2026-01-10, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Det finns dock flera filmer där man ser att han inte har vapnet i handen bara sekunder innan hon börjar köra och att han alltså medan han då både måste hoppa åt sidan och träffas av bilen får upp vapnet och hinner skjuta 3 vad jag förstår välriktade skott.
Den här bilden visar att han drar pistolen när hon stannade efter att ha backat, sekunden innan hon kör framåt.
https://i.postimg.cc/PrymSbBy/2.jpg
Citera
2026-01-10, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Hur försökte hon köra över honom när hon har fullt rattutslag och däcken är vinklade bort från honom? Ja, han stod nära bilen och hon körde aggressivt, men han hade aldrig blivit skadad och han kunde gå ett halvt steg åt sidan utan att avrätta henne i sidorutan.

Vi har ju nu alla sett vad som hände så du har fel.

Hon skulle givetvis bara ha stannat, och aldrig varit där såklart till att börja med.

Så antingen vill hon mörda (vi vet ej hur många personer) eller så var hon så farlig, galen och psykiskt instabil att hon var så oberäknelig att det inte går att logiskt förstå situationen.

Som tur är så dog ingen god och oskyldig människa !

Om hon verkligen var psykotiskt så är det synd att hon inte fick tvångsvård i tid såklart, då hade hon kanske kunnat rehabiliteras.
Citera
2026-01-10, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Hur försökte hon köra över honom när hon har fullt rattutslag och däcken är vinklade bort från honom? Ja, han stod nära bilen och hon körde aggressivt, men han hade aldrig blivit skadad och han kunde gå ett halvt steg åt sidan utan att avrätta henne i sidorutan.

Hon körde ju på honom för fan? hade inte däcken börjat spinna för det var halt hade hon kört över honom helt och hållet.
Citera
2026-01-10, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Hon försökte köra över en annan människa.

Som tur var så stoppades hon, vi vet inte hur många som skulle ha dödats annars.

Hon valde det här själv. Helt i onödan. Vi vet ju att hon till och med var på plats just för att försöka inskränka demokratin och lagen.

Det hade ju givetvis varit bättre att gripa henne om möjligt.

Alla borde vara glada och nöjda !

Citat:
Vi har ju nu alla sett vad som hände så du har fel.

Hon skulle givetvis bara ha stannat, och aldrig varit där såklart till att börja med.

Så antingen vill hon mörda (vi vet ej hur många personer) eller så var hon så farlig, galen och psykiskt instabil att hon var så oberäknelig att det inte går att logiskt förstå situationen.

Om hon verkligen var psykotiskt så är det synd att hon inte fick tvångsvård i tid såklart, då hade hon kanske kunnat rehabiliteras.

Inte en enda korrekt mening, trots att du skrev så många. Hur är det ens möjligt?
Citera
2026-01-10, 11:57
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Tre skott.

Det första tar i absolut nedre hörnet av vindrutan vid vänster a-stolpe. Tveksamt om det ens träffar kvinnan då skottet rimligen var nedåtriktat från den positionen.

Efterföljande två skott avfyras genom sidorutan när ICE-agenten står vid sidan av bilen som är på väg därifrån. Dessa två träffar kvinnan i huvudet.

Vanligt att det slarvas lite med första skottet i pressade situationer. Men i alla fall det andra skottet verkade skickligt avlossat och fick avsedd verkan.
Citera
2026-01-10, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
Den här bilden visar att han drar pistolen när hon stannade efter att ha backat, sekunden innan hon kör framåt.

Där har hon redan börjat köra framåt. Varken bromsljus eller back ljus är igång på bilen. Den är alltså i drive utan att hon trycker ned bromsen.
Citera
Medlem
Kent-Ronnys avatar
Hörs klart och tydligt efter skotten.

Citat:
Ursprungligen postat av löl
Du måste hjälpa mig här.

Jag kan inte höra you fucking bitch?

https://edition.cnn.com/2026/01/09/us/ice-agent-cellphone-video-minneapolis
Citera
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr

Han drar vapen direkt efter att hjulen börjar spinna på isen. Han har antagligen hört motorn varva och insett att han skulle bli påkörd. Troligtvis i det ögonblicket han fattar beslutet att använda vapnet.
Citera
Medlem
RadioGaGas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Var kommer den uppgiften ifrån? Vill minnas att Derek Chauvin också hade asiatisk donna.

https://www.sacurrent.com/news/ice-shooter-jonathan-ross-reportedly-married-to-filipina-who-immigrated-to-the-u-s/
Citera
Medlem
Cremefraicheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
A, nu projicerar du väldigt här. Jag har visat att lejondelen av alla utvisningar är av människor som minst förtjänar det och de ger sig inte på gängkriminaliteten något nämnvärt.

Vilket patetiskt försöka att måla upp konversationen som om jag inte vill att de ska plocka gängkriminella när jag säger att det är just det de bör göra.

Du gjorde precis en tråd där du gnäller om folk som gör precis det du gör här.

Det enda jag försöker göra är att visa för dig att dom inte bara sätter dit "folk som förtjänar det minst" för du lägger upp det som att dom aldrig tar kriminella. Dina egna siffror säger 23% av dom de har tagit har vart kriminella på något sätt, som du försökte dölja genom att slarvigt copy pasta artikelns titel än att presentera fakta ur den.

Här min käre vän så spelar du fult. Jag accepterar och håller med dina egna siffror du presenterade - ja 73% har inget dömt bakom sig, resterande har. Det är tyvärr tråkigt för dom, men amerikansk lag säger också att alla som går in i landet som illegala har begått ett brott.

Men här frågar jag dig vad en alternativ lösning är eftersom du uppenbart gillar det inte att dom sätter dit illegala invandrare. Vad ska dom göra istället?
Citera
2026-01-10, 11:59
Medlem
Citat:
Hon försökte köra över en annan människa.

Som tur var så stoppades hon, vi vet inte hur många som skulle ha dödats annars.

Hon valde det här själv. Helt i onödan. Vi vet ju att hon till och med var på plats just för att försöka inskränka demokratin och lagen.

Det hade ju givetvis varit bättre att gripa henne om möjligt.

Alla borde vara glada och nöjda !

Nej. Gladast vore vi om inavlade idioter som du själv slutade posta imbecillt trams.

Det börjar koka ORDENTLIGT nu bland tänkande amerikaner. Denne apliknande ursäkt till människa Jonathan Ross lär inte överleva många dagar till lyckligtvis.
Citera
2026-01-10, 11:59
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaghetervem
Tittar man noga så är agenten inte framför bilen tills hon backar och svänger då hamnar han framför och det är då hon rivstartar och däcken pekar rakt emot honom, hade inte däcken börjat spinna pga av att det var halt hade hon kört över honom 100% man ser även att hon tittar på honom genom agentens bodycam.

Vad är det du försöker med här? du är ett jävla troll
Ur förarens synvinkel kommer han gående från höger in framför bilen, kastas sen ut till vänster av bilen. Så hur tänker du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in