sig fram från sidan i position för skjuta henne utan att själv träffas av bilen som var på väg därifrån.

Det kallas väl konfirmeringsbias när subjektivt folk tolkar situationer så att de skall stämma till fördel för hemmalaget.

"BREAKING NEWS! New Footage & 3D Angle Shows Unprecedented PROOF The Minnesota ICE Agent is guilty".
Premiär 2026-01-11 01:00 https://www.youtube.com/watch?v=elxQrg8rrWg

Idioten fortsätter ju även att skjuta henne genom det öppna sidofönstret och vill verkligen se till att hon "the fucking bitch" skall dö.

J.D. Vance och andra vilseleder och skambelägger folk som är kritiska till dem som makten och deras förlängda arm (ICE).
Citera
2026-01-11, 10:18
Medlem
Ling.Xiaoyus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Han vill ju döda. Han står kvar på platsen så länge han kan, tills bilen är intill honom, sedan klänger han längs sidan döda döda döda och slutligen rör han sig efter bilen för att skjuta det tredje skottet.

Bara för att videon är i slow motion betyder det inte att agenten tänker i slow motion och kalkylerar när han sätter första skottet genom framrutan och resterande två genom sidorutan. Ja, han vill instinktivt döda det han uppfattar som ett hot. Det är inte samma sak som att han vaknade upp den dagen och tänkte "Hur ska jag släcka ett liv idag och elda på protesterna på värsta möjliga sätt och försvåra arbetet för mina kolleger framöver?"
Citera
2026-01-11, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lundaelev
Vet inte vad som har hänt exakt, det gör ingen, det enda man ser på klippet är att hon blir skjuten. Jag kommer dock alltid som grundinställning stötta polisen, som alla bör. Till motsattsen har bevisats kommer jag tro att hon gjort något som man inte ser i klippet vilket skapade reaktionen att de sköt henne. Har jag fel ska polisen förstås ställas till rätta.

Det verkar som att den här tjejen var väldigt psykiskt instabil.

Hon följde efter polisen och har gjort det flera gånger för att hindra dem i sitt arbete och använder sin bil som ett redskap för att ställa sig i vägen och liknande. Livsfarligt.

Nu så skulle hon gripas och det stod en polis framför bilen, hon körde mot polisen (hon uppmanades till detta av vad som verkar vara en kvinnlig partner) som drog sitt vapen och tryckte av i självförsvar men blir ändå i viss mån påkörd men kom undan med livet i behåll. En dag på jobbet.
Citera
2026-01-11, 10:22
Medlem
lundaelevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Det verkar som att den här tjejen var väldigt psykiskt instabil.

Hon följde efter polisen och har gjort det flera gånger för att hindra dem i sitt arbete och använder sin bil som ett redskap för att ställa sig i vägen och liknande. Livsfarligt.

Nu så skulle hon gripas och det stod en polis framför bilen, hon kör mot polisen (hon uppmanades till detta av vad som verkar vara en kvinnlig partner) som drar sitt vapen och trycker av i självförsvar men blir ändå i viss mån påkörd men kommer undan med livet i behåll. En dag på jobbet.

Dock skönt att hon inte var svart om du fattar vad jag menar? Hade varit en jäkla mssa demonstrater man hade hört om då, till och med i Sverige som det var under BLM.
Citera
2026-01-11, 10:23
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
En ICE-agent var nära att mördas av en kriminell bilförare häromdagen. Denna kvinna dansar till stöd för den kriminella bilföraren. Otroligt smaklöst.

Du trollar

Citera
2026-01-11, 10:24
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zopenco
Idioten fortsätter ju även att skjuta henne genom det öppna sidofönstret och vill verkligen se till att hon "the fucking bitch" skall dö.

J.D. Vance och andra vilseleder och skambelägger folk som är kritiska till dem som makten och deras förlängda arm (ICE).

Klart att han fortsätter skjuta efter första skottet Hon förtjänade första skottet och då måste man ju se till så att bilen inte kommer särskilt långt fattar du väl.

Det gör man genom att oskadliggöra hotet.
Citera
2026-01-11, 10:26
Avslutad
På sätt och vis kan man ju rättfärdiga mordet, tänker om det hade skett här där någon miljöaktivist blockerar polis eller tejpat fast sig själv på E6:AN så hade det ju varit uppskattat speciellt här på forumet om denne eliminerades.
Men här tycker jag det ser ut som övervåld och sen när han dessutom säger "fucking bitch" efter att ha bränt av en salva rätt i skallen på henne.
Tycker att det är felbedömt av ICE polisen.
Citera
2026-01-11, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lundaelev
Dock skönt att hon inte var svart om du fattar vad jag menar? Hade varit en jäkla mssa demonstrater man hade hört om då, till och med i Sverige som det var under BLM.

Där kan man säga att polisen gjorde något fel, det var en lugn situation. Han blev ju också dömd.

Det ska ju inte bli något upplopp eller demonstration för det utan det var ju bara ett politiskt jippo, nu helt bortglömt precis som hela BLM, de har berikat sig själva redan och dumpades av Biden....

Här finns det ju inte någon som helst tvivel på att det var helt rimligt agerat. Man kan ju inte köra på människor bara såklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in