2026-01-08, 11:53
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Helt ofattbart. Är så jävla trött på dansken.

Tror du på honom när han säger att han inte såg vad det var för kopp?

Jag vill tro det, men förstår inte hur man inte kam se det. Men det andra alternativet, att han såg det och sket i det är för otänkbart.
Citera
2026-01-08, 12:06
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Hahaha Thomas Frank blev fotad inför matchen mot Bournemouth med att dricka ur en Arsenal kopp. Snacka om att få byxorna nerdragna…

Spurs fansen var ju redan innan trötta på Frank, nu en förlust mot Bournemouth och denna skandalen i samband med den. Gissar att han får sparken imorn.
Läste om det. Underbart
Citera
2026-01-08, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Tror du på honom när han säger att han inte såg vad det var för kopp?

Jag vill tro det, men förstår inte hur man inte kam se det. Men det andra alternativet, att han såg det och sket i det är för otänkbart.
Jag vet inte vad jag ska tro, vad gjorde koppen ens där från första början? Hela grejen kommer vid sämst möjliga tidpunkt också.

Hade inga större förhoppningar inför den här säsongen men trodde ändå att Tottenham skulle kriga lite högre upp i tabellen, givetvis inte i toppen men åtminstone i övre halvan. Mycket skador har det varit men det ursäktar inte alla dåliga resultat.
Man har kryssat och förlorat mot lag både hemma och borta som man egentligen har kapaciteten att vinna mot.

Simons var ju också en värvning man blev väldigt hypad över men som knappt gett någon utdelning alls.

Nej, det är mycket tråkigt att följa laget just nu…
Citera
2026-01-08, 14:37
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Jag vet inte vad jag ska tro, vad gjorde koppen ens där från första början? Hela grejen kommer vid sämst möjliga tidpunkt också.

Hade inga större förhoppningar inför den här säsongen men trodde ändå att Tottenham skulle kriga lite högre upp i tabellen, givetvis inte i toppen men åtminstone i övre halvan. Mycket skador har det varit men det ursäktar inte alla dåliga resultat.
Man har kryssat och förlorat mot lag både hemma och borta som man egentligen har kapaciteten att vinna mot.

Simons var ju också en värvning man blev väldigt hypad över men som knappt gett någon utdelning alls.

Nej, det är mycket tråkigt att följa laget just nu…

Frank har la två och ett halvt år kvar på kontraktet, plus att man köpte ut honom från Brentford för cirka 10 miljoner pund. Lite tung nota att ta om man vill sparka nu, men känns som det är tryck både från fans och spelare för det just nu.
Citera
2026-01-08, 16:30
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Ingen fotboll till helgen, suck. Kan man hoppas på någon värvning i stället? Verkar dött inom premier league detta fönster.
Citera
2026-01-08, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Frank har la två och ett halvt år kvar på kontraktet, plus att man köpte ut honom från Brentford för cirka 10 miljoner pund. Lite tung nota att ta om man vill sparka nu, men känns som det är tryck både från fans och spelare för det just nu.
Så länge det inte blir nedflyttningsstrid tror jag att han sitter ganska säkert. Att sparka managers för jämnan har inte visat sig vara något vidare bra koncept heller.

Vill ha tålamod, och nu har klubben också nyligen fått njuta av en fin titel så man borde sitta lite lugnare i båten men samtidigt - resultaten hittills den här säsongen är helt oacceptabla.

Det är ju ny struktur i ledningen sedan i september också så det ska bli intressant att se hur klubben agerar när det kommer till managers och den tid de får, spelarövergångar o.s.v. framöver.
Citera
2026-01-08, 18:13
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Igor Thiago blir Premier leagues bästa brasilianska målgörare för en säsong. 16 mål, Cunha, Martinelli och Firmino fick 15 som högst. En massa matcher kvar, vågar vi gissa på 25+ mål?

Och vem köper honom till Sommaren?
Citera
2026-01-08, 18:54
Medlem
Generalanderssons avatar
Sitter med en ovanligt stark tro inför AFCs match mot Liverpool, tror att vi kan lätt ta en storseger i kväll.
Citera
2026-01-08, 19:05
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Ingen fotboll till helgen, suck. Kan man hoppas på någon värvning i stället? Verkar dött inom premier league detta fönster.

Vadå ingen fotboll?
Citera
2026-01-08, 19:55
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Vadå ingen fotboll?

Tittar på livescore när jag vill ha reda på när matcher är och dom visar alltid PL först. Så antog att det inte var någon liga fotboll denna helg. Men nu när du skrev bläddrade jag ner och såg att det är FA cupen.
Citera
2026-01-08, 23:01
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Ingen bra omgång för toppklubbarna.
Citera
2026-01-08, 23:20
Medlem
goseigens avatar
Man slås av hur jämn ligan är efter toppen. Tre vinster på raken har fört Newcastle upp till en sjätteplats.

Många lag har allt att spela för.

Det är en bra säsong hittills.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in