2026-01-09, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av remixutoheaven
Och varför gör han det? Varför hörs det "bump" när bilen träffar honom och att kameran skakar till?

Ett annat klipp samt vinkel, vad ser du i nedan video från 00:00 till 00:005? Man ser att hann blir påkörd eftersom han blir knuffad bakåt av bilen för att sedan snabbt avvika till sidan.

https://www.facebook.com/KSTPTV/videos/breaking-the-chaotic-moment-ice-agents-shot-a-woman-in-minneapolis-on-wednesday-/1934236970828364/?mibextid=wwXIfr&rdid=TgYEEXeta9w5HBS5
Nu har du nog missat min andemening ! Jag säger inte att agenten inte blev påkörd ! Jag säger att det inte SYNS på den filmen du hänvisade till ! På den filmen du länkar till här är det svårt att se, Pga långt avstånd och oskärpa Men någon typ av kontakt ser det ut att ske här,,
Citera
Medlem
Hennes rabiata vänsterpartner:
– Kör, baby, kör! säger Rebecca Good.

Sedan försöker hon köra på polisen och får hjärnan fint utsplattrad över fönstret medan hennes testosteronskjutande flickvän inte kan göra ett skit

Nya tider baby, världen har tröttnar på vänsterliberaler
Citera
Medlem
Afro-Gregers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Du kan göra hur många försök du vill

Högsta domstolen finns där vare sig Trump inte bryr om lagar eller ej.

Trump kan utse domare men kan inte säga hur de ska döma

Trump kan välja FBI chef men FBI lyder inte honom

Du är tamefan korkad

Tror du att Trump kan ringa FBI chefen och säga "du får inte utreda detta"

Är du helt påtänd eller ?

Federala lagarna är BYGGDA just så att presidenten INTE kan påverka dem

jävla nolla alltså
...jag gissar att du inte är minsta berest för jävlar du verkar jämföra USA med Saddam Hussein 😂😂

Frågan är om han kan benåda i detta fall?
Citera
2026-01-09, 23:42
Avstängd
🥺awww ... pytte nytte vart ledsen och saknade motargument...🥺

Jag väntar här och ser när du finner konstitutionens tillägg : Trump kan säga till FBI hur de ska göra sitt jobb

Jag väntar här ok gullet?

Källa tack vore bra 😊

Citat:
Ursprungligen postat av sexyclasse
Haha, låt oss säga så din lättlurade fan.
Citera
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Här har du klippet som klart och tydligt visar när han blir påkörd. Kameran är nämligen från polisens vinkel.
Det du också kan tyda från klippet är att kärringen inte följer polisen order om att kliva ur bilen, följer sedan sin kompis order om att "gasa på", hon kör sedan rakt på en polis. Man måste vara bra efterbliven om man inte kan förstå vad som sker här.

https://x.com/JDVance/status/2009688858036986310?s=20

Hon satt i ett mordvapen (en bil) körde sedan rakt på en polis med mordvapnet. Hon har 100% sig själv att skylla.

Din jävla lögnhals att påstå att Ice-agenten blev påkörd och var polis.

Men ok, var blev han träffad?

Någonstans måste han ju blivit träffad om han blev påkörd, eller?

Men du vill väl återkomma när du kollat fakta att han inte blir påkörd alls utan var helt på den säkra sidan, särskilt när han sköt de två sista skotten genom sidorutan!
Citera
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stizze1
Ja visst, bilen kör mot den som håller i kameran, denna person säger oooh, ooh, och släpper eller tappar kameran då, att han blir påkörd syns INTE på filmen,

Han filmar ju med sin mobil, det är hans arm som åker åt sidan så som man gör när man behöver hålla balansen, eftersom han hoppar undan. Han träffas inte, han skjuter tre skott och förstår att hon dog och då säger han "Fucking bitch". Om han blivit påkörd hade han låtit och tappat telefonen. Han låter t o m avslappnad när han säger "Fucking bitch", inte ett röstläge från någon som just blivit påkörd.
Citera
2026-01-09, 23:43
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Enligt amerikanske Youtubern Paul Lewandowski som varit militärpolis och jobbat åt Department of Homeland Security i åtta år så var det ett felaktigt beslut att skjuta henne. Hjulen var vända bort från agenten och han hade inte blivit påkörd. Sen är det såklart inte en bra idé att fly från ICE-agenter.

https://youtu.be/3rJrmINvVDc?si=UA2YOt-GvGCjqpfj

Ja..jag är ingen polis men jobbat som livvakt i högrisk zoner och vi hade speciella kriterier som vi måste följa för att använda skjutvapen, och ser faktisk inte att hon utgör ett hot på det sättet.
Citera
2026-01-09, 23:44
Medlem
Citat:
Jag är helt ointresserad av HJÄRNDÖDA resonemang av den kalibern ! Myndighet skall för i helvete följa lagar, Om inte behövs ju inga lagar alls, Vad fan skall vi med lagar till om Polis, skatteverk, Tull mm, skall få rätt att bryta mot lagen ? Tycker du tullen skall få smuggla knark ?
I ett samhälle i moralisk uppluckring är det vad som händer. Laglydighet är inte längre ett ”core value” i befolkningen. Man följer de lagar man själv har lust att följa. Vänstern leder oss på den vägen. SJW bryr sig inte ett spår om vad som är lagligt eller tillåtet. Lagen är bara viktig när de kan vinna nåt eller gömma sig bakom den. Det funkar ju inte.
Citera
2026-01-09, 23:44
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afro-Greger
Frågan är om han kan benåda i detta fall?

Han kan inte benåda om inte ICE killen först blir dömd.

Frågan är mer om Trump har sådan kontroll över FBI att han kan påverka dem att fria?
Citera
2026-01-09, 23:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Det viktiga är att HAN ser att hon vrider ratten, för bilen bort från honom.

Nej, det är inte det viktiga, om det ens är sant.
Citera
2026-01-09, 23:46
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Nu har du nog missat min andemening ! Jag säger inte att agenten inte blev påkörd ! Jag säger att det inte SYNS på den filmen du hänvisade till ! På den filmen du länkar till här är det svårt att se, Pga långt avstånd och oskärpa Men någon typ av kontakt ser det ut att ske här,,

Någon typ av kontakt?

Han skjuter ju ett skott genom framrutan och två genom sidorutan!
Citera
2026-01-09, 23:47
Medlem
remixutoheavens avatar
Citat:

Hur ska du ha det? Blev han påkörd eller inte? För nu försöker du vifta med det gamla tricket att flytta målposterna. Vad händer när det blir en kontakt mellan en människa och bil? Vad kallar man det i ordets bemärkelse som du ser i andra klippet jag länkade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in