2026-01-10, 12:36
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meyor
Va? var det Trump som var där och visade vart skåpet ska stå? Måste jag ha missat eller citerade du fel person?
Ursäkta syftningsfelet jag har synfel men solglasögon från macken med bra slip. Okej, varför lyssnar du inte på Trump? Varför litar du inte på Trump? Ross blev enligt Trump överkörd och hamnade på sjukhus. Så när hade Ross tid att skjuta? Innan han blev överkörd? Hur hann han i så fall fram och tillbaka till sjukan och ner och upp igen på en millisekund?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Kvinnorna hade varit ordningsstörande i flera timmar och skulle gripas. Man dokumenterade för att samla bevis.
ICE policy on bodycams:

https://www.ice.gov/doclib/foia/policy/19010.2.pdf

Policy. It is ICE policy to utilize BWCs according to the processes, procedures,
requirements, and limitations set forth in this Directive and Department of Homeland
Security (DHS) policy, including activation as soon as practicable at the beginning of an
Enforcement Activity and deactivation when the activity is concluded.
Citera
Avstängd
Kungenshoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
Den här bilden visar att han drar pistolen när hon stannade efter att ha backat, sekunden innan hon kör framåt.
https://i.postimg.cc/PrymSbBy/2.jpg
Ja det syns att han planerar att mörda henne.
Man kan också se på hans egen film att han får väldigt bråttom att positionera sig framför bilen när hans kompisar kommer, han vill helt enkelt till bilens vänstersida för att få en ursäkt att mörda en flata.
Citera
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cremefraiched
Nej, jag kommer inte göra jobbet åt dig. Eftersom dina inlägg har sen första början vart lågkvalite där du envisas vinkla, ljuga och repetera osanning så får du ta och skriva ihop något av kvalité som är värt att läsa.

Åter igen, du skriver "Illegal" invandrare i samband med att ICE tar dom - vad menar du med "illegal" invandrare

Vad menar du med det? Liksom, är du rädd för att visa vart du står genom att besvara en sådan fråga? Står du inte för dina åsikter?
(FB) Det politiska påverkandet på flashback som forum

Lustigt att du gjort den här tråden när du uppenbarligen själv är en förövare av vad du skriver.

Tråden handlar om att ICE skjuter ihjäl en kvinna. Skjutningen var obefogad. Din febersmörja om illegala invandrar och stövel-fellatio kan du ta till någon annan tråd.

Var kvinnan en kriminell, illegal yrkeskriminell. Nej det var hon inte. Och alla dina inlägg där du försöker måla upp det som agenten agerade i självförsvar är samma typ rabiata smörja som du har här med.

Man rushar inte bilar, man ställer sig inte framför dem och man skjuter inte folk i ansiktet för att man inte kan göra korrekta ingripanden.

Men jag fattar varför du är så upprörd, du känner igen dig hos dessa mördande mongolider och känner det som en attack emot dig när folk drar skam över dem.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Nej, det gör de inte.

Här har du förresten ICE policy:

https://www.ice.gov/doclib/foia/policy/19010.2.pdf

Policy. It is ICE policy to utilize BWCs according to the processes, procedures,
requirements, and limitations set forth in this Directive and Department of Homeland
Security (DHS) policy, including activation as soon as practicable at the beginning of an
Enforcement Activity and deactivation when the activity is concluded.

Jag är längst till höger i GAL-TAN och det lustiga med dina mål i livet är ju att du både tillhör skrikvänstern och är helt efterbliven.

Du kan uppenbarligen inte Engelska om du läser din egna länk. GAL-TAN är något jag inte ens vet vad det betyder men kämpa på en vacker dag växer du också upp.
Citera
2026-01-10, 12:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Du är en riktig man, du!

På min arbetsplats får man inte bara ställa tillbaka utrustning som har vält, samt man blir skickad för undersökning direkt om man skulle fått en misstänkt skada.

Men på din arbetsplats verkar det vara annorlunda.

Å andra sidan är det ingen som går omkring och filmar med sina telefoner, ställer sig ivägen, och kallar andra för fucking bitch på min arbetsplats. Då skulle de få gå ganska omgående.
Jo jag vet men jag är egenföretagare, enligt journal var det en 25kg vikt på gymmet som föll över foten.
Vi ser det fungera lika med ICE händelsen, man hävda kvinnan inte höll på köra över tjänstemannen, dvs man berätta hur man själv ser på händelsen o inte vad som verkligen hände.
Citera
2026-01-10, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Är enbart psykologi varför vissa inte kan se med ögonen, det var inte alls någon livsfara
för agenten. Men nu har den mördade kvinnan fått diverse epitet, som "vänster". Och då
blir det blockering i hjärnan

Dom ända som tar upp politik hela tiden är vänstern.
Dom flesta som argumenterar för ICE fördel går efter video och fakta.
Citera
2026-01-10, 12:38
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhimpyMalt
Det ser man att han ställer sig i skjut position med vapnet riktat mot föraren. Första skottet kommer inte förrän bilen träffar honom.

Dessutom har hjulen det läget redan spunnit på isen, och motorn varvat. Det finns rätt goda chanser att ICE agenten bedöms ha agerat i självförsvar. Det enda är om demonstrationer och det politiska trycket blir för stort. Då kan han bli en slags light weight Derek Chauvin.
Citera
2026-01-10, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Är enbart psykologi varför vissa inte kan se med ögonen, det var inte alls någon livsfara
för agenten. Men nu har den mördade kvinnan fått diverse epitet, som "vänster". Och då
blir det blockering i hjärnan

Ja. De är vår tids Stalinister. De ser det som pappa och ledningen säger åt de att se. Varken mer eller mindre.
Citera
2026-01-10, 12:39
Medlem
löls avatar
Ännu en debunking video.
https://www.reddit.com/r/Minneapolis/comments/1q6nlnu/another_angle_of_the_shooting_showing_the_ice/

Här ser ni hur bilen kör på mannens vänstra ben/höft så han trycks undan.
Samt att skotten kommer efter att påkörningen skett.

DEBUNKED!! Tråd död
Senast redigerad av löl 2026-01-10 kl. 12:44.
Citera
2026-01-10, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Ja det syns att han planerar att mörda henne.
Man kan också se på hans egen film att han får väldigt bråttom att positionera sig framför bilen när hans kompisar kommer, han vill helt enkelt till bilens vänstersida för att få en ursäkt att mörda en flata.

Han kanske såg i ögonen på henne att hon var psyk sjuk och var redo ifall hon skulle försöka döda honom med bilen och han hade rätt så bra agerat av agenten.
Citera
2026-01-10, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Ursäkta syftningsfelet jag har synfel men solglasögon från macken med bra slip. Okej, varför lyssnar du inte på Trump? Varför litar du inte på Trump? Ross blev enligt Trump överkörd och hamnade på sjukhus. Så när hade Ross tid att skjuta? Innan han blev överkörd? Hur hann han i så fall fram och tillbaka till sjukan och ner och upp igen på en millisekund?

Hurvida den federala agenten varit på sjukhus eller inte efter händelsen vet jag ingenting om. Du är medveten om att sjukhus hamnar man på efter en händelse utspelat sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in