2026-01-08, 20:22
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosendans
Vänster-klägget på AftonHoran sniffade upp detta som kanske inte ens är något. Hade det varit ett Vänster-as hade INGET kommit ut i Nyheterna. SVT-media består av Vänster-kräk som endast Rackar ner på det ENDA partiet som bryr sig om Sverige. Lägg ner skiten tillsammans med all jävla Kultur-skit där Vänster-drägget ska få gapa o skrika på en scen istället för att ARBETA. / ?
Ditt första inlägg på Flashback var detta... Verkar finnas några sådana i denna tråd, märkligt.. Frågan är väl främst om hon knarkar och kör? Och ovanpå det företräder partiet som vill gå hårdast mot detta.
Citera
2026-01-08, 20:23
  #86
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosendans
Vänster-klägget på AftonHoran sniffade upp detta som kanske inte ens är något. Hade det varit ett Vänster-as hade INGET kommit ut i Nyheterna. SVT-media består av Vänster-kräk som endast Rackar ner på det ENDA partiet som bryr sig om Sverige. Lägg ner skiten tillsammans med all jävla Kultur-skit där Vänster-drägget ska få gapa o skrika på en scen istället för att ARBETA. / ?
Så rattfylla och knarkinnehav bör helst inte uppmärksammas om det rör en SD-politiker?
Märklig inställning men typisk för partiets svans.
Citera
2026-01-08, 20:23
  #87
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosendans
Vänster-klägget på AftonHoran sniffade upp detta som kanske inte ens är något. Hade det varit ett Vänster-as hade INGET kommit ut i Nyheterna. SVT-media består av Vänster-kräk som endast Rackar ner på det ENDA partiet som bryr sig om Sverige. Lägg ner skiten tillsammans med all jävla Kultur-skit där Vänster-drägget ska få gapa o skrika på en scen istället för att ARBETA. / ?
Ja. det låter oerhört troligt. Ingen ska få uppträda utan att en speciell myndighet godkänner det. Alla andra måste arbeta. Vi kanske ska införa lika lön för alla också? Och när vi ändå förbjudit kulturen så återstår ändå bara att supa. Och då spelar det ingen som helst roll om man kör drogpåverkad. Om man inte är chef eller en borgarbracka, för då är det tillåtet. Vi skriver om lagen från och med nu. Alla som röstar på något till höger om folkpartiet får automatiskt tillstånd att köra bil berusade. Men vänta lite nu... SD är ju inte ett borgerligt parti. De är ju faktiskt närmare sossarna. Och Aftonhoran ägs av Norges motsvarighet till Bonniers. Och de är definitivt inte sossar. Det är alltså SD som är Sveriges mest kriminella parti som ska bort.
Citera
2026-01-08, 20:32
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Ja det hade det definitivt.
Absolut bara packa grejerna o dra nu! Hon är rökt som politiker !
Finns inte en chans att sitta kvar efter SD tonläge mot brottslingar sista åren !
Hon är borta innan helgen !
Citera
2026-01-08, 20:37
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coolabananer123
Hon kan ju inte få va kvar som polis heller.
Nej hon ryker där oxå garanterat !
Citera
2026-01-08, 20:39
  #90
Avstängd
coolabananer123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JossanSE
Nej hon ryker där oxå garanterat !
Med all publicitet troligen.

Ganska snygg den där Katja för sin ålder.
Har nog levt på det utseendet och sina dryga attityd.
Kom hon ner på jorden igen haha.
Citera
2026-01-08, 21:53
  #91
Medlem
Ograsts avatar
Har Katja ett utvecklat kokainmissbruk? Det finns nämligen mycket som talar för det.
Citera
2026-01-08, 21:58
  #92
Medlem
GeneralRuskendruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KumJing23
Nej, medier begär ut offentliga handlingar från myndigheter och hennes namn har väl dykt upp hos Polisen, Transportstyrelsen el liknande.
Nej, Polisen läcker. De tipsar journalister i utbyte mot pengar. Så har det varit väldigt länge.
Citera
2026-01-09, 02:41
  #93
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Har Katja ett utvecklat kokainmissbruk? Det finns nämligen mycket som talar för det.

Jaså, vad tänker du på då?
Citera
2026-01-09, 14:11
  #94
Medlem
Jazkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wippet
Intressant strategi att ge följande skriftliga utlåtande till media:

”Under mellandagarna råkade jag ut för en viltolycka med bilen. I samband med detta fick jag åka ner till polisstationen och blåsa för alkohol som då inte visade något utslag. Det är därför med stor förvåning som jag tar del av det som nu skrivs om mig och den här händelsen"

Det blir liksom svårt att orma sig ur det uttalandet senare.....om det visar sig att hon är skyldig.
Men många andra medieuppgifter pekar ju på det, varför skulle hon annars vara misstänkt för grovt rattfylleri?
Alla bilar i yttre tjänst kan blåsa av folk direkt på plats. Ger det positivt utslag, det är då man får åka ner till polishuset och blåsa igen i ett mer noggrant instrument, alternativ blodprov på vårdinrättning. Så redan i det uttalandet har hon målat in sig i ett hörn.
Citera
2026-01-09, 14:46
  #95
Medlem
Letrangeres avatar
Det var en viltolycka enligt Katja Nyberg, hon väjde för en råtta

Hur fan hinner man se en liten råtta i vinterväglag när man kommer körandes, kanske hallucinerade hon i sitt drogrus.
Citera
2026-01-09, 14:58
  #96
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Det var en viltolycka enligt Katja Nyberg, hon väjde för en råtta

Hur fan hinner man se en liten råtta i vinterväglag när man kommer körandes, kanske hallucinerade hon i sitt drogrus.

Låter mer som att hon körde ned i diket och polisen kom på henne. Måste varit illa däran för att det ska hända...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in