2026-01-10, 16:06
Avstängd
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 23123asdasdaabc
Har du kollat på klippet? Uppenbart att kvinnorna är de som aggresiva här
Se filmen själv. Good i bilen ler stort och har en väldigt len röst och säger snälla saker. Den andra har också vänlig röst men säger provocerande saker, som man gör i en demonstration.
Citera
Medlem
Ling.Xiaoyus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Hon har vårdnaden om ett barn men inte de andra två:
https://x.com/teameffujoe/status/2009671350949179887

Tack. Videon i sig är dock inte ett bevis och personen som talar är uppenbarligen heavily biased. Han påstår också att det var frun och inte RNG själv som misshandlat barnen. Det borde du förtydligat.

Jag är öppen för att det stämmer men vill gärna ha domstolsbeslut eller liknande länkat. Om detta postas i kommentarerna på klippet har jag ej tillgång, tog bort mitt X-konto pga blodtrycket.
Citera
Avstängd
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Det spelar ingen roll när man agerar i nödvärn var man "ska vara".

Sen så höll hann på och gripa en person så hade givetvis rätt att vara där om han ville.

Det säger ju oss också och bevisar att det var självförsvar om han som du säger var framför bilen och den körde på honom och att han agerade rätt och därför är i livet nu.

Nu blir det väl inte ens en rättegång men du kunde bli försvarsadvokat annars här.

Om den här kvinnan hade valt att köra på dig så hade du såklart också försvarat dig.
Nej han höll inte på att gripa en person, han spelade privat in en mobilfilm som satte honom i fara och bröt mot reglementet.
Citera
2026-01-10, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turistparadiset
Det som hände var att en person blev skjuten i huvudet. Ingen blev överkörd.

Ja kulor i huvudet har en tendens att stoppa folk.
Det hade stoppat Akilov också men tyvärr var det ingen som satt en kula i hans huvud, hade det skett skulle många liv ha räddats.
Citera
2026-01-10, 16:08
Avstängd
Till: Bogotabanditen

🥺lilla gubben vart ledsen...

Skjuta däck 😂😂😂 mkt actionfilmer i mammas källare va?

Du har aldrig gjort din militärtjänstgöring eller hur gubbe lubbe? 🥺

Vi är tränade att BEKÄMPA hotet
.

om personer är typ 100 meter med en bil så försöker man "halt" , "halt jag skjuter skarpt " dvs om man har tid att säga allt detta...

Men som i detta fall med SUV så är det bara tömma magasinet i nödvärns situationer ...då skjuter man inte några jävla däck

Flatans däck har mer IQ än dig😂😂😂

Så håll dina sk expert idéer för dig själv, jävla amatör 😂😂 "skjuta däcken "

Du vet väl att sönderskjutna däck kan utgöra ännu mer fara va??😂😂😂

Citat:
Ursprungligen postat av Bogotabanditen

Puhalla putkeen!
Citera
2026-01-10, 16:08
Avstängd
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
So what, det är inte kriminellt att inte vara perfekt. Men det är kriminellt att köra över folk.
Det är kriminellt om en polis eller ICE inte följer reglementet. Privatpersoner kan däremot få göra fel utan att mördas.
Citera
2026-01-10, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ling.Xiaoyu
Tack. Videon i sig är dock inte ett bevis och personen som talar är uppenbarligen heavily biased. Han påstår också att det var frun och inte RNG själv som misshandlat barnen. Det borde du förtydligat.

Jag är öppen för att det stämmer men vill gärna ha domstolsbeslut eller liknande länkat. Om detta postas i kommentarerna på klippet har jag ej tillgång, tog bort mitt X-konto pga blodtrycket.

Han hade en bra poäng, när hon väljer den kvinnan istället för sina barn då är det något riktigt fel i huvudet på henne. Inte den där fina 3-barnmodern som media skriver om.
Citera
Medlem
Afro-Gregers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Jag är inte 100 % säker på att han såg det, men sannolikheten att han såg det är nära 100 %.

Klassiskt fall av att sitta i lugn och ro och analysera youtube videos och tycka rätt efter att man studerar vinklar i slow motion. Den lyxen har inte ICE-agenten utan det hela utspelar sig hastigt. Tror det är svårt att bedöma exakt var bilen kommer landa när hon gasar eller var hon vridit ratten. Han hoppades troligtvis att hon kommer att lämna bilen efter uppmaningar och att hon får en pistol riktad mot sig.
Citera
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Nej han höll inte på att gripa en person, han spelade privat in en mobilfilm som satte honom i fara och bröt mot reglementet.

Hade han inte filmat skulle vi aldrig fått reda på att han agerade 100% i självförsvar och vänsterextremisterna hade satt hela staden i brand.
Citera
2026-01-10, 16:10
Medlem
Ling.Xiaoyus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Hon har tre barn, varav hon ej längre har vårdnaden om de två äldsta, de bor med pappan. Oklart om det tredje barnet är med en annan pappa (sistvarande partnern var ju en annan kvinna, men hon kan ju ha gjort sig gravid på annat sätt, kanske ett ligg på krogen?).

Vilken soppa, jag tar nog ett bad istället för att försöka reda ut den här knuten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24

Han var där i tjänsten och utförde sitt arbetade och den här kvinnan motarbetade demokratins väktare när de utförde sitt arbete.

Då väljer den här kvinnan att plötsligt rikta sitt vapen, bilen, mot honom, och att trycka av genom att köra den.

Varför är gåtan, terrorism eller psykosgenombrott ?

Men det var som du säger självförsvar/nödvärn.
Citera
Avstängd
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afro-Greger
Den regeln berör den egna säkerheten. Att han bryter den regeln ger inte henne rätt att trycka på gaspedalen när han befinner sig framför bilen.
Så lustigt argument efter att ha läst 511 inlägg att det var hennes fel att hon blev skjuten för hon körde ju.

Om ICE bryter mot reglementet så är det ett brott och i normala trådar så brukar man argumentera för att poliserna ska uppträda bättre än buset.
Senast redigerad av Paris24 2026-01-10 kl. 16:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in