2026-01-03, 20:46
Medlem
Sång är inte hans starka sida. Nej jag skulle inte kunna göra det bättre. Men jag vet att min sångröst är horribel. Skulle därför aldrig ställa mig på scen och "sjunga".

Om det gjordes åtminstone med glimten l ögat som en karaoke-kväll. Där han vet att det låter bedrövligt.

Nu ger det bara intrycket "det är synd om mig, därför ska jag nu sjunga och få sympati av hela Sveriges befolkning".
Citera
2026-01-03, 20:53
Medlem
Silltunnas avatar
Man börjar bli ordentligt trött på den där lille jäveln nu. Tror han är riktigt sjuk i huvudet, t.o.m sjukare än sin bror Chrippa. Tragiskt att sådana figurer går och blir kändisar och ”förebilder”, ivrigt påhejade av de stora mediekanalerna.
Citera
2026-01-03, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Haha du är så störd deras vänskap stör verkligen dig.
När ska du lägga konversationerna som Jocke skrev under julhelgen?

Vad ska du med dom till?
Citera
2026-01-03, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Man börjar bli ordentligt trött på den där lille jäveln nu. Tror han är riktigt sjuk i huvudet, t.o.m sjukare än sin bror Chrippa. Tragiskt att sådana figurer går och blir kändisar och ”förebilder”, ivrigt påhejade av de stora mediekanalerna.
Ja! Såg just klippet när han lurar Jonna med hyrbilen. VIDRIGT! Jonna gråter - och han gör det IGEN?!? Och skrattar hysteriskt. Finns inte ett uns av empati eller ånger.

Han har psykopatiska drag, och ljuger utan tvekan om sin mamma.

https://youtu.be/h0cEdVcmIIM?si=g7BaVUHjRQpe3Ze2
Citera
2026-01-03, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Han har verkligen klippt av henne håret!!!
https://www.tiktok.com/@prankboisverige/video/7518344731374472470

Är det verkligen hundbajs som han lägger på Jonnas ögon och smetar ut i hennes ansikte? I så fall kan vi konstatera att Jocke nog fortfarande har problem med sin hygien som han uppgavs ha i journalen i årskurs 9, och som han visade prov på i sina dagliga videos som Jockiboi....
https://www.tiktok.com/@prankboisverige/video/7582983762422582550

Alltså hundbajsklippet är fruktansvärt. Hur många gånger fortsätter han att spreja henne med bajs-spray i ögonen, efter att hon kräks och ber om hjälp för att hon inte ser?!

Alla som jämför med Chrippa: DETTA är skillnaden! Jocke ljuger och skadar för skadandets skull - även dem han ”älskar”. Det gör inte en person med enbart narcissistiska drag.
Senast redigerad av Geiranger 2026-01-03 kl. 21:45.
Citera
2026-01-03, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geiranger
Jag tycker egentligen inte om att skriva kommentarer som denna, men det är både pinsamt och otroligt roligt när man ser hur körmedlemmarna (och Anna Book!) kämpar med att hålla sig för skratt🤭😂

Anna Book kommer fan i byxan, så stolt är hon.
Citera
2026-01-03, 22:15
Medlem
Citat:
Alltså hundbajsklippet är fruktansvärt. Hur många gånger fortsätter han att spreja henne med bajs-spray i ögonen, efter att hon kräks och ber om hjälp för att hon inte ser?!

Alla som jämför med Chrippa: DETTA är skillnaden! Jocke ljuger och skadar för skadandets skull - även dem han ”älskar”. Det gör inte en person med enbart narcissistiska drag.

Räknas inte det här som misshandel? Han är ju fan psykopat.
Citera
2026-01-03, 22:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mh76
Sång är inte hans starka sida. Nej jag skulle inte kunna göra det bättre. Men jag vet att min sångröst är horribel. Skulle därför aldrig ställa mig på scen och "sjunga".

Om det gjordes åtminstone med glimten l ögat som en karaoke-kväll. Där han vet att det låter bedrövligt.

Nu ger det bara intrycket "det är synd om mig, därför ska jag nu sjunga och få sympati av hela Sveriges befolkning".
Jepp.. och han ska ha snyfthjälp av sin morfar vars dotter han hängt ut på det mest äckliga sätt och en morfar han själv vände ryggen till för att han hade fräckheten att få obotlig cancer ...

Allt handlar alltid bara om offerkoftan. Jag är övertygad om att hans morfar hade vänt ryggen till Jocke om han sett hur mycket han ljög om hans dotter ... Han vände nog sig i sin grav, fler än en gång ....
Citera
2026-01-03, 23:46
Medlem
Citat:

Vilken sinnessjuk människa.
Citera
2026-01-04, 01:25
Medlem
Blomsoppas avatar
Varför gick Jonnas bror Emil bort?
Citera
2026-01-04, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det där vet du inget om. Spelar ingen roll hur mycket du försöker få dina ord att framstå som fakta, det är likväl endast din åsikt.
Jag vet att hans morfar inte betydde något och det kan jag veta eftersom han inte besökte honom på sjukhuset och han fortsätter ljuga om A, morfadern älskade dotter. Han gjorde inte ens ansträngningen att gå på begravningen och sen sjönk han så lågt att han skyllde sin frånvaro på A.

Jocke vanhedrar morfaderns minne varje dag han fortsätter ljuga om A.
Citera
2026-01-04, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsoppa
Varför gick Jonnas bror Emil bort?
Jag tror att det kan vara känsligt och inte bör diskuteras i en skvallertråd. Hon har inte berättat det offentligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in