Citat:
Ursprungligen postat av
David1982
Sen när får demonstranter stå i vägen för en polisbil med blåljus på? Du är inte vidare smart är du?
Men alla som stör polisens arbete kan inte skjutas som jag skrev innan ska vi köra med samma stil mot svenska Epa ungar? För övrigt så kom det en sån epa på sladd och hög fart förbi mig på en mindre grusväg häromdag i en skymd kurva hade han tappat kontrollen i snön hade jag inte skrivit här idag. Skulle jag skjutit mot föraren om jag hade haft ett vapen med mig?
Om du nu ser på filmen så ser du att agenten har redan flyttat sig när han skjuter, bilen är typ 50cm från honom innan han flyttar på sig på så kort sträcka hinner den inte accelerera till något livshotande. När man har ett sånt jobb måste man kunna behålla kylan och riskbedöma. Det är ju säkerligen inte den enda stökiga situationer som uppstår när man delar på familjer etc. Det är ju lite som att låta våra outbildade roid dörrvakter få gå runt med skjutvapen.
Är inte för extrem vänster heller inte för extrem höger, men antar att du är en sån person som bara följer och inte kan kritisera något som någon från höger falangen gör.