2026-01-09, 23:17
Avstängd
Jag saknar ord...en president som ljuger... tack för den berikade informationen.. .. denna nya info...har verkligen öppnat mina ögon...

Ska vi gå vidare nu och se till att vänstern lär sig från detta nu....och slutar störa myndigheter som har ett jobb

Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Denna tråd (inte "denna forum") handlar om dödsskjutningen i Minnesota. Men eftersom Donald Trump (presidenten) direkt efter skjutningen gick ut och hävdade att han vann presidentvalet i Minnesota alla sina 3 gånger (2016, 2020, 2024) så är det rätt att ta upp.

För att visa att Trumpen ljuger helt öppet om allt, precis som han vill, och som en häst travar.

Rätt är: He lost Minnesota to Hillary Clinton in 2016, Joe Biden in 2020 and Kamala Harris in 2024.
Citera
2026-01-09, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilicho
Men han oskadliggör ju henne inte. Bilen fortsätter framåt. Totalt misslyckat med andra ord.

Vilket var precis vad jag skrev i det förra inlägget. Du kan inte stoppa en bil med ett handeldvapen, alldeles oavsett hur mycket rätt du tycker dig ha. Det går inte eftersom det är fysiskt omöjligt.
Alla nödvärnssituationer slutar inte med att hotet avvärjs.
Citera
2026-01-09, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Fortsätt kämpa, ska kolla igen när din kamrat får fönstret fint sprayad med sin hjärna för hon lyssnade likt dig för mycket på CNN o annan dynga och trodde hon var skottsäker hjältinna
Jag antar att du tror att du vann något argument här.
Citera
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Nej det hörs inte att han blir påkörd. Blir man påkörd av en bil får man ont, och alla vet hur ljud av smärta låter. Han blir överrumplad när hon börjar köra, sedan tre skott, därefter "Fucking bitch". Inga tecken på något sätt att han har fått ont. Ingen duns heller. Och varför har han kvar telefonen i handen? Det hade han inte haft om en bil just kört på honom.

Där har du uppebarligen fel. Som mer än en video visar blir han påkörd men lyckas ändå behålla mobilen i handen och samtidigt dra sitt vapen och skjute med den andra handen.

Hon hann dock på grund av isen inte att komma upp in någon högre fart. Därför blev han inte skadad.
Senast redigerad av SugaredThoughts 2026-01-09 kl. 23:20.
Citera
Medlem
I en normal värld hade inget skott blivit avlossat
Citera
2026-01-09, 23:20
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Trumpen och hans MAGA-regering sa att agenten knappt överlevde och ligger på sjukhus. Enligt Trumpen var det ett under att agenten överlevde.

Stämmer detta

Ja det stämmer. Hämningslös lögnare.
Citera
Medlem
Afro-Gregers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten16
Tar man ännu lustigare så är det ingen på Trump sidan som tycker synd om henne, ännu konstigare så verkar inte heller andra sidan bry sig så mycket heller, det är inte många som delar sina kondoleanser för den dödade, i ställer skyller man på varandra o annat, så lite värd var Renees liv o händelsen värda.

Hon verkade leva i någon slags uppfattning om att hon kan göra lite vad som helst mot ICE och att det är riskfritt för henne själv. En slags rolig lek. Hennes obstruerande handlingar är ett riskbetéende som kan sluta just som det gjorde denna gång. Med tre kulor i kroppen. Då är det minsann inte lika roligt att leka vänsterlekar längre.
Citera
Medlem
remixutoheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stizze1
Men?! Det syns ju inte alls på filmen att agenten bli påkörd, Hur kan någon hävda det? Man ser ju inte personen som håller i kameran alls på filmen, På andra filmer syns: Agenten står framför bilen i höjd med vänster strålkastare, Kvinnan vrider rätten till höger och kör iväg, I samma ögonblick skjuter Agenten genom framrutan bilen åker iväg och passerar agenten till höger om honom, När agenten är i höjd med förar rutan och alltså helt förbi risken att bli påkörd så skjuter han 2 skott in möt den kvinnliga föraren,,

Det syns och hörs när han blir träffad av bilen.

Förklara för mig vad du ser och hör mellan 00:40-00:44 i nedan video.

https://x.com/robbystarbuck/status/2009682748563481061
Citera
Avstängd
Ja råkar veta för jag har besökt federala myndigheter i USA ditt stolpskott och till skillnad från dig besvärat att fråga saker och ting...

Så du kan inte vinna gulle plutt...

Visa mig i FBI stadgar där det står "Att FBI chefen kan lägga sig i en pågående utredning "

visa mig.....nä just det

Citat:
Ursprungligen postat av sexyclasse
Inte alls. Mest lustigt att du tror att du vet hur den interna strukturen under Trump ser ut. Du verkar ha noll omvärldsbevakning och drivs av ditt eget narrativ för att göra det till din egen sanning. Du har så klart rätt att göra det, alla växer upp olika fort. Men att vara lättlurad är ingen positiv egenskap. Det är tydligt att Trump använder FBI för sina egna syften när det gäller denna skjutning.
Senast redigerad av David1982 2026-01-09 kl. 23:23.
Citera
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteDuck

Exakt. Hon hade varit hemma, lagat middag och hela fadäsen hade aldrig hänt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteDuck
Alldeles riktigt. I en normal värld hade ICE jobbat ifred utan störning och ingen konfrontation hade ägt rum.
Citera
2026-01-09, 23:21
Medlem
AlfaQhards avatar
Jag är förvånad över hur träffsäker han var, nästan mördad av kärringen bakom hjulet och den andra kärringen som vrålar åt första kärringen att köra över honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in