2026-01-04, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nej, hon har dödats inom en timme säkerligen, ska nån ha kritik är de familjen som inte kan möta upp sin besökande dotter.
Tydligen inte med matleverans eftersom lirarn gräver i skogen och tas på bar gärning

Nää du i trygga ärliga stabila Stor Sthlm är det minsann varje samhällsmedborgares fulla rätt att gå hem ensam på natten! Hur skulle det se ut om folk accepterade att våldet och monstren segrat över folkhemmets allemansrätt!
Citera
2026-01-04, 09:52
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Det vore bra. För mig säger det mycket att han även intresserat sig för djurplågeri. Jag var tidigare inte övertygad om att han är en sexualsadist.

Minns jag rätt stod det i nån annons han lagt ut att han tidigare haft katter/djur och önskar nu ett boende där dessa är tillåtna. Tidigare djur har väl då omplacerats el avlivats.

Ja precis, jag läste också den annonsen.
Citera
2026-01-04, 09:57
Medlem
Har inte polisen undersökt hans bostad när han var på jobbet på lördagen? Det verkar konstigt om de inte gjort det då de misstänker människorov.

Jag undrar också vad Vilma/Robin haft för sig timmarna efter jobbet fram tills han greps i skogen ca kl 21? Det är många timmar och han var dessutom bevakad av polis.
Citera
2026-01-04, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mix12
Har inte polisen undersökt hans bostad när han var på jobbet på lördagen? Det verkar konstigt om de inte gjort det då de misstänker människorov.

Jag undrar också vad Vilma/Robin haft för sig timmarna efter jobbet fram tills han greps i skogen ca kl 21? Det är många timmar och han var dessutom bevakad av polis.

Kan vara så att polisen inte ens var i stugan förens efter hans greps. Enligt sammanfattningen blev det avspärrat först på natten till söndagen.
Citera
2026-01-04, 10:05
Medlem
Fleavmoes avatar
Jag har tänkt mycket på att GM vill se ut som ett litet barn med hårspännen, små bröst och rosa tröjor. Det i kombination med hans sexuella dragning till barn och pedofilidiagnos ledde mig vidare till det vi vet idag om hur människor som attraheras av barn också kan bli upphetsade av att se ut som de barn de vill förgripa sig på, även kallat "autopedophilia".

Jag undrar om det var fallet med GM?

Här finns länk till forskning i ämnet och citat ur artikeln följer nedan:

https://www.jstor.org/stable/26170172

"The most salient dimension of men's sexual orientation is gender: attraction to males versus females. A second dimension is sexual maturity: attraction to children versus adults. A less appreciated dimension is location: attraction to other individuals versus the sexual fantasy of being one of those individuals. Men sexually aroused by the idea or fantasy of being the kinds of individuals to whom they are sexually attracted have an erotic-target identity inversion (ETII). We conducted an online survey to investigate the prevalence and phenomenology of ETIIs among 475 men sexually attracted to children. Autopedophilia, or sexual arousal by the idea of being a child, was common. Furthermore, autopedophilic men tended to be sexually aroused by imagining themselves as the kinds of children (with respect to gender and age) to whom they are sexually attracted."
Senast redigerad av Fleavmoe 2026-01-04 kl. 10:08.
Citera
2026-01-04, 10:12
Medlem
Vart kommer denna bild ifrån?
https://imgur.com/a/qCRCSqu

Trodde att det var nån bild som tog i samband med häktningen.
Aftonbladet säger att han hade mörkt hår med snedlugg i domstol 30 dec. även övervakningsbilder 2 dagar efter kidnappnignen visar att han hade mörkt hår?
Citera
2026-01-04, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Jag har tänkt mycket på att GM vill se ut som ett litet barn med hårspännen, små bröst och rosa tröjor. Det i kombination med hans sexuella dragning till barn och pedofilidiagnos ledde mig vidare till det vi vet idag om hur människor som attraheras av barn också kan bli upphetsade av att se ut som de barn de vill förgripit sig på, även kallat "autopedophilia".

Här finns länk till forskning i ämnet och citat ur artiklen följer nedan:

"The most salient dimension of men's sexual orientation is gender: attraction to males versus females. A second dimension is sexual maturity: attraction to children versus adults. A less appreciated dimension is location: attraction to other individuals versus the sexual fantasy of being one of those individuals. Men sexually aroused by the idea or fantasy of being the kinds of individuals to whom they are sexually attracted have an erotic-target identity inversion (ETII). We conducted an online survey to investigate the prevalence and phenomenology of ETIIs among 475 men sexually attracted to children. Autopedophilia, or sexual arousal by the idea of being a child, was common. Furthermore, autopedophilic men tended to be sexually aroused by imagining themselves as the kinds of children (with respect to gender and age) to whom they are sexually attracted."
Ser ut att stämma bra in på denna person för hur han se ut är ju som ett barn och då inte som en lek utan något helt annat
Citera
2026-01-04, 10:13
Medlem
Turphiees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robbywee
Med förutsättning att alla delar hittas och de inre organen är intakta är det meningslöst att stycka en kropp.
Det förstår alla, t om Vilma. Finns ingen mening med att stycka en kropp om det inte är för att dölja spår.

Styckningen kan likväl handla om att uppfylla en inre önskan eller någon form av rituell upplevelse. Inte troligt i detta fall men man ska inte låsa sig vid att styckning alltid är genomfört med sinnet i behåll för att dölja spår.
Citera
2026-01-04, 10:15
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Ser ut att stämma bra in på denna person för hur han se ut är ju som ett barn och då inte som en lek utan något helt annat

Ja så har jag tänkt iaf sedan jag såg första bilden på GM, att han tycks vilja se ut som ett litet barn och inte en vuxen kvinna samt att han eventuellt kan vilja ta den skepnaden för att han får sexuell njutning av att se ut som de barn han vill förgripa sig på.

För vissa kan det fungera som ett "skydd" att inte agera vidare på impulser att förgripa sig på ett barn, och för andra som en upptrappning i pedofilin.
Senast redigerad av Fleavmoe 2026-01-04 kl. 10:17.
Citera
2026-01-04, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Jag har tänkt mycket på att GM vill se ut som ett litet barn med hårspännen, små bröst och rosa tröjor. Det i kombination med hans sexuella dragning till barn och pedofilidiagnos ledde mig vidare till det vi vet idag om hur människor som attraheras av barn också kan bli upphetsade av att se ut som de barn de vill förgripa sig på, även kallat "autopedophilia".

Jag undrar om det var fallet med GM?

Här finns länk till forskning i ämnet och citat ur artikeln följer nedan:

Intressant. Jag tror inte robin/vilmas problem handlar om könsdysfori, där han han faktiskt vill bli en kvinna. Utan drivkraften är parafil, där han blir upphetsad av specifika objekt, personer och situationer.
Citera
2026-01-04, 10:25
Medlem
Har någon vetskap om exakt brottsrubricering? Är det mord samt grov gravfridsbrott? Eller är det dessutom grov våldtäkt?
Citera
2026-01-04, 10:29
Medlem
Taggads avatar
Kan GM,s böjelse för vaginors stank avfärdas som genetisk?
Vilma besatt av dofter?
- Vilma åkte ofta till Åhléns för att dofta på parfymer. Det hade väl även hittats filer där han hade döpt filerna till olika lukter.
- I FUP från 2019 framgick att Vilma hade många sökord som förknippas med vaginors lukter. Han hade även namngett filer/mappar med namn som t.ex: vaginors stank, stinkande små hål/luktar unket/Stinkande små snippor/pullukt/pullan stinker/Stinker unket osv.
(FB) 25-årig kvinna styckmördad, Rönninge, Salem (2025-12-26)
Senast redigerad av Taggad 2026-01-04 kl. 10:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in