2026-01-09, 13:05
Medlem
Som i tidigare trådar:
Både män och kvinnor skulle väl kunna berätta vad de tycker om siten.
Jag antar att den är rätt lik Tinder och Match men det kanske är fel?
Citera
2026-01-09, 13:07
Medlem
För några år sen så fick jag en flirt av en kvinna i min stad. Jag betalade dyrt för en månads mdlemskap och skrev till henne. Hon svarade inte.
Senaste åren så har jag hoppat med ibland. Ofta när de haft gratishelger. Ingen kvinna har skrivit. Jag har inte ens fått besök.
Citera
2026-01-09, 14:27
Medlem
che3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grabb1948
Som i tidigare trådar:
Det är en sajt med övervägande frånskilda kvinnor som söker sig en försörjning till sig själv och 3-4 barn som alla har skilda pappor.
Vill du träffa sådana så är du då på rätt plats.
Citera
2026-01-09, 14:44
Medlem
tantrs avatar
Skitsida. Framförallt när det kom till prissättning. Viktigt att läsa noggrant om man väljer att betala då man åker på en bindningstid. I alla fall när jag testade(6 år sedan). Kanske är annorlunda nu.

Sidan var även helt oanvändbar för män om man inte pröjsade:
- Gick inte att skriva till någon eller läsa, inte ens om en tjej skrivit till dig först.
Citera
2026-01-09, 15:36
Medlem
VetusSpirituss avatar
Citat:
Som i tidigare trådar:
Mitt intryck är att den inte är lika full av skit som andra liknande sidor,men jag kan ha fel.
Citera
2026-01-09, 15:41
Medlem
che3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VetusSpiritus
Mitt intryck är att den inte är lika full av skit som andra liknande sidor,men jag kan ha fel.
Var inte så blygsam du har inte fel och jag tror att du aldrig har fel någonsin.
Citera
2026-01-09, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tantr
Skitsida. Framförallt när det kom till prissättning. Viktigt att läsa noggrant om man väljer att betala då man åker på en bindningstid. I alla fall när jag testade(6 år sedan). Kanske är annorlunda nu.

Sidan var även helt oanvändbar för män om man inte pröjsade:
- Gick inte att skriva till någon eller läsa, inte ens om en tjej skrivit till dig först.

Vem jobbar gratis?
Bor du gratis?
Är din bil gratis?
Frågan är väl snarare om du får vad du betalar för?
Citera
2026-01-09, 16:22
Medlem
Man har en så kallad Matchningstest. Avdelningen samliv består av städning & sex. Om du är bra på städning men dålig på sex kan du få samma poäng som vise versa....
Så att hitta en kvinna som verkligen gillar sex är inte lätt!
Citera
2026-01-09, 16:30
Medlem
Sidor man behöver betala för, fungerar inte. Punkt. Bygger helt på samma psykologiska fenomen som speljater bygger på och gör somliga spelberoende, intermittent förstärkning.

Bara fly, sky som pesten. Du har större chans i vilket diskussionsforum som helst, särskilt i dem där ni delar ett intresse.
Citera
2026-01-09, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av che3
Det är en sajt med övervägande frånskilda kvinnor som söker sig en försörjning till sig själv och 3-4 barn som alla har skilda pappor.
Vill du träffa sådana så är du då på rätt plats.
Nu är du väl betydligt yngre än jag så jag behöver nog inte försörja deras barn. De flesta som svarar mej verkar ha barnbarn. Det som alla gillar är att resa. Många verkar vara vid Medelhavet varje år men än har de inte sett allt.....Medelhavet är väl som Säffle(kan jag få en kopp kaffe)
Citera
2026-01-09, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Sidor man behöver betala för, fungerar inte. Punkt. Bygger helt på samma psykologiska fenomen som speljater bygger på och gör somliga spelberoende, intermittent förstärkning.

Bara fly, sky som pesten. Du har större chans i vilket diskussionsforum som helst, särskilt i dem där ni delar ett intresse.

Berätta gärna vilka diskutionsfora som är så fantastiska!
Citera
2026-01-09, 17:10
Medlem
Citat:
Berätta gärna vilka diskutionsfora som är så fantastiska!
Fantastiska är ditt påhitt. Det kan vara forum till ett spel, folk som diskuterar hundar å husdjur, motorcyklar, resor, har du några intressen? Ja tom här på Flashback.

Har en liten uppmaning till framförallt kvinnor. Ragga lite på de forum ni deltar i, din drömprins kan finnas där. Det är ju dessutom rätt ofarligt, anonymt, inte ens en bild. Men det löser ni om tycke uppstår.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in