Citat:
Ursprungligen postat av
polox
Strider inte det mot folkrätten? År USA en skurkstat numera?
Herregud, USA är Israels byracka. Allt de gör handlar om att försvara Israel. Judarna äger USA och i deras ögon är Danmark bara ett litet irrelevant land, som dessutom fördrev judar på 40 talet. Så att ta Grönland vore naturligtvis ingenting de skulle höja på ögonbrynen för.
Kolla vad USA gör och alltid har gjort med länder som hotar dess makt, och i synnerhet de som hotar petrodollarn: Irak, Iran, Lybien, Syrien, Ryssland, Kina.
Att tro att ett kollapsade imperium
inte skulle svinga mot sina närmaste allierade är otroligt naivt och farligt.
Danmark och Europa bör omgående skicka militär till Grönland för att försvara sig mot en alltmer psykotisk och schizofren uncle Sam.