Citat:
Ursprungligen postat av
Schicklgrubblare
Det är åt helvete på riktigt. Finns ingen normal person som kan förneka det.
Ord som hat, rasism, nazism och annat hittepå är bara tomma ord idag som helt saknar mening.
Ja, Hitler var nog en oskyldig missförstådd stackare.
Tror du själv på det du skriver eller är du allmänt tappad?
Det är bara ni töntar till rasister och nazister som försöker förminska faran med er hjärntvätt, fascism, rasism, våld och hat.
Citat:
Ursprungligen postat av
llundberg57
Många tycker att vara rasist är något negativt och att det är ett skällsord. Jag anser att det är helt ok att vara rasist och jag skäms inte ett dugg över det.
Så säger väl vissa pedofiler och våldtäktsmän med.
Citat:
Ursprungligen postat av
jtd
Jag är vad du beskrlver svensk rasist och håller med dig i många punkter. Du har huvudet på spiken gällande stora problem I samhället idag men rasism i sig tycker jag inte att det är per definition. Snarare rasism mot politiker som skapat situationen men politiker är ju ingen ras, även om man skulle kunna argumentera ganska starkt för det.
Folk som du röstade fram dessa politiker. Nu röstar ni på andra politiker ni litar blint på och absolut ingenting blir bättre med högerns styre verkar det som, men det skiter ni fullständigt i, det viktigaste är att jävlas med "blattejävlarna", skitsamma att korruption tar över, välfärden raseras i landet, att redan utsatta blir ner utsatta, folk som lever knapert inte längre har råd med räkningar och medicinutgifter, att redan svinrika blir rikare medan vanliga familjer inte har råd att fira jul och nyår.
Finns inget mer osvenskt än rasism, nazism, homofobi och dylikt. Riktiga svenskar står för mänskliga rättigheter, moral och etik. Sverige är ett land där folk kan vara sig själv, där man inte tvingas till att passa in i någon mall, då alla har olika förutsättningar. Ni högerextrema är så anti Sverige och anti riktiga svenskar det går att bli.
Citat:
Ursprungligen postat av
MurderOne
Sverige är svenskarnas land. Inga jävla MENA-apor har rätten att befinna sig på Svenskt territorium. På dig låter det som att vi svenskar inte ens har rätten till ett eget land? Eller misstolkar jag dig?
Majoriteten svenskar håller inte med dig. Majoriteten svenskar väljer hellre bra invandrare före sådan trasig hatisk nazist som du är. In fact, man gör allt för att ni fascister inte ska få makten och för att invandrare ska ha mänskliga rättigheter känna sig som en del av gemenskapen. Svensken är ingen rasist som ni högerextrema försöker lura befolkningen till att tro, ni försöker medvetet med smustig taktik normalisera rasism. Dummaste människor faller för det men intelligenta, eller t.o.m. normalintelligenta fattar ert spel.