2026-01-04, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Internet glömmer aldrig. Precis som han blev blurrad i den fantastiska dokumentären.

Var det i sista delen? Har inte sett den.
Citera
2026-01-04, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Var det i sista delen? Har inte sett den.
I printsen, när han gick in i lägenheten och fotade, minns inte vilken del, spolade igenom bara.
Citera
2026-01-04, 01:56
Medlem
Citat:
I printsen, när han gick in i lägenheten och fotade, minns inte vilken del, spolade igenom bara.

Just det, det har jag nog sett förresten.

Var det den 9:e som är sista datum för att överklaga?
Citera
2026-01-04, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Jag tål inte hycklare och lögnare. Du innehar bägge titlarna

Du sitter här flera dygn i rad. Ett tips är att du lägger drogerna på hyllan.

Du bryr dig inte alls om flickan och hennes behov.
111-111 är torsk.

Barnets behov får vänta, Jockes och Julias behov av hämnd har alltid fått gå före Lillens välmående. Ledsamt att människor kan vara så onda mot ett barn bara för att barnet råkar vara av Chrippas kött och blod.
Citera
2026-01-04, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Just det, det har jag nog sett förresten.

Var det den 9:e som är sista datum för att överklaga?
9e januari är sista datum för överklagan, om den beviljas.
Citera
2026-01-04, 08:56
Medlem
Citat:
Internet glömmer aldrig. Precis som han blev blurrad i den fantastiska dokumentären.

Dumt va?

Jag anser att de inte skulle ha tagit hänsyn till Lisen och helt uteslutit henne ur chatten. Ska bli intressant att se reaktionerna när hela chatten kommer ut.
Citera
2026-01-04, 08:59
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Surrade inte kräftstjärten om att han skulle sitta i någon morgonsoffa efter dokumentären?
Är tydligen den andra parten som ska sitta i dagens morgonsoffan
Citera
2026-01-04, 09:18
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoachFatty
400kr för hans fula keps?! Hahahahahaha

Det skulle vara mycket intressant att se hur många han faktiskt säljer. Såklart han kommer påstå att dom säljer slut direkt, men vi vet väl alla hur sant det är

———
Är det för lite uppmärksamhet på makarna så dom skickat in ”det tunga artilleriet” här i tråden för att dra igång det igen? Har i blivit lovade varsin ful keps mot att ni krigar? 😅
Senast redigerad av Nejellerva 2026-01-04 kl. 09:24.
Citera
2026-01-04, 09:50
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Och ändå är du så investerad i allt som rör Chrippa?

Du är en av de som håller dramat och drevet vid liv. Känner du dig stolt över vad du åstadkommer i ditt liv?

Ja, jag är investerad, precis som du och alla andra som följer detta spektakel. För mig handlar det här om ansvar och konsekvenser, inte om drama eller persondyrkan. Att du försöker göra mitt engagemang till något personligt säger mest om dig.
Citera
2026-01-04, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
111-111 är torsk.

Barnets behov får vänta, Jockes och Julias behov av hämnd har alltid fått gå före Lillens välmående. Ledsamt att människor kan vara så onda mot ett barn bara för att barnet råkar vara av Chrippas kött och blod.

Torsk?
Som att åka dit för något?
Missbrukare?
Eller vad, det är intressant för mig att veta 😄

Ja Chrippa är flickans pappa. Har någon sagt något annat?

Det är LINNEA som INTE ska träffa flickan. Vad är det du och din kompis inte förstår?
Citera
2026-01-04, 10:40
Medlem
Citat:
Vilka är de uppenbart kriminella?
Nu blev jag nyfiken.

Det handlar om inställningen till kriminella.

Vad tror du om 2025? Är det fler än Chrippa, Linnéa och Tomas som är inblandade?
Citera
2026-01-04, 10:55
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Exakt. Det är inte flashbacks användare som friar eller fäller även om vissa anser att den enda sanningen är deras och hetsar upp sig ordentligt om alla inte håller med. Omoget.

Jag tror mina åsikter här har ungefär lika stor påverkan som någon som står och gapar på en fotbollsmatch har på resultatet och utfallet. Min man tycker hela det här spektaklet är det töntigaste han varit med om och är fullständigt ointresserad av mina åsikter om om det. Därför är det väl ganska skönt att få ventilera dem här, med folk som uppenbarligen är lika engagerade i skiten, om dom blir så provocerade kanske dom inte ska vara på forum och i kräftans tråd 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in