Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Jag länkade det i
detta inlägg 2017 men den länken verkar inte fungera längre - du kanske kan hitta det i wayback machine eller liknande.
Länkarna funkade inte och hans fulla namn verkar vara Jason Buffington. Jag får inte upp några bilder när jag söker på honom. Finns en LinkedIn profil utan bild dock. Han har en tatuering på benet som syns tydligt och det är osannolikt att MBS skulle ha en tatuering. Du har nog rätt angående den videon.
Ska börja gå igenom denna tråd ordentligt. Det som jag tycker är konstigt är att det video material som finns eller har släppts från offiiciellt håll är så smalt. På hotellen måste det finns finnas kameror i varende korridor. Det påminner mig lite om när de släppte video på Tyler Robinson som hoppar från taket efter att ha skjutit Kirk. Det är helt uppenbart att det finns video på när han tar skottet. Jag fattar att de inte släpper det eftersom det är en pågående utredning. I detta fall där fallet är avslutat kan de väl släppa videomaterial från officiellt håll, exempelvis från hotellet. Exempelvis där Paddock släppar in alla väskor eller Jose Campos heroiska insats etc