Citat:
Ursprungligen postat av
mrsharpangel2
AYATOLLAH KHAMENEI verkar vara död skjuten på väg till flygplatsen av sina egna liv vakter kommer det många rapporter om nu 😂 får se om det stämmer under dagen.
Fan hoppas dom släpar den där jävla fähunden efter gatorna. Islam är döden religion och vi kommer se många nya länder bryta sig loss från islam tror jag om iran faller
Bra jobbat av Israel usa och befolkningen i iran
Alltså så jävla trött på detta, det sprids så sjukt mycket rykten just nu i väst att man knappt vet vad man ska tro på längre.. som vanligt!. Man märker verkligen hur propagandan flödar här i västvärlden… och medier skriver om demonstrationerna beroende på vilken medier man följer!!.
Läser man svenska och västerländska medier så är det ju reeeeeen hysteri. Det skriks ut rubriker som att ”nu darrar regimen”, ”ledarna flyr i panik” och ”friheten är här”. De målar upp det som att hela landet står i brand och att allt kommer rasa samman vilken sekund som helst…. Men det är dag 13 och det har fortfarande inte fallit!? Det är nästan så man kan tro att de redan har utsett vem som ska ta över. De pratar bara om demokrati och mänskliga rättigheter, men man fattar ju att det egentligen handlar om att de dreglar efter att få kontroll över oljan och få in sina egna gubbar vid makten.
Sen läser man ryska medier och då är det som att man befinner sig i en helt annan värld… då blir man typ ”jaha men såhär matas inte jag???” .. Där är det inte alls samma drama. De skriver mer sakligt om att folk eldar i soptunnor och tänder eld på bilar och mycket folk som bråkar i några kvarter. De rapporterar att Iran inte vill ha något krig med Israel och att ledningen uppmanar folk att ta det lugnt och hålla ordning. Inget snack om att någon skulle fly eller att landet faller.
Det är så tydligt hur väst försöker pusha på för ett regimskifte genom att skapa den här bilden av totalt kaos..
OM regimen inte faller nu kommer jag fan aldrig tro på dessa västskitmedier.. jävla hjärntvätt!
Agenda Free igår på livesändning sa också detta att Iran har haft flera stora demonstrationer förut där regimen inte fallit trots att väst sagt det… han sa också att hittills är det ingen stad som fallit till demostranterna.... så även han menar att ingen vet ännu som kommer hända!
Här är när han uttalar sig andra gången... spola fram till 58:00 min
https://www.youtube.com/watch?v=6D_jcIK42Gg