Resultat: Hoppas du mullorna störtas?
Ja, allt är bättre än dem.
74,30%
1113 röster
Nja, jag ogillar mullorna men är osäker på vilka som i så fall tar över
13,62%
204 röster
Nej, mullorna är lämpligast att styra landet.
6,61%
99 röster
Vet ej/Annat
5,47%
82 röster
2026-01-10, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natasss
Den väldigt stora, unga befolkningen, är väldigt medvetna och västerfierade.
Detta har internet och högre utbildning medfört. De flesta är knappt troende av de yngre och vill ha ett normalt land och ett normalt liv. Du har ju ingen koll. Och du klagade på att jag nöp Secretgarden när han talade i nattmössan. Du är ju lika okunnig i ämnet.

Har du varit kvinna i Iran?
Du håller ju på med ditt mästrande över människor som en äkta Irani-man med pyjamas.

Du har ett otroligt sätt att utöva härskarteknik, svensken som hade empati skrämdes iväg av dig för att DU TALADE FÖR ALLMÄNHETEN, dvs dig själv, ganska fixerat komplex.

Det är du som skrev att du var ”för hård”, jag tycker att du var en pretentiös förtryckare som dikterar och förbjöd 2 nicks att prata.

Vem tror du att du är?
Citera
2026-01-10, 20:09
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Haha du har ju noll koll. Har du varit i Iran och ser hur kvinnorna är där?

De flesta tar av sig sina hucklen när de vet att inga moralpoliser ser. Och de flesta män är ok med det. Det är de gamla som saknar utbildning som kan vara konservativa kulturellt.

Ja eller hur. Min upplevelse är också att de är mycket mer vågade i sin klädstil än de flesta västerländska kvinnor när de får chansen.
Citera
2026-01-10, 20:13
Medlem
analkings avatar
Citat:
Vem ska lagföras menar du? Och vad är brottet?
de bryter ju mot folkrätten när de försöker störta regeringen i landet. de maste ju följa UNs direktiv precis som usa borde följt UNs direktiv men det sket de i
Citera
2026-01-10, 20:13
Medlem
Har du varit kvinna i Iran? Vad är din erfarenhet? 🤣

Jag känner och har pratat med dagligen kvinnor från och i Iran. Så vad menar du att du hämtat för information som är så diametralt olik den verklighetsuppfattning som många andra beskriver? Inte bara jag.

Jag vet vem jag är och jag tror att du sitter och spekulerar för ditt eget nöjes skull.

Gissar och känner 🙄

Citat:
Ursprungligen postat av Googleroid
Har du varit kvinna i Iran?
Du håller ju på med ditt mästrande över människor som en äkta Irani-man med pyjamas.

Du har ett otroligt sätt att utöva härskarteknik, svensken som hade empati skrämdes iväg av dig för att DU TALADE FÖR ALLMÄNHETEN, dvs dig själv, ganska fixerat komplex.

Det är du som skrev att du var ”för hård”, jag tycker att du var en pretentiös förtryckare som dikterar och förbjöd 2 nicks att prata.

Vem tror du att du är?
Citera
2026-01-10, 20:14
Medlem
Vem begår brott? De som är ute på gatan och protesterar mot en förtryckande regim?

Citat:
Ursprungligen postat av analking
de bryter ju mot folkrätten när de försöker störta regeringen i landet. de maste ju följa UNs direktiv precis som usa borde följt UNs direktiv men det sket de i
Citera
2026-01-10, 20:14
Medlem
Ja precis så är det.

Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Ja eller hur. Min upplevelse är också att de är mycket mer vågade i sin klädstil än de flesta västerländska kvinnor när de får chansen.
Citera
2026-01-10, 20:15
Medlem
Månsans avatar
Kan inte den där obildade, självupptagna tjockisen i Vita huset göra lite nytta istället för att trakassera sina goda vänner?

Här kunde trumpen verkligen skriva in sig i historieböckerna med något positivt genom att hjälpa demonstranterna lite konkret. Internet borde Musk kunna fixa med Starlink. Vapen till befolkningen och precisionsbombning av militära installationer samt skjuta de vidriga islamistskäggens tillhåll till damm och grus.

Jävla pratkvarn den där trump, han sa ju tydligt att USA skulle blanda sig i om det började dödas folk.
Citera
2026-01-10, 20:17
Medlem
Ja nu kunde han göra sig förtjänt av ett Fredspris annat än från FIFA om han lade manken till.

Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Kan inte den där obildade, självupptagna tjockisen i Vita huset göra lite nytta istället för att trakassera sina goda vänner?

Här kunde trumpen verkligen skriva in sig i historieböckerna med något positivt genom att hjälpa demonstranterna lite konkret. Internet borde Musk kunna fixa med Starlink. Vapen till befolkningen och precisionsbombning av militära installationer samt skjuta de vidriga islamistskäggens tillhåll till damm och grus.

Jävla pratkvarn den där trump, han sa ju tydligt att USA skulle blanda sig i om det började dödas folk.
Citera
2026-01-10, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul

Din upplevelse är det du ser som släpps fram på Instagram.
Du säger att persiska kvinnor är mer vågade i klädseln, du ser ju inte eftergifterna av att de har viss vågad klädsel.
Bor de alla i Iran?
Är det amerikanska-iranier?

Det representera ju inte den stora massan och sättet de är bundna till den äldre generationen.

Vi får se hur det går till om regimen störtas, du verkar ju ha koll.
Det blir nog demokratisk frihet från första dag utan några problem eller väggbulor.
Ingen övergång, ingenting.
Citera
2026-01-10, 20:20
Medlem
Jag hoppas givetvis på att regimen faller. Förhoppningsvis kan vi då hjälpa iranierna att återvända till deras hemland.

En liten minoritet iranier har visserligen bidragit till vårt välstånd men den större majoriteten av dessa människor är drägg, kriminella och/eller bidragstagare. De hör inte hemma här.
Citera
2026-01-10, 20:22
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narconomics
Jag hoppas givetvis på att regimen faller. Förhoppningsvis kan vi då hjälpa iranierna att återvända till deras hemland.

En liten minoritet iranier har visserligen bidragit till vårt välstånd men den större majoriteten av dessa människor är drägg, kriminella och/eller bidragstagare. De hör inte hemma här.

Mycket tyder på det, gällande kollaps!
Citera
2026-01-10, 20:22
Medlem
badbollen3s avatar
Bra att protesterna fortsätter. Jag hoppas att USA och Israel skickar soldater och luftvapen för att hjälpa dem få bort den äckliga regimen i Theran.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in