Citat:
Ursprungligen postat av
Svettigutsugare
Efter att ha läst samma artikel som dig så slogs jag faktiskt av tanken på att jag tror att det är den här kvinnan som är helt dum i huvudet.
Dessutom är hon en riktig politiker för hon ljuger precis som hon tror att vanliga svenskar är dumma i huvudet och går på hennes lögn att man ska åka ner och göra en alkoholtest efter att ha kört på ett djur.
Jag som tror att Sverigedemokraterna skulle vara annorlunda att de skulle stå för en förändring i samhället och istället gör de inget annat än att bara hjälper gängen att växa genom att köpa deras jävla knark.
Och sedan grädde på mosen så har vi den här kvinnan eller varelsen som är SD s egen rådgivare till högsta hönset inom polisen??
WTF är det här möjligt något skämt?
Den här kvinnan fattar inte att hon gräver bara graven djupare genom att ljuga så som hon gör och dessutom är det som att spotta svenska folket i ansiktet när de gör såna här lögner.
SD politiker när de är som allra bäst.
Detta är alltså Tidö -som skall få ordning på gängen??????
Att sätta sig full bakom ratten är stenkorkat, är man dessutom politiker är det än mer korkat, sitter man dessutom i Justitieutskottet och är talesman för de frågor hon är, samt tjänstledig polis, och som grädde på moset företräder ett parti som i grunden är emot invandrare/invandring och
för en moderat politik gällande kriminalitet och gängkriminella (som livnär sig på drogförsäljning, och som står för majoriteten av landets drogförsäljning) och har 2 gram pulver (sannolikt kola eller affe) på sig vid en kontroll - är man inte bara korkad, man är "dum på riktigt", pantad.
Vi får hoppas alla SD:are är stolta över vad deras skattepengar går till. Vi får hoppas SD:s väljare är nöjda, när dessa välbetalda löss pissar dem rätt i ansiktet medan de lovar stort och håller tunt omkring sina hjärtefrågor. Naiva stackare.
Och det är
som vanligt en Sverigedemokrat som trampar i klaveret. Jävla patrask. Visst kan man måla bajskorvar med guldfärg, men de är fortfarande bajskorvar och skitlukten intakt, och det är dessa SD-företrädare ett lysande exempel på - det tar aldrig slut, ständigt nya skandaler omkring dem. Sicka undermänniskor.