2026-01-09, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D213
Man ser tydligt hur hon vrider ratten för att svänga höger samtidigt som mördaren går åt andra hållet.

Ren avrättning. Hoppas att han får livstid.

Är du dum i huvudet? där ser man ju ännu mer tydligt att hon kör på polisen och hör.

Kommer inte bli rättegång då det är så tydligt att det var självförsvar.
Citera
2026-01-09, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
I klippen från avrättningen så används inte bilen som vapen. Bilen backar och sen svänger åt höger. Sen kör den på agenten som står framför bilen. Det enda dom används som vapen är pistolerna.
Jag hjälpte dig med texten, se ovan.
Citera
2026-01-09, 19:39
Medlem
Mindbusinesss avatar
ICE (Immigration and Customs Enforcement) har nyligen genomfört en massiv rekryteringskampanj under 2025, där de mer än dubblade sin personalstyrka från cirka 10 000 till över 22 000 officerare och agenter. Detta skedde efter att president Trump tillträdde 2025, med stöd av den så kallade “One Big Beautiful Bill Act” som gav 8 miljarder dollar för anställningar, inklusive locktoner som 50 000 dollar i rekryteringsbonusar, studielån-eftergift och borttagna åldersgränser.
träningen kortades från sex månader till sex veckor för att accelerera insatser.
Citera
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Är den gapiga kvinnan den skjutna kvinnans hustru?
hustru eller make dessa psykiskt sjuka lbtqip individer vet ju inte själva
Citera
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av remixutoheaven
Exakt, och det har jag försökt tala om inför döva öron.

Problemet är att många amerikaner verkar också tro att ICE inte får gripa amerikanska medborgare, vilket möjliggör att de antagligen tar högre risker. Det syns i konfrontationerna mellan aktivister och ICE-agenter.

Vänstersidan i politiken har alltid gått efter vad de själva önskar vore sant, kartan har alltid rätt om verkligheten visar någonting annat.

Detsamma gäller här. De tycker och känner att Trump och ICE har fel, då anser de sig ha rätt att sätta sig emot detta och äventyra inte bara sina egna liv, utan kringståendes och ICE-tjänstemännens också. De är faktiskt goda, liksom, typ, asså.

Samma mönster kan ses hos diverse miljötalibaner och andra lågt stående grupper också.
Citera
2026-01-09, 19:40
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Jo, det har de.

"Its agents have the power to stop, detain and arrest people they suspect of being in the US illegally. They can also use force against, and detain, US citizens in limited circumstances, such as if a person interferes with an arrest, interferes with lawful ICE operations, or assaults an officer."

En kvinna känd av ICE sedan tidigare, medlem av organisationer vars självpåtagna uppgift det är att förhindra ICE i sin myndighetsutövning som dessutom verkar ha försökt köra över en av deras tjänstemän, räknas definitivt som någon som försvårar och lägger sig i. Så var det liksom klart med det.
Är du också blind?? Hon försöker ju styra förbi honom.
Citera
2026-01-09, 19:41
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar

Jag styr dagligen förbi saker och ting. Jag varken nästan stöter in i dem, eller stöter in i dem. Hör och häpna.
Citera
2026-01-09, 19:43
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Jag styr dagligen förbi saker och ting. Jag varken nästan stöter in i dem, eller stöter in i dem. Hör och häpna.
Du skrev "det verkar som att hon försökt köra över honom". Vidhåller du det? Svarar du ja förlorar jag mycket respekt för dig.
Citera
2026-01-09, 19:43
Avstängd
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrespratt24
Den visar påkörningen som ni har förnekat

Ingen idé att argumentera med känslostyrda idioter som förnekar alla former av fakta. Jag skiter i den här tråden. Flashback kan vara bra för att få reda på saker som massmedier döljer, men i ett sånt här ärende är Flashback bara en hög med bajs. Rejält mycket stinkande bajs.
Citera
2026-01-09, 19:44
Medlem
Citat:
Hon försöker ta sig därifrån men är vårdslös, stressad och bryr sig inte om att kolla ifall hon har det utrymme som krävs för att inte skada någon. Agenten blir därför också träffad av bilen.
Citera
Avstängd
Takpapps avatar
Citat:

Försöker? Tänk så jävla usel hon var på att göra det. Tur att hon blev stoppad i tid.
Citera
Medlem
analkings avatar
Citat:
https://x.com/nicksortor/status/2009683575298211979
case closed
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in