Citat:
Ursprungligen postat av
Korv-Bajs
Är den gapiga kvinnan den skjutna kvinnans hustru?
Om jag har fattat det rätt, ja.
Så som jag förstår det stannade hon och blockerade vägen tre minuter tidigare där hennes fru/kompis hoppa ur bilen och började det hela filma. Detta var en medveten konfrontation och blockering som är olagligt, då får inte blockera poliser eller federal agenter under jobb.
Citat:
Ursprungligen postat av
T-80U
Vänstersidan i politiken har alltid gått efter vad de själva önskar vore sant, kartan har alltid rätt om verkligheten visar någonting annat.
Detsamma gäller här. De tycker och känner att Trump och ICE har fel, då anser de sig ha rätt att sätta sig emot detta och äventyra inte bara sina egna liv, utan kringståendes och ICE-tjänstemännens också. De är faktiskt goda, liksom, typ, asså.
Samma mönster kan ses hos diverse miljötalibaner och andra lågt stående grupper också.
Håller med till 100%, dessa dårar tror att de kan göra som de vill utan att det blir konsekvenser och när det väl blir det så är alla "fascister" eller/och "bootlickers" etc. För dessa personer finns det inget som heter ansvar eller konsekvenstänk, utan allt handlar om "jag","jag" och "jag" samt "mig", "mig".
Sedan försöker de alltid skjuta på målposten hela tiden och ljuger för att visa hur rätt de har. De snackar allt om att de är den "goda sidan", men det är tvärtom och största hycklarna som finns.