2026-01-10, 16:25
Medlem
Jag har besökt Köpenhamn ett antal gånger och legat med tjejer på Pussy Galores, Seduction Girls och Cassiopeia Stars (frid över dess minne) och tänkte dra dit igen inom kort och ha lite kul men funderade lite på alla som annonserar och på olika tjänster och säljer incall-besök, ni som har erfarenhet av det:
hur brukar det vara?
Är det typ i hemmiljö eller mer hotellaktigt eller hur funkar det? Känns det otryggare än på dom vanliga ställena?
Verkar tjejerna må bra och är de bra och som på sina annonser?
Citera
2026-01-10, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BOMB-CP
Är du ful, efterbliven, CP, rullstolsmongo?

Varför åker du till Danmark och betalar för att få ha samlag, torsk!

För att det är kul, testa!
Citera
2026-01-10, 16:52
Medlem
Hur det brukar vara?

Som regel är det på hotell. Ytterst få horor önskar släppa in en främmande människa i sin "hemmiljö". Ibland visar det sig vara en vanlig bordell, dit kvinnan är schemalagd under dagen, men samtidigt kan köra solo, vid få torskar.

"Verkar tjejerna må bra". Ja, så länge du betalat och håller dig till det ni avtalat.

Jag skulle aldrig ta risken att besöka någon genom "incall". Möjligtvis i Faxe på landet, men inte i Köpenhamn. Du har säkert redan spelat upp i din hjärna alla de scenarier som är möjliga. Lägg då till de omöjliga. Varför nöjer du dig inte med vad de vanliga ställena erbjuder, eller tar en dagstur till City Girls i Helsingör. 50 minuter med tåget från Köpenhamn. 3 minuters promenad.

Du är medveten om att den danska kronan är dyr? 150 SEK för 100 DKK.
Senast redigerad av PatricHbg 2026-01-10 kl. 16:54.
Citera
2026-01-10, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Hur det brukar vara?

Som regel är det på hotell. Ytterst få horor önskar släppa in en främmande människa i sin "hemmiljö". Ibland visar det sig vara en vanlig bordell, dit kvinnan är schemalagd under dagen, men samtidigt kan köra solo, vid få torskar.

"Verkar tjejerna må bra". Ja, så länge du betalat och håller dig till det ni avtalat.

Jag skulle aldrig ta risken att besöka någon genom "incall". Möjligtvis i Faxe på landet, men inte i Köpenhamn. Du har säkert redan spelat upp i din hjärna alla de scenarier som är möjliga. Lägg då till de omöjliga. Varför nöjer du dig inte med vad de vanliga ställena erbjuder, eller tar en dagstur till City Girls i Helsingör. 50 minuter med tåget från Köpenhamn. 3 minuters promenad.

Du är medveten om att den danska kronan är dyr? 150 SEK för 100 DKK.

Ok, jag tänkte mest för att ingen av dom bra ställena ligger centralt och jag har lite begränsad tid så hade varit bra med något som ligger mer inne i city. Men du har rätt, det är för mycket som säkert kan gå fel. Har ju funderat på hur säkert det är. Får försöka förlänga stunden jag är i stan och se om jag inte kan hinna med ett besök på nått av dom två ställena. CityGirls är också riktigt bra men det blir längre fram.

Ja, mycket medveten om det men just nu är den åtminstone lägre än på några år.
Citera
2026-01-10, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheEyeUSee
Jag har besökt Köpenhamn ett antal gånger och legat med tjejer på Pussy Galores, Seduction Girls och Cassiopeia Stars (frid över dess minne) och tänkte dra dit igen inom kort och ha lite kul men funderade lite på alla som annonserar och på olika tjänster och säljer incall-besök, ni som har erfarenhet av det:
hur brukar det vara?
Är det typ i hemmiljö eller mer hotellaktigt eller hur funkar det? Känns det otryggare än på dom vanliga ställena?
Verkar tjejerna må bra och är de bra och som på sina annonser?

Jag har testat vid några få tillfällen. Då har det varit tjejer som tagit emot i vanliga lägenheter. Ibland är det flera tjejer som delar en lägenhet, men det märker man såklart inte. Såklart är en etablerad bordell de mest trygga. Men jag har inte haft några problem. Som vanligt gäller det att göra ett bra arbete med att kolla annonsen, ev recensioner, kommunikation med tjejen etc.
Som kund är det ju viktigt att sköta det snyggt när man besöker en tjej i en vanlig läghenhet så man inte drar extra uppmärksamhet på tjejen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in