2026-01-09, 17:15
Avstängd
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Och där den bilbeväpnade terroristen tog sitt bilvapen, backade det och sen avfyrade dödsmaskinen med den 15× större rörelseenergin än en 9mm kula (kulan som står för överlägset flest våldsamma dödsfall i USA varje år) åt höger, bort från IS-soldaterna.
Alla svenska motorvägar är fulla med beväpnade terrorister enligt logiken i denna tråd. Kallas ibland bilister.

Bara Trump kan förvilla människor så.
Citera
2026-01-09, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D213
Absolut, och det är därför den modige ICE-snubben är död och kvinnan lever.
Han lever för att hennes däck inte fick fäste direkt.
Citera
2026-01-09, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrespratt24
Du din stackare har feltolkat regler om fordon. Det är därför det blir obegripligt för dig varför han inte anses ha gjort nåt fel. Då måste du hitta på att det är en FBI-konspiration bakom allt. Egentligen är det bara din lilla hjärna som inte hänger med.
Vad har jag feltolkat? Du argumenterar som en gravt efterbliven Trump-tard och det gäller i princip samtliga inlägg du har skrivit i tråden. Någon konspiration har jag definitivt inte hävdat, det är nästan som att du är helt oförmögen till att tänka själv. Min lilla hjärna är uppenbarligen mycket, mycket större än din.

Inte ett enda jävla rätt.
Citera
2026-01-09, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten16
Hennes tidigare man hade väl dött 2023, sedan blev hon tydligen en flata, låter som hon hade psykiska problem.
Hon listas inte som efterlevande i hans obituary. Mamma pappa syskon barn. Inte fru.
Citera
2026-01-09, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Vad har jag feltolkat? Du argumenterar som en gravt efterbliven Trump-tard och det gäller i princip samtliga inlägg du har skrivit i tråden. Någon konspiration har jag definitivt inte hävdat, det är nästan som att du är helt oförmögen till att tänka själv. Min lilla hjärna är uppenbarligen mycket, mycket större än din.

Inte ett enda jävla rätt.
Jag tänker inte berätta, det är mycket roligare att se dig irra runt i dina förvirrade tankebanor.
Citera
2026-01-09, 17:20
Medlem
Citat:
Han lever för att hennes däck inte fick fäste direkt.
Nonsens.
Citera
Medlem
Citat:
Jag kritiserar en dåre som skjuter en soccer-mom.

Jag umgås med en hel del poliser/pensionerade poliser. En del av dem borde definitivt inte vara eller ha varit polis.

Stövelslickare har jag inte mycket till övers för.
Enligt mig är det viktigaste just nu att jobbet blir gjort i alla fall. Inte hur. Samhället får inte tappa greppet till den organiserade brottsligheten. Skjut fler om det behövs. Vi måste tillbaka till lag och ordning om vi vill ha kvar ett civiliserat samhälle.
Citera
Medlem
JoakimBalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten16
Hennes tidigare man hade väl dött 2023, sedan blev hon tydligen en flata, låter som hon hade psykiska problem.

alla vänster har psykiska problem eller outvecklade hjärnor fyllda med propaganda. det är bara kolla på alla förnekarna i denna tråd. finns film där det tydligen syns att agenten träffas. ska länka så vi slipper den diskussionen.

https://youtu.be/KAyps15W0OE?si=sLugjz1rB5ZXyaSc&t=757

det tar 4 sekunder.
Citera
2026-01-09, 17:21
Medlem
Citat:
Jag tänker inte berätta, det är mycket roligare att se dig irra runt i dina förvirrade tankebanor.
Klart du inte tänker Hur skulle det gå till?
Citera
Medlem
Citat:
Nonsens.
Titta på klippet snett bakifrån. När hon gasar och framdäcken slirar, så står däcken rakt fram. Sen vrider hon ratten lite och hon får fäste.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Enligt mig är det viktigaste just nu att jobbet blir gjort i alla fall. Inte hur. Samhället får inte tappa greppet till den organiserade brottsligheten. Skjut fler om det behövs. Vi måste tillbaka till lag och ordning om vi vill ha kvar ett civiliserat samhälle.
Då kvarstår ju min fråga.
Citera
2026-01-09, 17:22
Medlem
Citat:
Titta på klippet snett bakifrån. När hon gasar och framdäcken slirar, så står däcken rakt fram. Sen vrider hon ratten lite och hon får fäste.
Ja, jag har sett det. Att du aldrig har befunnit dig i arbetslivet har vi redan konstaterat, men att du inte någonsin har befunnit dig i trafiken är en nyhet, och även lite förvånande. Hur kan man undvika det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in