2026-01-04, 19:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Är du dum? Har du ens läst FUP? Har du ens lyssnat på åtalet? Vet du inte ens om att han är dömd?

Är du CP? Jag kommer kolla det med skatteverket, ditt jävla mongo.
Citera
2026-01-04, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Linnea kan inte vara någon brokie om hon dels ska betala böter och dels betala advokatkostnader.

Frågan är vad hon har sparat och hur inkomståret 2025 sett ut.

Linnea uppger i fup hon tjänat ca 500 eller vad det var på telemarketing utomlands .
Det har gjort tingsrätten gick på muntliga uppgifter för att bestämma om hon har pengar elle ej. Då blev 154 plus 500 ca 650 i luftsiffror då gick hon helt enkelt betala själv. Detta kommer hon göra en rättelse på om hon vågar överklaga
Citera
2026-01-04, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Linnea uppger i fup hon tjänat ca 500 eller vad det var på telemarketing utomlands .
Det har gjort tingsrätten gick på muntliga uppgifter för att bestämma om hon har pengar elle ej. Då blev 154 plus 500 ca 650 i luftsiffror då gick hon helt enkelt betala själv. Detta kommer hon göra en rättelse på om hon vågar överklaga

En rättelse kan hon få till stånd utan att överklaga om hon nu inte har sparade medel.
Citera
2026-01-04, 19:49
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Ja han sa även att Linnea anklagade Chrippa för att ligga med sin dotter. När han inte ville ha sex med henne, sa hon "det är för du legat med din dotter redan!" Och massa mer sjuka saker. Chloe fick inte sova bredvid pappa osv. Linnea har aldrig gått ut och försvarat eller dementerat detta. Måste vara sjukt jobbigt att vara Christoffer och behöva försvara henne och hennes uttalanden in i döden. Aldrig någonsin att hon bett om ursäkt eller tagit tbx ngt. Alltid Christoffer som tvingats sitta med hundhuvudet uttåt. Tänk att ha en sån flickvän som alla hatar. Men dom båda har sig själv att skylla!
Samt fortfarande har vi inte fått någon förklaring till blåmärkena som hon visade upp på Youtube. ..
Där kan hon ju inte bara säga "att jag ljög"...Finns ju videobevis på att hon hade blåmärken. Vart kom dem ifrån?
Citera
2026-01-04, 20:05
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BakadiBrunflo
Är du CP? Jag kommer kolla det med skatteverket, ditt jävla mongo.

Nej men du är, åter igen har du LÄST FUP? Spelar ingen roll va de står han har ju för fan inte betalt in någon skatt idiot.
Senast redigerad av wick 2026-01-04 kl. 20:09.
Citera
2026-01-04, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
En rättelse kan hon få till stånd utan att överklaga om hon nu inte har sparade medel.

Frågan är om dom vågar göra nåt.

Nån som vet om idioten överklagat på riktigt ?
Citera
2026-01-04, 20:12
Medlem
Attityds avatar
Okej, om vi summerar år 2025 med att berätta 3 - 5 olika händelser / vad de sagt eller postat som är bekräftat sant, som stämmer.
Och 3- 5 olika händelser / vad de sagt, postat som är bekräftat inte sant, som ej stämmer.
Kan ni hjälpa mig med det, för att göra tråden lite roligare?
3-5 Sant
3-5 Inte sant
Senast redigerad av Attityd 2026-01-04 kl. 20:46.
Citera
2026-01-04, 20:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Nej men du är, åter igen har du LÄST FUP? Spelar ingen roll va de står han har ju för fan inte betalt in någon skatt idiot.

Du snear bara för att jag delar hans story med skattepappret, frågan är varför? Är du ett instabilt mongo med aggressionsproblem?
Citera
2026-01-04, 20:25
Medlem
wicks avatar
Citat:
Du snear bara för att jag delar hans story med skattepappret, frågan är varför? Är du ett instabilt mongo med aggressionsproblem?

Du delar en story på något jävla utdrag, så what? Han är ju dömd för att inte betalat skatt. Vad fan är det du vill bevisa?
Citera
2026-01-04, 20:37
Avstängd
GammelSkrackens avatar
ABS o bakad, mikrovågsugnens nya kompisar?
Men kul med nya krigare här inne tråden

Kan man fejka utdrag som kräftstjärten har gjort?
Citera
2026-01-04, 20:39
Medlem
wicks avatar
Citat:
Inget, jag ville visa, inte bevisa.

Sen så kommer åtal i form utav en stämningsansökan i textform, inte som ljudbok.
Och återigen ska inte särskrivas.

Följaktligen, du är en obildad apa.

Och du ville visa för vadå? Oj ett utdrag från en som är åtalad för grova skattebrott? Jävlar vad intressant!

Pajas.
Citera
2026-01-04, 20:40
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Linnea har inget med barnet att göra, bara Chrippa. Nu är ju Linnea, Chrippa samt Julia i en knepig situation som förhoppningsvis i längden blir bra för alla parter. Och främst för barnets skull. Om Chrippa träffar dottern varannan helg, eller hur det nu ser ut, så ska inte Linnea vara med kan man tycka.

Skulle dom ha växelvis boende, skulle situationen kanske se lite annorlunda ut. Man kan ju tycka att det också bör finnas något konkret i om Julia då skulle motsäga sig det, pga Linnea, och det luktar enbart svartsjuka men får det se ut som en oro för barnet. Kanske håller det juridiskt, jag vet inte.

Även om det är svartsjuka så är det väl ändå den som är vårdnadshavare som bestämmer?
Men det lugnaste vore om hinken fick träffa ungen också när kräftstjärten gör det, men motsäger sig morsan det så förstår jag henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in