Citat:
Katja skriver till Expressen efter det inträffade:
"”Under mellandagarna råkade jag ut för en viltolycka med bilen. I samband med detta fick jag åka ner till polisstationen och blåsa för alkohol som då inte visade något utslag. Det är därför med stor förvåning som jag tar del av det som nu skrivs om mig och den här händelsen. Enheten för särskilda utredningar tittar nu på det här, vilket jag välkomnar eftersom jag inte känner igen mig i detta”.
Är hon dum i huvudet, eller är det media och Polisen som ljuger och vill sätta dit en oskyldig politiker/polis?
"”Under mellandagarna råkade jag ut för en viltolycka med bilen. I samband med detta fick jag åka ner till polisstationen och blåsa för alkohol som då inte visade något utslag. Det är därför med stor förvåning som jag tar del av det som nu skrivs om mig och den här händelsen. Enheten för särskilda utredningar tittar nu på det här, vilket jag välkomnar eftersom jag inte känner igen mig i detta”.
Är hon dum i huvudet, eller är det media och Polisen som ljuger och vill sätta dit en oskyldig politiker/polis?
Efter att ha läst samma artikel som dig så slogs jag faktiskt av tanken på att jag tror att det är den här kvinnan som är helt dum i huvudet.
Dessutom är hon en riktig politiker för hon ljuger precis som hon tror att vanliga svenskar är dumma i huvudet och går på hennes lögn att man ska åka ner och göra en alkoholtest efter att ha kört på ett djur.
Jag som tror att Sverigedemokraterna skulle vara annorlunda att de skulle stå för en förändring i samhället och istället gör de inget annat än att bara hjälper gängen att växa genom att köpa deras jävla knark.
Och sedan grädde på mosen så har vi den här kvinnan eller varelsen som är SD s egen rådgivare till högsta hönset inom polisen??
WTF är det här möjligt något skämt?
Den här kvinnan fattar inte att hon gräver bara graven djupare genom att ljuga så som hon gör och dessutom är det som att spotta svenska folket i ansiktet när de gör såna här lögner.
SD politiker när de är som allra bäst.
Detta är alltså Tidö -som skall få ordning på gängen??????