2026-01-03, 18:43
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ALSGLOBAL
Brynäs fick ju hjälp av Stockholm. Inte ens domarna reagerade på målet. Nära till Stockholm från Gävle.

Brynäs 1-1 mål i första matchen dömdes bort på betydligt lägre grunder.
2026-01-03, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott
Om det hade varit samma domare som dömde Brynäs senaste match hade det antagligen varit 5 mot 3 resten av matchen.
Tråkigt med sådan domarnivå. Shl som liga förtjänar bättre. Men jag antar du är mer nöjd med de randigas insats idag.
2026-01-03, 18:46
Medlem
Fyfan vilken pissig förklaring av domaren. Han ska aldrig mer döma en hockeymatch, någonsin. Fyfan.
2026-01-03, 18:46
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steelclaw
Tråkigt med sådan domarnivå. Shl som liga förtjänar bättre. Men jag antar du är mer nöjd med de randigas insats idag.

Dåliga insatser från domare är alltid tråkiga. Men ja nivån på domarna är alldeles för låg. Det borde nog ha varit mål precis som att Brynäs borde ha fått mål matchen innan.
2026-01-03, 18:47
Medlem
Korrupta K-sugare som dömmer bort luleås mål.
2026-01-03, 18:48
Medlem
Erki122s avatar
Hahaha, domaren tror ju inte ens på sig själv när han försöker förklara varför det inte blev mål
2026-01-03, 18:50
Medlem
Citat:
Dåliga insatser från domare är alltid tråkiga. Men ja nivån på domarna är alldeles för låg. Det borde nog ha varit mål precis som att Brynäs borde ha fått mål matchen innan.

Shl är världens 2-3 bästa liga men domarna är allt som oftast bara halvbra. Något är ju galet.
2026-01-03, 18:53
Medlem
Citat:
Jag såg inte Brynäs förra match så jag kan inte uttala mig om den. Utan jag tog dig på orden om att Brynäs blivit förfördelad i den omgången. Och det är ju beklagligt så klart. Men att det görs misstag i en match rättfärdigar ju inte att man gör mer fel i en annan. Klart domarna missar nån hög klubba och hakning här och där och det får man ju leva med. Men när man väljer att titta på video och ändå kommer fram till fel beslut och sen blir intervjuad i pausen med fler repris bilder och ändå kommer fram till samma felaktiga beslut så är det ju mer än märkligt.

Som sagt ligan som helhet förtjänar bättre.
2026-01-03, 18:57
Medlem
Det där ska ju dömas bort.nr 71 är i målgården.
2026-01-03, 19:01
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackQuartz
Hur får du in det på datorn då? På TV4-play kommer jag bara in på deras plus-paket när jag försöker kolla.
2026-01-03, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
omöjligt att seja om då det är några månader kvar.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

3-3 OLOFSSON!!!!!
Du vet att Rögle aldrig presterat i ett slutspel, som svar i tidigare inlägg

Och nej, du är ingen supporter. Du är endast en Flashback tyckare och inget annat
2026-01-03, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ALSGLOBAL
Det där ska ju dömas bort.nr 71 är i målgården.

Ja, i alla fall om man skall göra konsekvent usla målbedömningar!

Det bortdömda målet, kommer att diskuteras länge, har jag en känsla av.
Domarna själva hade ju verkligen ingen aning, utan beslutet kommer helt från Stockholm. Det är därför domaren kommer med en så tafflig förklaring.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in