2026-01-03, 06:31
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teksu
https://imgur.com/a/3ebDSpc

Är det han?

Nu är inte jag kvinna men vad fan ser en kvinna hos den mannen?
Han ser inte ens trevlig ut någonstans och enligt inläggen så var han tydligen inte trevlig heller.

Man blir förvånad ibland.
Citera
2026-01-03, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T1x
Börjar bli mycket nu.

Är Medelpad meckat för barn och kvinnomisshandel?

Kvissle, Fränsta, Ljustorp och Ånge är så jävla äckliga ställen. Folk sitter hemma och knarkar/dricker, för att sedan börja banka på varandra. Självsanering, men ändå jävligt tragiskt.
Fränsta har åtminstone 2st dömda pedofiler, varav en fd känd polis. Fränsta känns rent allmänt som en väldigt skum ort. Obs jag har aldrig varit där, men många galna historier om Fränsta.
Citera
2026-01-03, 07:26
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Fränsta har åtminstone 2st dömda pedofiler, varav en fd känd polis. Fränsta känns rent allmänt som en väldigt skum ort. Obs jag har aldrig varit där, men många galna historier om Fränsta.

Ja det försvann ju en kille spårlöst där för många år sen?

https://open.spotify.com/episode/4zHtzH4SEW9kbSfYQtR60E
Citera
2026-01-03, 07:49
Medlem
Riksreptilens avatar
Liten uppdatering ii Statsradion senaste.

https://www.sverigesradio.se/play/artikel/9128306

" Det fanns sent på fredagskvällen inget tyda de på att någon utomstående varit inblandad."
Citera
2026-01-03, 08:18
Medlem
Detta var också en ung person som mördades i Ånge. Ca 1 km mellan bostäderna. Ånge är ingen trygg plats för ungdomar.
(FB) 20-årig man rånad och mördad i Ånge (2019-12-11). GM gripen i Libanon (2023-01-16)
Citera
2026-01-03, 08:59
Medlem
Hur länge hade de varit tillsammans?
Citera
2026-01-03, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T1x
Börjar bli mycket nu.

Är Medelpad meckat för barn och kvinnomisshandel?

Kvissle, Fränsta, Ljustorp och Ånge är så jävla äckliga ställen. Folk sitter hemma och knarkar/dricker, för att sedan börja banka på varandra. Självsanering, men ändå jävligt tragiskt.

Mmm, filmen Jägarna med Lennart Jähkel och Rolf Lassgård är en klassiker för att få insikt i hur
så kallade "kärleksrelationer" ser ut på de där orterna. Fylla och våld är snarare regel än undantag.
Citera
2026-01-03, 09:44
Medlem
TheQues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Får en känsla av utvidgat självmord

Det finns inget som heter "utvidgat självmord". Det är ett mord på en kvinna som du förminskar när du använder det påhittade uttrycket. Sluta med det bara.
Citera
2026-01-03, 09:48
Medlem
Chipsochcolas avatar
Tre kvinnor som fått sätta livet till på lite mer än 1 vecka.
Citera
2026-01-03, 10:08
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kretinsky7
Mmm, filmen Jägarna med Lennart Jähkel och Rolf Lassgård är en klassiker för att få insikt i hur
så kallade "kärleksrelationer" ser ut på de där orterna. Fylla och våld är snarare regel än undantag.

Nu skulle jag inte jämföra Ånge med orten i Jägarna. Vet inte om du varit i Ånge men det är inte jämförbart
Citera
2026-01-03, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Nu är inte jag kvinna men vad fan ser en kvinna hos den mannen?
Han ser inte ens trevlig ut någonstans och enligt inläggen så var han tydligen inte trevlig heller.
Man blir förvånad ibland.

Ska inte försvara en för mig okänd våldsverkare och galning, men man kan knäppa ofördelaktiga bilder på vem som helst. Hade räckt med piggare ögon, ett vänligt leende och en struken skjorta så hade han inte sett ut som en massmördare.
Citera
2026-01-03, 10:31
Medlem
Chipsochcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brudhelvetet
https://www.facebook.com/share/1QsfhTPae8/

Är det tjejen ? Såg hon hade bytt förnamn

Kunde varit. Eftersom hon hette Olivia Karin Backlund innan byte till nuvarande namn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in