2026-01-08, 13:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Vi får väl vänta och se vad utredningen visar, men jag skulle tro att han "kände att hans liv var i fara" och att han trodde "kvinnan tänkte köra över honom". Tror knappast hans ögon var riktade på däcken och att han skulle ha möjlighet a registrera hur de rörde sig i samma stund som bilen kommer rakt mot honom.
Jo såklart men när han skjuter är han jämns med bilen tycker jag det ser ut som!
Citera
Medlem
geytos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Egentligen??

Skit du i det, har bara en sak att säga och det är samma som borgmästaren i Minneapolis.

FUCK OFF ICE

Skitorganisation som genomför raider i äkta SS/Gestapo anda, men man märker i tråden att alla rysshoror och blöjnazister är helt lyriska, i extas.

Jag tror att diskussionen skulle må bättre av mindre känsloyttringar och glåpord. I stället kan vi fokusera på det som hänt och själva frågan, sakligt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coolabananer123
Detta är väl bara början.
Snatt blir det natträder hos vanliga amerikaner om dom röstade på Biden.

Samma som skedde med Kirk menar du? Rena avrättningar?
Citera
2026-01-08, 13:50
Medlem
jhww82s avatar
Ser ut som en avrättning nästan. Står på sidan och skjuter henne i huvudet när hon svänger upp i vägens riktning.

Tror den ICE-agenten fylldes med hat.
Citera
2026-01-08, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geyto
Jag tror att diskussionen skulle må bättre av mindre känsloyttringar och glåpord. I stället kan vi fokusera på det som hänt och själva frågan, sakligt.

Vänstern jobbar inte så, det vet du.
Citera
2026-01-08, 13:53
Medlem
Det verkar mest vara vänster media som svt som försöker blåsa upp det hära och sops undan problemen med somalierna som svindlat för miljarder. Verkar inten vara mer än 80 bidrags kommunister som demonstrerar när man ser på svts klipp.

Ice gör ett fantastiskt jobb, de som svindlat ska i fängelset men helst deportas.
Senast redigerad av Intressgruppen 2026-01-08 kl. 13:55.
Citera
2026-01-08, 13:54
Medlem
jhww82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Majoriteten av USAs befolkning vill inte ha kriminalitet nej, är det så konstigt?

Den värst kriminella sitter i Vita Huset. Men han får vara kriminell. Han har dömts i domstol, det har inte kvinnan i bilen. ICE-agenten sköt henne i huvudet när hon försökte köra därifrån. Att botoxhoran som sugit av alla Vita Huset, sen kallar hon för terrorist är ganska magstarkt.
Citera
2026-01-08, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minfagel
Jo såklart men när han skjuter är han jämns med bilen tycker jag det ser ut som!
Ja, det ser ju faktiskt ut som att han skjuter "lite för sent".
Samtidigt utspelar sig incidenten på bara några sekunder. Och vi vet ju inte vad som hänt precis innan. Inte för att jag tror det, men hon kanske skrek "I'll run you over!" eller liknande?
Citera
2026-01-08, 13:55
Medlem
tretiotreslaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D213
Han fortsätter skjuta in genokm sidofönstret när bilen passerar. Ren avrättning.

Oavsett så kommer alla Trumptards och "sanningssägare" hävda att det var berättigat eller bra att hon mördades.

Kulturkriget har verkligen ruttnat många hjärnor.

Hon har precis försökt köra över en polis, det finns fler poliser och civila på gatan i riktning hon åker. Hade han inte avrättat henne och hon istället kört ihjäl x antal människor hade du försvarat henne då också? Då hade man hört fan om hur poliserna hade chans att stoppa henne men inte sköter sitt jobb osv...

Hon får skylla sig själv, hon hade varit vid liv om hon valt att kliva ur bilen istället för att gasa emot en beväpnad polis.
Citera
2026-01-08, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Hon trycker på gasen och kör framåt när polisen står framför bilen.

Väldigt roligt att alla som är upprörda av detta är samma människor som firade när Charlie Kirk blev avrättad framför sin familj för att han yttrade sin åsikt

Det är skillnad på att en ensam galning mördar en människa och att en offentlig tjänsteman avrättar någon på det där sättet. Därtill så försöker den politiska administrationen spela ner det hela. Jag har för övrigt inte firat något alls.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo21
Tror hon drabbas av panik när han tar fram vapnet.
Vapnet kom fram sekunden innan han sköt, det ser man på slowmotionfilmen som länkats i tråden. Då var hon redan på väg därifrån.
Citera
Avstängd
coolabananer123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Samma som skedde med Kirk menar du? Rena avrättningar?
Ja det var en avrättning.
Vad menar du?
Ding ding.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in